Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #101 Skrevet 12. desember 2016 Jeg forakter da ikke noen her. Jeg bor her fordi det er her jeg har familie, venner, jobb nå. Hvorfor tror nordmenn alltid at de er verdens beste, hvorfor er ikke nordmenn mer ydmyke? Anonymous poster hash: 52893...12f Helt enig. Jeg er norsk og har bodd maange år i utlandet. Det er alltid flaut når nordmenn skryter av Norge "vi er fra verdens beste land" og den flaueste er "Norge er verdens rikeste land" Jeg får brekninger.... Ja, mulig det er sant, men det gjør faktisk ikke noedmenn noe bedre, hyggeligere eller mer interessante enn andre mennesker. Jeg velger ikke mine venner basert på levestandarden i landet de kommer fra, det er faktisk en absurd tanke. Anonymous poster hash: c0876...9f5
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #102 Skrevet 12. desember 2016 Hi her 100 kommentarer Det er nok noe i mitt utsagn ja Anonymous poster hash: e3d2c...b67
sug lut Skrevet 12. desember 2016 #103 Skrevet 12. desember 2016 En organisasjon som ble opprettet for å sverte Russland driver med å sverte Russland? Nææ, hvem hadde vel trodd det? Anonymous poster hash: 52893...12f Er Amnesty International også opprettet for å sverte Russland? Er det derfor russiske myndigheter i november i år stengte deres Moskva-kontor? "It is pretty clear that the main aim of the Russian authorities has been to stifle the growth of a critically engaged civil society and replace it with docile, dependent supporters of government policy. This scorched earth approach to civil society is not in Russia’s best long-term interests." https://www.amnesty.org/en/latest/news/2016/11/russia-four-years-of-putins-foreign-agents-law-to-shackle-and-silence-ngos/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå