Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Har plutselig vondt i brystene. Føles ut som melkespreng, men barnet mitt er 6 år, haha. Jeg klemte på brystet/brystvorten, og så kommer det en klar væske ut. Vanlig?? Går på p-piller, nylig hatt mens, så jeg tror ikke jeg er gravid heller.. Anonymous poster hash: a072e...c94
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Om du ikke er gravid bør du komme deg til lege rimelig kjapt! Anonymous poster hash: 812ce...d64
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Har hatt dette selv, og med dette grunnlaget sier jeg; kontakt fastlegen din! I morgen! Det trenger ikke være noe, men en kjapp sjekk skader ikke. Det er forskjell på væsking fra bryst, og det skal sjekkes ut. Anonymous poster hash: 4cbc5...86f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 HI her. Skal sies at jeg virkelig klemte hardt da. Det er ikke sånn at det væsker av seg selv.. Anonymous poster hash: a072e...c94
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 HI her. Skal sies at jeg virkelig klemte hardt da. Det er ikke sånn at det væsker av seg selv.. Anonymous poster hash: a072e...c94 Kontakt lege, bedre en gang for mye, enn en gang for lite. Jeg var akkurat hos fastlegen pga en kul i brystet, og det første han spurte om var om det væsket fra brystet. Anonymous poster hash: b0d92...ad5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 HI her. Skal sies at jeg virkelig klemte hardt da. Det er ikke sånn at det væsker av seg selv.. Anonymous poster hash: a072e...c94 Jeg svarte deg over her. Det var slik jeg også oppdaget det. Ved å klemme hardt! Vær så snill å kontakte legen din for en ekstra sjekk! Anonymous poster hash: 4cbc5...86f
Kjerringa med agurken Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Jeg hadde hvitt som kom ut da poden var 3-4 år (melkespreng så jeg klemte litt). Hvis du har ammet kan dette komme mange år senere i følge legen. Brystene kan gjøre slikt i blant. Du bør uansett regelmessig sjekke brystene og armhulene for kuler. Skjer dette mer enn et par dager, det blir blodig eller annen farge enn klar/hvitt bør du definitivt til legen. Er du usikker bør du dra dit uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Væsker av brystet mitt og, dro til legen og det er visst vanlig. Så lenge det ikke er spor av blod så var det ikke noe å bry seg om. Anonymous poster hash: 3f57c...2d8
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Væsker av brystet mitt og, dro til legen og det er visst vanlig. Så lenge det ikke er spor av blod så var det ikke noe å bry seg om. Anonymous poster hash: 3f57c...2d8 Men spor av blod trenger ikke å være synlig med det blotte øyet. Sikkert normalt og alt er fint, men HI burde nok ta en tur til legen Anonymous poster hash: 8a30e...3d1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 Det skal alltid sjekkes hos lege. Selv har jeg fortsatt litt melk i brystene. To år siden jeg sluttet å amme. Spesielt når jeg bader i badekar kan jeg klemme og så kommer det en ganske kraftig stråle med melk. Anonymous poster hash: 9f9b1...524
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 Er det vanlig å klemme på brystvortene sine? Anonymous poster hash: 717a6...361
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 Er det vanlig å klemme på brystvortene sine? Anonymous poster hash: 717a6...361 Vortene? Hos meg holder det å stryke middels hardt ovenfra og ned mot vorta. Og håndmelking er ikke å klemme på vorta slik man melker en ku. Man stryker over melkeganger mot vorta og klemmer rundt vorta. Har du flaskebarn? Anonymous poster hash: 9f9b1...524
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Jeg fikk ut melk (melkelignende væske) i mange år etter at jeg sluttet å amme. Man kan når som helst stimulere brystene til å laktere på nytt hvis man en gang i tida har ammet. Anonymous poster hash: 68017...5d3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #14 Skrevet 17. desember 2016 Jeg kan også klemme ut litt væske en gang i blant. 7 år siden sist amming her. Har aldri snakket med lege om det. Sjekker brystene for kuler jevnlig, har aldri kjent noe. Hvis det er noe "farlig", så skal det vel renne ut væske uten at du klemmer...? Anonymous poster hash: 850e9...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå