Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Hvor går din grense for hva du selv vil gå med og hva andre går med? Anonymous poster hash: d6a09...e57
Gjest He1984 Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Starte med passe lengde, her litt for lang, mulig det skjer en endring etter et glass eller to før julebordet hjemme.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Jeg har lårkort. Den går vel ca halvveis på låret. Har ikke utringning da Når den stopper rett under rumpen er den for kort Anonymous poster hash: 9ca25...bee
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Jeg syns ikke det er fint om det blir noe kortere enn rett over kneet. Kortere syns jeg ser litt for desperat ut. Anonymous poster hash: 2e38d...de4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Jeg personlig går ikke i kortere enn rett over kneskåla, men synes ikke det gjør noe om andre går i lårkort. Men når det blir så kort at du ser den overgangen mellom ben og midjedel på strømpebuksa, da har du for kort skjørt For kort: http://rannveigheitmann.blogg.no/1344474387_bryllups_outfit.html Anonymous poster hash: dd303...184
Miamimom Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Jeg synes det det er smakløst med lårkort på julebord. Men det kommer vel an på bedriften og kollegaer.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 Jeg går ikke i kortere enn rett over kneet. Synes korte kjoler ser så tacky ut. Anonymous poster hash: 0fcd6...adc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Ok til midt på låret for meg og andre. Men da må puppene tildekkes. Anonymous poster hash: 06fd6...f7b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 HVis man går nedenfra og opp; hvis den starter sent skal den slutt sent også...Altså, ikke kort OG utringet.... (gjelder vel om man tenker ovenfra og ned også)... Var en "diva" som da dette;_ en kjole skal aldri starte sent og slutte tidlig. Så en kjole kan være rimelig kort, men likevel være klassisk om den f.eks har høy hals, eller lange ermer ol,- eller den kan være klassisk selv med kløft ned til navlen,- men resten tildekkende. (Etter min mening bør ikke brystene være for store i slike da,- men det er meg...) Anonymous poster hash: d3eb4...d57
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 Andre kan gå i hva de vil, selv om jeg personlig syntes det var litt ekkelt en gang jeg kunne se tampongtråden til kollegaen min🙈 Selv har jeg alltid hatt litt komplekser for lårene mine, og føler meg ikke komfortabel med kjole noe særlig over knehøyde. Anonymous poster hash: 2a87d...a3c
Mamma til 2 søte Skrevet 15. desember 2016 #11 Skrevet 15. desember 2016 Andre kan gå i hva de vil, selv om jeg personlig syntes det var litt ekkelt en gang jeg kunne se tampongtråden til kollegaen min🙈 Selv har jeg alltid hatt litt komplekser for lårene mine, og føler meg ikke komfortabel med kjole noe særlig over knehøyde. Anonymous poster hash: 2a87d...a3c Whaaaat??? 😂
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Skrevet 15. desember 2016 Andre kan gå i hva de vil, selv om jeg personlig syntes det var litt ekkelt en gang jeg kunne se tampongtråden til kollegaen min Selv har jeg alltid hatt litt komplekser for lårene mine, og føler meg ikke komfortabel med kjole noe særlig over knehøyde. Anonymous poster hash: 2a87d...a3c Hehehe, fikk meg til å tenke på denne Anonymous poster hash: dd303...184
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #13 Skrevet 15. desember 2016 Jeg har egentlig aldri tenkt så mye på skjørtelengde på julebord, men synes kjolen til kollegaen min var i korteste laget ettersom trusa hennes var synlig da hun satte seg ned. Kjolen dekka akkurat rumpa da hun sto 😂 Anonymous poster hash: 53c05...569
It's all about me Skrevet 15. desember 2016 #14 Skrevet 15. desember 2016 HVis man går nedenfra og opp; hvis den starter sent skal den slutt sent også...Altså, ikke kort OG utringet.... (gjelder vel om man tenker ovenfra og ned også)... Var en "diva" som da dette;_ en kjole skal aldri starte sent og slutte tidlig. Så en kjole kan være rimelig kort, men likevel være klassisk om den f.eks har høy hals, eller lange ermer ol,- eller den kan være klassisk selv med kløft ned til navlen,- men resten tildekkende. (Etter min mening bør ikke brystene være for store i slike da,- men det er meg...) Anonymous poster hash: d3eb4...d57 Dette! Må ikke være redd for å være litt sexy, men med måte
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #15 Skrevet 15. desember 2016 Jeg personlig går ikke i kortere enn rett over kneskåla, men synes ikke det gjør noe om andre går i lårkort. Men når det blir så kort at du ser den overgangen mellom ben og midjedel på strømpebuksa, da har du for kort skjørt For kort: http://rannveigheitmann.blogg.no/1344474387_bryllups_outfit.html Anonymous poster hash: dd303...184 Oi! Oransje kropp! Hva har hun gjort for å bli oransje?? Anonymous poster hash: 99c34...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå