Gå til innhold

Tips til neglelim?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte lange falske negler og lim men neglene datt bare av innen en uke. Jeg kjøpte limet på Vita men husker ikke hva det heter, damen der anbefalte det limet.

Og et annet spørsmål som kan virke teit men jeg spør seriøst :) Hvordan tørker man seg i rumpa på do med slike negler? Jeg sleit veldig med det og da løsnet flere av neglene :/ kan jo ikke enormt med papir eller er det det dere med slike negler gjør?

Jeg svarer kun seriøse svar :)

Anonymous poster hash: c4bd4...911

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144303889-tips-til-neglelim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp Impress-negler på Boots eller Apotek1. Mange ulike farger og mønster, to ulike lengder, 25 negler i pakken ... og det er ferdig lim på baksiden. Sitter i opp til en uke hvis du gjør grundig forarbeid 😊

Takk takk :) Men er ikke en uke lite? Jeg har kjøpt negler uten farge på for jeg har så mange neglelakker og neglepynt :)

Åja hehe jeg trodde at løsnegler varte lengre :P Da ser dere hvor lite jeg har peiling :) Men noen av de jeg mistet fant jeg ikke igjen, merket ikke at jeg mistet de. Så er ikke bare å lime på igjen om man ikke har flere, ser så dumt ut når man mangler noen :)

Takk for svar :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...