Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #26 Skrevet 17. desember 2016 En yoghurt eller noe lettvint. Barna spiser forn tv'en. Tradisjonen hos oss er stor frokost 1. juledag. Laks, eggerøre, rundstykker, roasbiff, reker/krepsehaler, spekemat osv osv. Anonymous poster hash: 4dd72...d1d
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. desember 2016 #27 Skrevet 17. desember 2016 Da steker vi rundstykker, dekker på pent, og spiser eggerøre, ulike skinker, medisterkaker og julepølse, sylte osv. Det er litt høytidelig og veldig hyggelig. Det kommer ofte noen innom også, veldig koselig❤️
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. desember 2016 #28 Skrevet 17. desember 2016 Jeg bruker å lage koldtbord på lille julaften med potetsalat, laks, egg, ost, kjeks, juleskinke osv. Så spiser vi restene av dette til frokost på juleaften😊
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #29 Skrevet 17. desember 2016 Julestrømpen! 😁 Jeg lager til mannen og han lager til meg. Sammen lager vi til barna. Julaften morgen sitter vi i pysjen, gomler strømpeinnhold og ser på Julemorgen og Askepott 😍 Anonymous poster hash: 93ca0...3fc
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #30 Skrevet 17. desember 2016 Jeg tror vi går for en vanlig helgefrokost. Her i huset vil det si aviser og rundstykker til meg og mannen, og skiver med enten leverpostei eller makrell til barna. Resten av jula blir familieselskaper med koldtbord, så vi får tidsnok spist oss mette på røykelaks. Ungenes ubestridte favorittpålegg er forøvrig leverpostei for yngstemann og makrell til eldste, og de liker ikke rundstykker. Så det er ikke vi som er kjipe med barna altså. 😊 Anonymous poster hash: 2d20c...93d
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. desember 2016 #31 Skrevet 17. desember 2016 Godteri 😁 Spiser grøt hos svigers etter Askepott da.
Ophiophagus Hannah Skrevet 17. desember 2016 #32 Skrevet 17. desember 2016 Her er det frokosten første juledag, hvor alle god sakene settes frem. På juleaften spør jeg barna hva de vil ha, og setter frem litt ekstra godt. Gjerne kjeks og gode oster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå