Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #101 Skrevet 18. desember 2016 Har du i det hele tatt sett serien? Ifølge tråden her er vi mange som følger med og synes det er spennende barnetv eller ei. Synes du det er mer greit å ødelegge for oss siden det er barnetv enn for de som f.eks følger med på frikjent, skam eller farmen? Tipper du er ute etter oppmerksomhet og det fikk du jo. Synes nesten litt synd på deg Anonymous poster hash: 5d9d5...279 Ja ser på serien hver eneste dag,men hadde ikke blitt rasende om noen fortalte at Pil ble den nye lærlingen eller at Selma drar tilbake til VU. Anonymous poster hash: 419e4...956
*Miss Marple* Skrevet 18. desember 2016 #102 Skrevet 18. desember 2016 Ja ser på serien hver eneste dag,men hadde ikke blitt rasende om noen fortalte at Pil ble den nye lærlingen eller at Selma drar tilbake til VU. Anonymous poster hash: 419e4...956 Jeg er ikke så ihuga fan som mange her, for jeg har en snakkesalig fireåring som gjør at jeg bare får med meg ca halvparten av handlingen. Derfor følger jeg denne tråden så jeg får litt mer sammenheng i hva som skjer, for jeg gidder ikke se episodene alene. Uansett er det utrolig dårlig gjort å spoile handlingen sånn som du gjorde her. Det er dårlig skikk, rett og slett, og jeg skjønner godt at mange er irritert på deg. Det var usedvanlig dårlig gjort og det er veldig rart at du ikke skjønner det. Alltid trist når noen ødelegger uskyldig moro for andre.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #103 Skrevet 18. desember 2016 2 åringen her er ikke interessert i snøfall dessverre, men vi foreldre ser på det etter leggetid 😂 Anonymous poster hash: 69c7d...d83
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #104 Skrevet 18. desember 2016 Ja, så vet vi det. Mye rart i denne tråden. Har ikke hatt tid å følge snøfall denne uka, men så litt i kveld. Det er en del artige referanser i den. Iq, det er jo Q fra bondfilmene. Også til the julekalender, Hjertrud i stedet for Gjertrud... Og så gleder det meg stort at lavkarbofolket får seg noen velfortjente spark. Anonymous poster hash: 55f7b...e74
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #105 Skrevet 18. desember 2016 5 åringen min syns det er for skummelt men jeg følger spent med etter småen er lagt seg Anonymous poster hash: 419e4...956
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #106 Skrevet 18. desember 2016 Ja, så vet vi det. Mye rart i denne tråden. Har ikke hatt tid å følge snøfall denne uka, men så litt i kveld. Det er en del artige referanser i den. Iq, det er jo Q fra bondfilmene. Også til the julekalender, Hjertrud i stedet for Gjertrud... Og så gleder det meg stort at lavkarbofolket får seg noen velfortjente spark. Anonymous poster hash: 55f7b...e74 Hjertrud er det hun bolledamen? Anonymous poster hash: 419e4...956
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #107 Skrevet 18. desember 2016 Ja, så vet vi det. Mye rart i denne tråden. Har ikke hatt tid å følge snøfall denne uka, men så litt i kveld. Det er en del artige referanser i den. Iq, det er jo Q fra bondfilmene. Også til the julekalender, Hjertrud i stedet for Gjertrud... Og så gleder det meg stort at lavkarbofolket får seg noen velfortjente spark. Anonymous poster hash: 55f7b...e74 Hvordan får lavkarbofolket spark? Anonymous poster hash: 39eac...d3b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #108 Skrevet 18. desember 2016 Vel, folk som finner glede i å ødelegge for andre er idioter.. uansett hvor triviell den gleden andre har kommer fra. Det er irrelevant at det omhandler barneTV og ikke liv og død. Poenget er at mennesker som nyter å ødelegge for andre, mangler noe vesentlig. Og for de som slenger "det er bare barneTV" - gleden er uansett ekte. Å glede seg til og over dette som dere mener er simpelt og barnslig, mindreverdig - er fremdeles glede. Om ikke dere ser verdien i det, så gjør andre det. Det kan være så enkelt som at man minnes den barnlige forventningen man hadde som liten, til klokka 18.00 en gang på 80-90-tallet. Jeg har i alle fall mange gode minner knyttet til julekalender på NRK fra barndommen. Forøvrig kan jeg dele at snøfall har vært et av få lyspunkt i min hverdag i desember. Så selv om det er barneTV og selv om vi vet at det går bra til slutt, og at det egentlig ikke er viktig eller nødvendig for at verden skal spinne.. så har det hjulpet meg - å ha noe å se fram til - det å glede seg til noe og gledes av noe enkelt - uavhengig av hvor barnslig det måtte være. Så ja, for meg har snøfall reddet adventstiden i år.. I noen få minutter av dagen har jeg hatt fri fra en tung og sorgpreget hverdag. Det er godt med et pusterom, selv om det er barnslig og trivielt. Og da føles det kanskje ekstra kjipt at andre finner glede i å ødelegge det. Anonymous poster hash: 90bfa...005
