Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 ...blåmuggost og bacon i bla? Brød og en slags salat av noe slag? kan jeg ha litt blåmuggost i salaten også eller blir det for mye? Tenkte på hasselnøtter, ruccoloa, blåmugg og noe annet kanskje? Anonymous poster hash: 5c30b...32b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Jeg tror det kan bli litt mye med blåmuggost i salaten når du også har det i paien. Hva med salat, ruccola, nøtter, reddiker, paprika, en litt mer nøytral ost og lage en dressing med olje, balsamico og honning? Kanskje også tomat er i salaten for å få litt mer syrlig smak også. Uansett - planen din hørtes veldig god ut (og jeg er sulten nå... ) Anonymous poster hash: ca553...6d0
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Jeg tror det kan bli litt mye med blåmuggost i salaten når du også har det i paien. Hva med salat, ruccola, nøtter, reddiker, paprika, en litt mer nøytral ost og lage en dressing med olje, balsamico og honning? Kanskje også tomat er i salaten for å få litt mer syrlig smak også. Uansett - planen din hørtes veldig god ut (og jeg er sulten nå... ) Anonymous poster hash: ca553...6d0 Mmmmm, mye mulig jeg går for ditt forslag :-) Takk Anonymous poster hash: 5c30b...32b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Mmmmm, mye mulig jeg går for ditt forslag :-) Takk Anonymous poster hash: 5c30b...32b Kos dere - det hørtes veldig godt ut Anonymous poster hash: ca553...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå