Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. desember 2016 #26 Skrevet 17. desember 2016 Her går det i snøfall hver morgen, nrk-app på tven er topp! Syns det er kjempespennende Men. Jeg skjønner ikke dette med den sovetåka... Har oppfattet at noen spekulerer i at Selma kan komme seg gjennom den pga hun er så flink til å holde pusten lenge. Men jeg trodde sovetåka bare var oppspinn? Winter vil ikke at andre skal inn i hagen siden Julius er der, så sovetåka er vel bare en trussel for å unngå at ingen går inn der? Eller er den ekte? jeg har åpenbart gått glipp av nøyaktig hva som har hendt:pAnonymous poster hash: 5c098...76a Sovetåka finnes, men ikke i den delen av Hagen de bruker. Men området Julius ligger i er på andre siden av tåken, og ettersom han har pustet inn av tåken så sover han. Winther er immun fordi han har tatt på en slem stein.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #27 Skrevet 17. desember 2016 Her går det i snøfall hver morgen, nrk-app på tven er topp! Syns det er kjempespennende Men. Jeg skjønner ikke dette med den sovetåka... Har oppfattet at noen spekulerer i at Selma kan komme seg gjennom den pga hun er så flink til å holde pusten lenge. Men jeg trodde sovetåka bare var oppspinn? Winter vil ikke at andre skal inn i hagen siden Julius er der, så sovetåka er vel bare en trussel for å unngå at ingen går inn der? Eller er den ekte? jeg har åpenbart gått glipp av nøyaktig hva som har hendt:p Anonymous poster hash: 5c098...76a Sovetåka finnes i mørke. Winter fant opp at den hadde kommet ut i hagen. Winter tok på steinen og ble ond og dermed kunne han passere sovetåka mens Julius sovnet til evig tid (noe det forhåpentligvis går å endre...hvis ikke blir det krise 😛). Lønner seg å hysje på ungene så man får med seg alt 😂 Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #28 Skrevet 17. desember 2016 Men har noen tenkt på om det finnes noe på andre siden av sovetåka og mørke? Og hvorfor vet Julius at Albin døde i en ulykke men ikke at han hadde barn? Kan det være at Winter på død og liv vil bli julenisse så han kommer seg hjem til VU? Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #29 Skrevet 17. desember 2016 Men har noen tenkt på om det finnes noe på andre siden av sovetåka og mørke? Og hvorfor vet Julius at Albin døde i en ulykke men ikke at han hadde barn? Kan det være at Winter på død og liv vil bli julenisse så han kommer seg hjem til VU? Anonymous poster hash: 5d9d5...279 I den episoden Julius fortalte Selma han var bestefaren, viste han henne ei stjerne på himmelen, Albinstjerna. Når den kom for 6 år siden skjønte han at Albin var død. Men han hadde ikke kontakt med han, derfor viste han ikke at Albin var blitt pappa. Anonymous poster hash: 9d120...89d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #30 Skrevet 17. desember 2016 I den episoden Julius fortalte Selma han var bestefaren, viste han henne ei stjerne på himmelen, Albinstjerna. Når den kom for 6 år siden skjønte han at Albin var død. Men han hadde ikke kontakt med han, derfor viste han ikke at Albin var blitt pappa. Anonymous poster hash: 9d120...89d Aha stemmer det...det hadde jeg glemt. Men pussig at de ikke hadde kontakt siden Julius kunne dra til VU... Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #31 Skrevet 18. desember 2016 Vu....som i "verden utenfor"?? Anonymous poster hash: 13954...9bc
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #32 Skrevet 18. desember 2016 sikkert Anonymous poster hash: 419e4...956
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #33 Skrevet 18. desember 2016 sikkert Anonymous poster hash: 419e4...956 Gikk ikke opp for meg før nå🙈😅 Anonymous poster hash: 13954...9bc
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #34 Skrevet 18. desember 2016 Vu....som i "verden utenfor"?? Anonymous poster hash: 13954...9bc Ja. Anonymous poster hash: ec492...9d9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #35 Skrevet 18. desember 2016 Tipper Trikster er den geita som er på bildet inne i innhengningen der han bor. Er et bilde av julius sammen med en hvit geit. Kanskje han er en vargeit, som en varulv, bare en geit Anonymous poster hash: 960f0...312
BillieNickwill Skrevet 18. desember 2016 #36 Skrevet 18. desember 2016 Fantastisk tråd! Likte godt teorien om at Winter forsvant inn i Snøfall via antivariatet og at han og Ruth er søsken.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #37 Skrevet 18. desember 2016 Tipper Trikster er den geita som er på bildet inne i innhengningen der han bor. Er et bilde av julius sammen med en hvit geit. Kanskje han er en vargeit, som en varulv, bare en geit Anonymous poster hash: 960f0...312 La ikke merke til den geita jeg. Jeg har tenkt at han var et reinsdyr men da er det sikkert geit han er ja 😀 Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #38 Skrevet 18. desember 2016 Fantastisk tråd! Likte godt teorien om at Winter forsvant inn i Snøfall via antivariatet og at han og Ruth er søsken. Ja den teorien tror jeg også på 😊 Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Gjest Darwinia:-) Skrevet 18. desember 2016 #39 Skrevet 18. desember 2016 Mannen og jeg sitter og hysjer på ungene så vi får med oss alt Anonymous poster hash: 0ba24...c96 "Kan dere ikke leke litt stillere? Mamma forsøker å se på Snøfall!" 💜Snøfall💜
