Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Jeg hadde hatt et lager med varer om det var kuponger i Norge! En mester på tilbud 😂 Anonymous poster hash: 61519...c3f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Fordi det er mye mer avgifter og høyre utgifter for de som driver butikk i Norge. Hadde man kunnet samle kuponger og fått hele kjøp for store beløp gratis hadde jeg gått konkurs ganske raskt. Tilbudene og kampanjene som er er innimellom ødeleggende nok. Anonymous poster hash: 6d9af...05f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Det er fordi vi har et sosialt sikkerhetsnett der vi ikke trenger å bekymre oss for å sulte hvis vi blir syke, mister jobben osv. Sånn er det ikke i USA, derfor er det ganske utbredt med diverse kuponger. Det er også fordi det er mer konkurranse i USA, forskjellige butikker lokker med tilbud og kuponger slik at folk velger akkurat den butikken fremfor en annen. Men jeg har hørt at "Rik på rabbat" er som de fleste andre Reality-show - det er fake. Det går egentlig ikke an å benytte seg av tilbud/kuponger på den måten de gjør der, men TV-selskapene betaler butikkene for innspillingen slik at de bøyer reglene. Anonymous poster hash: 416ee...7dd
Miss Chocolate Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Jeg fikk akkurat kuponger fra Coop i posten. Så jo, vi har det 😉
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Coop sender jo kuponger hele tiden men er ikke imponert av rabatten de gir. Det kan være 4 kr i rabatt om du velger å bruke kupongen,å er sjeldent det er høyere rabatt enn det. Anonymous poster hash: cec59...096
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Jeg fikk akkurat kuponger fra Coop i posten. Så jo, vi har det Ja om du syns 4 kr i rabatt er noe å juble for så Anonymous poster hash: cec59...096
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 Vi har jo kuponger i Norge, men er er det ikke lov med rabatt på rabatt. Så når du får en rabattkupong eller rabattkode gjelder den ikke på allerede nedsatte varer. Vi driver butikk på en helt annen måte her i Norge enn i "det store utlandet". I utlandet er det mye mer vanlig med stormarkeder, det er utrolig mye billigere å drifte enn småbutikkene vi har her i Norge. Tenk på ditt nærmeste kjøpesenter med masse masse små butikker. Alle de små butikkene har store driftutgifter og må tjene inn de pengene før det evt blir er overskudd. På et stormarked som du ser mye av i utlandet er det ikke små butikker hvor alle må betale sine utgifter, det er bare avdelinger i et stort marked (bokavdeling, glassavdeling osv) så veldig mange av utgiftene blir mindre. Det blir mindre bemanning, mindre utgifter til innkjøp, logistikk, forsikring, avgifter til f.eks bank, pengehåndtering og sikkerhet/vektertjenester, markedsføring osv osv. Jeg tipper det går den veien i Norge også, dagens kjøpesentere med masse små butikker er altfor dyre i drift. Anonymous poster hash: 39d1f...a08
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #8 Skrevet 14. desember 2016 Ja om du syns 4 kr i rabatt er noe å juble for så Anonymous poster hash: cec59...096 4 kroner på brød og melk blir jo en del penger. Vi har fått mye gratis doruller, sjokolade og annen godteri også fra coop Anonymous poster hash: 1f0d1...521
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #9 Skrevet 14. desember 2016 Vi har jo kuponger i Norge, men er er det ikke lov med rabatt på rabatt. Så når du får en rabattkupong eller rabattkode gjelder den ikke på allerede nedsatte varer. Vi driver butikk på en helt annen måte her i Norge enn i "det store utlandet". I utlandet er det mye mer vanlig med stormarkeder, det er utrolig mye billigere å drifte enn småbutikkene vi har her i Norge. Tenk på ditt nærmeste kjøpesenter med masse masse små butikker. Alle de små butikkene har store driftutgifter og må tjene inn de pengene før det evt blir er overskudd. På et stormarked som du ser mye av i utlandet er det ikke små butikker hvor alle må betale sine utgifter, det er bare avdelinger i et stort marked (bokavdeling, glassavdeling osv) så veldig mange av utgiftene blir mindre. Det blir mindre bemanning, mindre utgifter til innkjøp, logistikk, forsikring, avgifter til f.eks bank, pengehåndtering og sikkerhet/vektertjenester, markedsføring osv osv. Jeg tipper det går den veien i Norge også, dagens kjøpesentere med masse små butikker er altfor dyre i drift. Anonymous poster hash: 39d1f...a08 Det hadde jo ikke trengt å være rabatt på rabatt for å gi litt billigere varer. Om en juice koster 30 kr så hadde det ikke skadet med 10 kr i rabatt med kupong. Anonymous poster hash: cec59...096