Yellow Brick Road Skrevet 18. desember 2016 #109 Skrevet 18. desember 2016 Selvfølgelig kan dere slette spoileren i denne tråden. Så vidt jeg husker, finnes det er regel om avsporing, og avsporing må jo være ting som ikke har med det tråden handler om å gjøre, og denne tråden handler om "spekulasjoner" ikke spoiling , dermed kan det lett kalles en avsporing som ødelegger en ellers morsom tråd.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #110 Skrevet 18. desember 2016 Det er jo fortsatt en morsom tråd! Er masse vi enda ikke har fått svar på som heller ikke snøfall adventskalenderen vår forteller oss. Jeg venter på forsettelsen av serien i spenning Anonymous poster hash: 419e4...956
Yellow Brick Road Skrevet 18. desember 2016 #111 Skrevet 18. desember 2016 Joda, selvfølgelig er det fremdeles en morsom tråd, men noe er ødelagt likevel. Selv om jeg ikke har brydd meg om hvem som blir den nye lærlingen. Det er ikke så interessant, synes jeg. Men det er noen prinsipper her.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #112 Skrevet 19. desember 2016 Vel, folk som finner glede i å ødelegge for andre er idioter.. uansett hvor triviell den gleden andre har kommer fra. Det er irrelevant at det omhandler barneTV og ikke liv og død. Poenget er at mennesker som nyter å ødelegge for andre, mangler noe vesentlig. Og for de som slenger "det er bare barneTV" - gleden er uansett ekte. Å glede seg til og over dette som dere mener er simpelt og barnslig, mindreverdig - er fremdeles glede. Om ikke dere ser verdien i det, så gjør andre det. Det kan være så enkelt som at man minnes den barnlige forventningen man hadde som liten, til klokka 18.00 en gang på 80-90-tallet. Jeg har i alle fall mange gode minner knyttet til julekalender på NRK fra barndommen. Forøvrig kan jeg dele at snøfall har vært et av få lyspunkt i min hverdag i desember. Så selv om det er barneTV og selv om vi vet at det går bra til slutt, og at det egentlig ikke er viktig eller nødvendig for at verden skal spinne.. så har det hjulpet meg - å ha noe å se fram til - det å glede seg til noe og gledes av noe enkelt - uavhengig av hvor barnslig det måtte være. Så ja, for meg har snøfall reddet adventstiden i år.. I noen få minutter av dagen har jeg hatt fri fra en tung og sorgpreget hverdag. Det er godt med et pusterom, selv om det er barnslig og trivielt. Og da føles det kanskje ekstra kjipt at andre finner glede i å ødelegge det. Anonymous poster hash: 90bfa...005 Så enig, og synes moderatorer bør slette alle spoilere istedenfor å fokusere på velfortjente reaksjoner og kalle det personangrep. For meg er det heller ikke superviktig hvem lærlingen er, men det at noen bevisst ødelegger for andre og etterpå svarer med glisesmiley og "hvaaa, jeg forstår bare ikke at dere blir irriterte ;) :p" er så utrolig unødvendig og denne personlig mangler virkelig noe i topplokket Anonymous poster hash: 960f0...312
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #113 Skrevet 19. desember 2016 Det er jo fortsatt en morsom tråd! Er masse vi enda ikke har fått svar på som heller ikke snøfall adventskalenderen vår forteller oss. Jeg venter på forsettelsen av serien i spenning Anonymous poster hash: 419e4...956 Synes du er ganske frekk jeg som etter å ha ødelagt tråden sier det fortsatt er en morsom tråd 😱 Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #114 Skrevet 19. desember 2016 Det er jo fortsatt en morsom tråd! Er masse vi enda ikke har fått svar på som heller ikke snøfall adventskalenderen vår forteller oss. Jeg venter på forsettelsen av serien i spenning Anonymous poster hash: 419e4...956 Det er veldig mye du ikke skjønner mtp sosiale koder. Du har tabbet deg grundig ut, og istede for å beklage syns du fremdeles det er morsomt å ha ødelagt for andre. Anonymous poster hash: cb633...41a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #115 Skrevet 19. desember 2016 Det er veldig mye du ikke skjønner mtp sosiale koder. Du har tabbet deg grundig ut, og istede for å beklage syns du fremdeles det er morsomt å ha ødelagt for andre. Anonymous poster hash: cb633...41a Dere ødelegger for dere selv med å være så nærtagen som klikker vinkel pga en kommentar i går. Anonymous poster hash: 419e4...956
