Gå til innhold

Bezzerwizzer familie, bra spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke aldersgrensen, kan en nesten 7-åring spille dette?

Noen andre anbefalinger?:-)

Anonymous poster hash: f0eb1...b44

Fortsetter under...

Skrevet

Finner ikke aldersgrensen, kan en nesten 7-åring spille dette?

Noen andre anbefalinger?:-)

Mener jo selvfølgelig om dette er et spill en 7-åring skjønner noe av, eller om det er for vanskelige spm.

Skrevet

Det er forskjellig type spørsmål og oppgaver. Noe er nok greit for en på 7 år, mens noe kan bli litt vanskelig. Men det er et morsomt spill og man kan fint være på lag, evt velge spørsmål som passer.

Skrevet

Vi har det spillet, og det er kjempemorsomt for både store og små. På det spillet vi har (stripete eske) står det 8+. Eldste her er 7 år og har spillet det ett par ganger, og hun synes det er morsomt. En del oppgaver må hun få hjelp til, mens andre ting tar hun på strak arm. Spillet har veldig varierte oppgaver (noen oppgaver går ut på at du skal studere ett bilde og huske detaljer, høre ei detaljert histore og får spørsmål fra den, spille sanger på en xylofon osv), og det er like morsomt for oss voksne som for barn/ungdommer. Har spillet det en del med 10-12 åringer i familien. Noen ganger kan de knuse oss voksne (selv om vi prøver vårt beste), og andre ganger vinner vi.

Dette er uten tvil ett spill jeg vil anbefale videre :-)

Andre brettspill jeg vil anbefale er: ubongo (8+, men vår synes det er artig å "leke" med dette), ticket to ride (står 8+ på det vi har), rummikub (6+) og hotel (8+, fare for litt krangling hvis man har konkurranseinstinkt :P ).

Skrevet

Takk for svar! :-)

Glemte å sjekke om jeg hadde fått svar 😉

Nå er problemet å velge mellom spillene dere har nevnt. Har barn fra nesten 7 til 12. Er det bezzerwizzer som er best?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...