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #10 Skrevet 14. desember 2016 Bor i Frankrike i perioder og det er helt grusomt når man havner bak kupongjegerene i kassen!😱😬 Anonymous poster hash: 36a14...23a
Miss Chocolate Skrevet 14. desember 2016 #11 Skrevet 14. desember 2016 Ja om du syns 4 kr i rabatt er noe å juble for så Anonymous poster hash: cec59...096 Juble nei, jeg har alltid kastet kupongene. Føler ikke at kuponger passer oss nordmenn. Bedre med medlemstilbud, rabatt, osv.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #12 Skrevet 14. desember 2016 4 kroner på brød og melk blir jo en del penger. Vi har fått mye gratis doruller, sjokolade og annen godteri også fra coop Anonymous poster hash: 1f0d1...521 Okey har aldri sett noe gratis enda kun fått dårlige rabattkuponger som 4-5 kr rabatt på en bestemt vare. Anonymous poster hash: cec59...096
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #13 Skrevet 14. desember 2016 Juble nei, jeg har alltid kastet kupongene. Føler ikke at kuponger passer oss nordmenn. Bedre med medlemstilbud, rabatt, osv. Jeg hadde GJERNE brukt kuponger om det var litt å spare på det. Men om jeg kun sparer 4-5 kr på det så har det blitt til at jeg også har kastet kupongene. Anonymous poster hash: cec59...096
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #14 Skrevet 14. desember 2016 Okey har aldri sett noe gratis enda kun fått dårlige rabattkuponger som 4-5 kr rabatt på en bestemt vare. Anonymous poster hash: cec59...096 Alle for forskjellige kuponger hos Coop, de lages etter hvor mye du handler der og hva du handler. Derfor får du alltid rabatt på noe du pleier handle for å sikre at du kommer, også får du gjerne kupong på noe du ikke pleier handle fordi de vil lokke deg til å handle nye ting. Hver gang jeg får nye kuponger derfra er en ting gratis, sist gang var det en 1,5 liter med ekstra lettmelk som var gratis, de andre tingene var det fra 4 til 9 kr i avslag på (bl.a juice og kjøttdeig) Anonymous poster hash: 39d1f...a08
Miss Chocolate Skrevet 14. desember 2016 #15 Skrevet 14. desember 2016 Jeg hadde GJERNE brukt kuponger om det var litt å spare på det. Men om jeg kun sparer 4-5 kr på det så har det blitt til at jeg også har kastet kupongene. Anonymous poster hash: cec59...096 Ja, det er jo det det er.. -4 for tannkrem 😂 men en gratis melk, den kupongen kan jeg kanskje bruke (er ikke så ofte på Coop..) Det er jo mye mer å spare på medlemstilbudene
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #16 Skrevet 14. desember 2016 Det hadde jo ikke trengt å være rabatt på rabatt for å gi litt billigere varer. Om en juice koster 30 kr så hadde det ikke skadet med 10 kr i rabatt med kupong. Anonymous poster hash: cec59...096 Totalt sett burde det jo bli dyrere med kuponger. Det koster mye tid å administrere systemet. Da må varen koste mer i utgangspunktet for at produsenten eller butikken skal tjene like mye. Anonymous poster hash: f3a8b...002
LivetErEnLek Skrevet 14. desember 2016 #17 Skrevet 14. desember 2016 Det er jo bare å se hva som skjer når det er priskrig. Den menige normann går bananas og tømmer butikkene for totalt ubrukelige varer. Hadde det vært mulig å handle sånn som i de programmene, hadde hyllene vært konstant tomme.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #18 Skrevet 14. desember 2016 Heller velferdssamfunnet vi har enn kuponger 😊 Det kan vel ikke være så vanskelig? Anonymous poster hash: 7ae3c...153
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #19 Skrevet 14. desember 2016 Jeg hadde GJERNE brukt kuponger om det var litt å spare på det. Men om jeg kun sparer 4-5 kr på det så har det blitt til at jeg også har kastet kupongene. Anonymous poster hash: cec59...096 Hvorfor har du ikke appen? Både coop og meny har kuponger i appene sine, du bare går inn på appen av og til og "åpner" kupongene også blir rabatten automatisk trukket fra neste gang du handler varen. Trenger ikke løpe rundt med de papirlappene. 4 kr spart er 4 kr tjent. Anonymous poster hash: 39d1f...a08
Miss Chocolate Skrevet 14. desember 2016 #20 Skrevet 14. desember 2016 Hvorfor har du ikke appen? Både coop og meny har kuponger i appene sine, du bare går inn på appen av og til og "åpner" kupongene også blir rabatten automatisk trukket fra neste gang du handler varen. Trenger ikke løpe rundt med de papirlappene. 4 kr spart er 4 kr tjent. Anonymous poster hash: 39d1f...a08 Smart 👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå