Gå til innhold

Uke 6 - tror jeg mister

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 6 (nøyaktig i går). I går hadde jeg litt brunflekket utflod og i dag er det også friskt blod.

Har gått på do maaange ganger, og det er alltid friskt blod på papiret. Leser at det er mage som blør litt, men hvor mye er lite?

Murrer litt midt i magen,og puppene er fortsatt ømme og brystvortene fortsatt stive.

Kan jeg ta en graviditetstest for å sjekke at jeg fortsatt er gravid? Skal jeg ringe legen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144303640-uke-6-tror-jeg-mister/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid i uke 6 (nøyaktig i går). I går hadde jeg litt brunflekket utflod og i dag er det også friskt blod.

Har gått på do maaange ganger, og det er alltid friskt blod på papiret. Leser at det er mage som blør litt, men hvor mye er lite?

Murrer litt midt i magen,og puppene er fortsatt ømme og brystvortene fortsatt stive.

Kan jeg ta en graviditetstest for å sjekke at jeg fortsatt er gravid? Skal jeg ringe legen?

Du kan ta hcg prøve hos legen. Graviditets test hjelper lite for den viser sikkert at du er gravid ennå.

Har blødd mye i dette svangerskapet. Blødd brunt å svart å blødd masse som en foss å masse klumper. (Men barnet har det bra) var morkaka mi som ligger lavt nede

De 3 andre gangene har jeg bare blødd brunt blod( men da mistet jeg)

Dra til legen å få tatt blodprøve.

Lykke til ❤❤❤

Du kan ta hcg prøve hos legen. Graviditets test hjelper lite for den viser sikkert at du er gravid ennå.

Har blødd mye i dette svangerskapet. Blødd brunt å svart å blødd masse som en foss å masse klumper. (Men barnet har det bra) var morkaka mi som ligger lavt nede

De 3 andre gangene har jeg bare blødd brunt blod( men da mistet jeg)

Dra til legen å få tatt blodprøve.

Lykke til ❤❤❤

Tusen takk for svar. Hvor langt er du på vei nå?

Jeg har lest masse i kveld på nettet, velger å ikke ta alle sorger på forskudd og ringer til legen i morgen:)

Tusen takk for svar. Hvor langt er du på vei nå?

Jeg har lest masse i kveld på nettet, velger å ikke ta alle sorger på forskudd og ringer til legen i morgen:)

Nå er jeg snart 17 uker.

Når jeg mista de 3 gangene så var det mellom uke 5 - 8..

Var hos legen å fikk målt Hcg torsdag og fredag - får resultatene i morgen (mandag)

Blør fortsatt, ikke de store lengtende men må gå med bind,har ikke hatt noe mer enn mensenmurrigner i magen.

Tungt å gå å vente, men ikke noe mer å gjøre:(

Krysser fingrene for at det fortsatt er liv, det vil være en positiv overraskelse.

Annonse

HCG nivået hadde sunket, og legen sier at spontanabort er i gang. Hun var litt overrasket over at jeg ikke hadde hatt noen smerter og at jeg ikke hadde hatt mer blod i løpet av helgen. Skal ta en ny test I slutten av uka for å sjekke det helt ut.

Er litt lettet over å få vite det, samtidig grått noen tårer fordi en graviditet var så veldig ønsket:)

Nå lurer jeg bare på når neste eggløsning er og om v bør vente litt eller prøve igjen ved første mulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...