Gå til innhold

Tomt for Orgalutran på apotekene

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Skikkelig kjipt dette. Hadde bestilt i god tid før november, men likevel når jeg skulle hente hadde de ikke klart å få tak i. Da startet jakten og var "heldig" at noen hadde avbrutt forsøket sitt og fikk sprøytene akkurat tidsnok. Alle apotek rundt meg bestilte inn, så jeg kunne hjelpe noen tilbake da jeg pluttselig hadde to leveranser liggende. Men nå angrer jeg litt dersom jeg skal igang med nytt forsøk selv og ikke får tak i, men men... 

Skikkelig kjipt dette. Hadde bestilt i god tid før november, men likevel når jeg skulle hente hadde de ikke klart å få tak i. Da startet jakten og var "heldig" at noen hadde avbrutt forsøket sitt og fikk sprøytene akkurat tidsnok. Alle apotek rundt meg bestilte inn, så jeg kunne hjelpe noen tilbake da jeg pluttselig hadde to leveranser liggende. Men nå angrer jeg litt dersom jeg skal igang med nytt forsøk selv og ikke får tak i, men men... 

Annonse

Ett tips er å sjekke på sykehusapoteker eller apoteker som anbefales av de private klinikkene for de får alltid forsyning først, dvs de prioriteres når leverandøren går tom for medisiner.

Til og med de apotekene var tomme når jeg skulle ha tak i i desember i Stavanger området. Håper allr som trenger får tak i😉

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...