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #116 Skrevet 19. desember 2016 Synes du er ganske frekk jeg som etter å ha ødelagt tråden sier det fortsatt er en morsom tråd Anonymous poster hash: 5d9d5...279 Er jo gøy å spekulere i alt det vi ikke vet noe om. Hvor skal Selma bo? Får hun beholde hunden sin? Er mye sånt vi ikke vet enda. Anonymous poster hash: 419e4...956
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #117 Skrevet 19. desember 2016 Syns det var dårlig gjort av Ruth å gi vekk hunden til Selma Anonymous poster hash: 419e4...956
Kira Skrevet 19. desember 2016 #118 Skrevet 19. desember 2016 Denne tråden, som omhandler Barne-TV er utrolig nok modereret for personangrep. I tillegg har jeg fjernet dobbeltposter. Den er også rapportert for spoilere, men jeg kan ikke se at det bryter mot regelverket vårt. Da må jeg eventuelt moderere pga spekulasjoner, noe som betyr at vi må ta bort hele tråden, da det er en spekulasjonstråd.... 😄 Seriøst, det er Barne-TV vi snakker om, slutt med personangrep pga handlingen i en fantastisk julehistorie. MB, moderator. Kan du ikke bare evnt redigere tittelen på tråden ved å legge til obs spoiler? Da vet alle som trykker seg inn at det er tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #119 Skrevet 19. desember 2016 Syns det var dårlig gjort av Ruth å gi vekk hunden til Selma Anonymous poster hash: 419e4...956 Ser du ikke at ingen gidder å diskutere snøfall med deg? Og du måtte selvfølgelig legge ut om dagens episode på formiddagen selv om du skjønner at de fleste ser på kvelden...Skulle nesten tro du er i slekt med Winter 😱 Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #120 Skrevet 19. desember 2016 Syns det var dårlig gjort av Ruth å gi vekk hunden til Selma Anonymous poster hash: 419e4...956 Du har drept tråden, ingen gidder å diskutere med deg lenger. Anonymous poster hash: cb633...41a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #121 Skrevet 19. desember 2016 Kan du ikke bare evnt redigere tittelen på tråden ved å legge til obs spoiler? Da vet alle som trykker seg inn at det er tilfellet. For min del kan dere bare slette tråden hvis dere ikke kan fjerne spoileren. Jeg er trådstarter. Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Kira Skrevet 19. desember 2016 #122 Skrevet 19. desember 2016 For min del kan dere bare slette tråden hvis dere ikke kan fjerne spoileren. Jeg er trådstarter. Anonymous poster hash: 5d9d5...279 Tror neppe du får slettet den bare pga det. Derfor tenkte jeg dette kunne være en god løsning
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #123 Skrevet 19. desember 2016 Tror neppe du får slettet den bare pga det. Derfor tenkte jeg dette kunne være en god løsning 👍🏻 Men jeg får ikke endret overskrift jeg nei? Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #124 Skrevet 19. desember 2016 Syns det var dårlig gjort av Ruth å gi vekk hunden til Selma Anonymous poster hash: 419e4...956 Hva er du for slags menneske? Glad jeg ikke kjenner deg.... Må jo være noe psykipatisk over denne gleden av å ødelegg for andre. Du synes det er gøy å være slem? Anonymous poster hash: 00b5d...6bc
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #125 Skrevet 19. desember 2016 Det morsomste med hele denne tråden er hvordan mødre engasjert kaster seg over hverandre som gribber pga Barne-TV😂 Tipper at dere alle har vært i snøfall og tatt på den onde stenen og er winthers disipler! Jeg holder meg her i VU, sammen med jordnære og vitenskapelige Håkon og tar en kaffe med Ruth og Håvard lilleheie Anonymous poster hash: d4986...aa6
Anbefalte innlegg