Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Har bakt fylte kjeks, sjakkruter og pepperkaker selv. Har fått colapinner, krumkaker, snickerskake, gopinner og fyrstekake av mamma og svigermor. Hadde egentlig tenkt å bake berlinerkranser men det dropper jeg faktisk! I tillegg kommer kanskje svigermor med havrekjeks. Kan alle småkaker fryses? Skal gi bort en del tenkte jeg😊 Anonymous poster hash: 3d797...620
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 De er jo tørre. Hvis du fryser dem blir de jo seige/slagna. Anonymous poster hash: a55ff...3d0
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Fyrstekake og snickerskake mener jeg kan fryses. Men de klassiske julekakene med kjekslignende konsistens blir nok litt seige. Smultringer går fint å fryse ned. Jeg mener at jeg noen ganger har fått pepperkaker eller sirupsnipper som har vært fryst, men da har de hatt dem litt i stekeovnen for å få dem sprø igjen etter de var tint. Noen rundt deg blir garantert glad for å få litt kake av deg. Kanskje du har noen eldre eller andre som er ensomme i nærheten som kan få litt? Anonymous poster hash: c0872...c93
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Hvorfor skal du fryse de? Tørre kaker kan jo ligge i evigheter Anonymous poster hash: 5f8f3...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå