Gå til innhold

Kan det klaffe denne måneden?

Anbefalte innlegg

Mensen kom 4.12, det vil si jeg er på dag 12 i syklusen. Syklusen er vanligvis 29 dager (-+ 1 dag begge veier). Så teoretisk sett kommer el 18.-19. desember.

Men nå hadde jeg eggløsningsslim i går og MYE eggløsningsslim i dag, noe som tyder på eggløsning allerede nå. Så da burde vi jo bare hoppe til køys. Men det kan vi ikke, for jeg er på jobbreise og ikke tilbake før søndag den 18. Så samleie tidligst søndag midt på dagen.

Noen som vil synse litt? Kan dette gå veien?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144303699-kan-det-klaffe-denne-m%C3%A5neden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger ikke være slik at du har eggløsning den dagen du ikke har slim, akkurat det varierer veldig fra person til person. Men lurt å tempe for å kartlegge hvordan syklusen din er :)

Anonymous poster hash: 18353...229

Slim tilstede t.o.m lørdag kveld, dog mindre enn tidligere i uken. Så tror ikke denne perioden er håpløs likevel. Vi får se..

Jeg har bestemt for at jeg ikke orker å sette meg inn i denne vitenskapen som er temping. Jeg tenker nok på denne prøvingen allerede.

Slim tilstede t.o.m lørdag kveld, dog mindre enn tidligere i uken. Så tror ikke denne perioden er håpløs likevel. Vi får se..

Jeg har bestemt for at jeg ikke orker å sette meg inn i denne vitenskapen som er temping. Jeg tenker nok på denne prøvingen allerede.

Blir baby på heile greia.

Anonymous poster hash: 2995a...301

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...