Gå til innhold

Etter de ti dagene man kan bruke nesespray...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang pause må man ha før man kan bruke den igjen? Har vært potte forkjølet nå i over to uker. Brukte Otrivin og Zymelin (for barn) om hverandre i 10 dager. Har nå hatt 5 dagers pause hvor jeg kun har brukt saltvann. Nen det hjelper jo ikke! Jeg har nok bihulebetennelse. Kan jeg ta et par dager til med Otrivin nå?

Anonymous poster hash: dc0df...74e

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville spurt legen om å få rinexin i stedet, tabletter som virker på samme måte som nesespray (slimhinneavsvellende).

Jeg kan ikke fordra nesespray og har bihulebetennelse ganske ofte så har tabletter liggende klare.

Anonymous poster hash: 25993...9f5

Skrevet

Lite tips. Skal dere be om Rinexin bør dere be om 100 pakning. Den vanlige på 30 pakning er tomt hos alle leverandører. Evnt. Kan man få 25 mg. Og ta dobbel dose

Anonymous poster hash: 82cf5...646

Skrevet

Hvor lang pause må man ha før man kan bruke den igjen? Har vært potte forkjølet nå i over to uker. Brukte Otrivin og Zymelin (for barn) om hverandre i 10 dager. Har nå hatt 5 dagers pause hvor jeg kun har brukt saltvann. Nen det hjelper jo ikke! Jeg har nok bihulebetennelse. Kan jeg ta et par dager til med Otrivin nå?Anonymous poster hash: dc0df...74e

Det jeg fikk beskjed om med legen var å bruke nesespray til jeg var frisk. Om det så tok 5,10 eller19 dager. Og jeg skulle peise på med så mye jeg hadde behov for. Jeg bruker også Physiomer for å få løst opp skikkelig.

Anonymous poster hash: b704f...931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...