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #40 Skrevet 18. desember 2016 Takk for hjelpen ang sovetåka da skjønner jeg litt mer "en slem stein", den likte jeg, haha fikk med meg at Winter tok på steinen og dermed ble fylt med mørke, men gikk glipp av at den beskyttet mot sovetåka. Men, hvorfor gikk Julius gjennom den? O.o Får begynne å se episodene etter leggetid sånn at jeg får med meg alt Anonymous poster hash: 5c098...76a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #41 Skrevet 18. desember 2016 Takk for hjelpen ang sovetåka da skjønner jeg litt mer "en slem stein", den likte jeg, haha fikk med meg at Winter tok på steinen og dermed ble fylt med mørke, men gikk glipp av at den beskyttet mot sovetåka. Men, hvorfor gikk Julius gjennom den? O.o Får begynne å se episodene etter leggetid sånn at jeg får med meg alt Anonymous poster hash: 5c098...76a Winter kidnappet Julius Han sier "unnskyld for den sovetåka" da han stjeler lua. Anonymous poster hash: 7fec1...062
Trultetryne Skrevet 18. desember 2016 #42 Skrevet 18. desember 2016 Det er noe med han Håkon(?) også. Han er ekstremt opptatt av julenissen, og han gikk ut av antikvariatet med en bok som hadde Snøfallsymbol på seg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #43 Skrevet 18. desember 2016 Det er noe med han Håkon(?) også. Han er ekstremt opptatt av julenissen, og han gikk ut av antikvariatet med en bok som hadde Snøfallsymbol på seg. Kanskje Haakon også er fra snøfall...han kaller jo ikke faren pappa! Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #44 Skrevet 18. desember 2016 Kanskje Håkon er den nye lærlingen 😂😂 Anonymous poster hash: 90bfa...005
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #45 Skrevet 18. desember 2016 Kanskje Håkon er den nye lærlingen 😂😂 Anonymous poster hash: 90bfa...005 Det hadde vært noe 🙊 Men da må i så fall både Winter og Julius vite om Haakon siden Julius sa at Winter kom til å bli fornøyd. Kanskje Haakon er sønnen til Winter? 😂 Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Gjest ronja5 Skrevet 18. desember 2016 #46 Skrevet 18. desember 2016 Nokså sikker på at Pil er den nye lærlingen. Ellers mye kjekt i tråden!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #47 Skrevet 18. desember 2016 Nokså sikker på at Pil er den nye lærlingen. Ellers mye kjekt i tråden!! Jeg tror nok også Pil er lærling. Bare det ikke er for opplagt? Selma kan det ikke være for Julius fikk vite om lærlingen før han møtte Selma. Anonymous poster hash: 5d9d5...279
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #48 Skrevet 18. desember 2016 Jeg tror lærlingen er Pil eller Frida, heller mot det siste da Winter hadde vært mer fornøyd med Frida enn Pil. Julius sa jo at Winter ville vært fornøyd. Jeg tror nok at Winter kan komme fra Vu, men Håkon har nok bare fulgt godt med når han har lest bøker og myter om Julenissen. Vu er ikke vår verden, det er også en fantasiverden. Altså kan mytene om Julenissen være helt annerledes enn våre og slutningene til Håkon langt mer nærliggende. Vi hadde nok sett Håkon gjøre langt mer opplagte ting om det var noe mer mystisk der. Noe har jo skjedd med Ruth som har endret henne, godt mulig at det har med Snøfall å gjøre. Det er ikke brevet som ikke kom frem da hun var liten, for bildet der hun geiper til tanten er fra da hun var 15 år. Trikster er kanskje et omskapt reinsdyr eller en geit, men han kan jo også ha vokst opp blant reinsdyrene og derfor etterlignet deres adferd. Jeg kan også se for meg at han kan ha noe med Ruth og Winter å gjøre, eller kanskje bare Winter. Da uten at de er klar over det selv. Anonymous poster hash: 4dcc7...ed4
MilleMarmelade Skrevet 18. desember 2016 #49 Skrevet 18. desember 2016 Kanskje Haakon også er fra snøfall...han kaller jo ikke faren pappa! Anonymous poster hash: 5d9d5...279 Men faren kalte ham jo "sønn" her om dagen? Riktignok på en rar måte, men allikevel.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #50 Skrevet 18. desember 2016 Men faren kalte ham jo "sønn" her om dagen? Riktignok på en rar måte, men allikevel. Det var ikke rart, han sa det med en litt oppgitt tone fordi Håkon ikke vil kalle han pappa. Håkon har selv sagt at han er faren hans. Det er nok bare for å speile Håkon sin sære og veslevoksne væremåte. Anonymous poster hash: 4dcc7...ed4
Anbefalte innlegg