Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #76 Skrevet 12. desember 2016 En av grunnene til at jeg er UTROLIG stolt over å være norsk, er den rolige, rettferdigtenkende, ikke-voldelige folkesjela vi har! I en verden av gale folkeslag bestående av religiøse ekstremister trengs virkelig nordmenn og deres elskelige vesen <3 Anonymous poster hash: 87491...20c Å være passiv aggressiv er ikke å være elskelig. Det er å være patetisk, barnslig. Noe som er en god beskrivelse på det norske folkeslag. Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #77 Skrevet 12. desember 2016 For ikke å snakke om alle de feige norske sjømennene som seilte rundt på ulike verdenshav og ble torpedert. De var feige de. Alle nordmenn er passiv aggressive. Og alle utelendinger er uintelligente, voldelige og lite kultiverte. I tillegg til at alle kvinner fra øst-Europa er horete golddiggers og alle menn fra øst-Europa er voldelige alkoholikere. Sånn da hadde vi vel dekket det meste. Anonymous poster hash: 72cba...e36
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #78 Skrevet 12. desember 2016 For ikke å snakke om alle de feige norske sjømennene som seilte rundt på ulike verdenshav og ble torpedert. De var feige de. Alle nordmenn er passiv aggressive. Og alle utelendinger er uintelligente, voldelige og lite kultiverte. I tillegg til at alle kvinner fra øst-Europa er horete golddiggers og alle menn fra øst-Europa er voldelige alkoholikere. Sånn da hadde vi vel dekket det meste. Anonymous poster hash: 72cba...e36 Takk for at du så godt bekrefter HIs påstand. Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #79 Skrevet 12. desember 2016 Takk for at du så godt bekrefter HIs påstand. Anonymous poster hash: 52893...12f Du er hi Anonymous poster hash: 36c80...a9a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #80 Skrevet 12. desember 2016 Du er hi Anonymous poster hash: 36c80...a9a Nei. Hvorfor ikke bare være rett frem? Feiginger Anonymous poster hash: e3d2c...b67 Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #81 Skrevet 12. desember 2016 Rett frem aggressive eller rett frem direkte? Jeg er ganske direkte (Ikke aggresiv) noe som fører til at folk enten digger meg eller misliker meg sterkt. Anonymous poster hash: 307a4...9f9 word, sånn er jeg også. Direkte men ikke frekk eller aggressiv. Opplever at enkelte ikke liker det! Anonymous poster hash: 3bb74...478
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #82 Skrevet 12. desember 2016 Takk for at du så godt bekrefter HIs påstand. Anonymous poster hash: 52893...12f Ja, men det er jo det jeg sier jo. Alle nordmenn er passiv aggressive. Og alle utelendinger er dumme. Anonymous poster hash: 72cba...e36
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #83 Skrevet 12. desember 2016 Det er jo nesten sant da Anonymous poster hash: 014b3...6c1 Det er nesten sant ja.. og så må vi huske på at alle russere og polakker er golddiggere, alle syrere er pingler, alle afrikanere betaler penger for å bli gift, alle dansker ar alkoholikere og alle tyskere er nazister. Det stemmer faktisk nesten med de jeg kjenner til. Unntaket er en danske som bare drikker i helgene Anonymous poster hash: 80ddf...c4a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #84 Skrevet 12. desember 2016 Å være passiv aggressiv er ikke å være elskelig. Det er å være patetisk, barnslig. Noe som er en god beskrivelse på det norske folkeslag. Anonymous poster hash: 52893...12f Hvorfor i alle dager bor du et sted der du forakter naboer og andre innbyggere? Utslag av russisk selvpining...? Anonymous poster hash: bc8d8...94f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #85 Skrevet 12. desember 2016 Hvorfor i alle dager bor du et sted der du forakter naboer og andre innbyggere? Utslag av russisk selvpining...? Anonymous poster hash: bc8d8...94f Jeg forakter da ikke noen her. Jeg bor her fordi det er her jeg har familie, venner, jobb nå. Hvorfor tror nordmenn alltid at de er verdens beste, hvorfor er ikke nordmenn mer ydmyke? Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #86 Skrevet 12. desember 2016 Jeg forakter da ikke noen her. Jeg bor her fordi det er her jeg har familie, venner, jobb nå. Hvorfor tror nordmenn alltid at de er verdens beste, hvorfor er ikke nordmenn mer ydmyke? Anonymous poster hash: 52893...12f Fordi det ikke er grunn til ydmykhet hvis man vet man forvalter noe bra, f eks humanistisk tradisjon og flat ledelsesstruktur = mye demokrati. Kom med én eneste ting russere kan være like kry av? Noe av like høy verdi? (Og gammel krigerkultur gjelds dessverre ikke, verden har sett nok vold.) Anonymous poster hash: bc8d8...94f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #87 Skrevet 12. desember 2016 Jeg forakter da ikke noen her. Jeg bor her fordi det er her jeg har familie, venner, jobb nå. Hvorfor tror nordmenn alltid at de er verdens beste, hvorfor er ikke nordmenn mer ydmyke? Anonymous poster hash: 52893...12f Hva har vi å være ydmyke for?Har vi mer grunn til å være ydmyke enn andre? Anonymous poster hash: 2d24c...3c0
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #88 Skrevet 12. desember 2016 Du er hi Anonymous poster hash: 36c80...a9a Jeg er hi Anonymous poster hash: e3d2c...b67
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #89 Skrevet 12. desember 2016 Jeg forakter da ikke noen her. Jeg bor her fordi det er her jeg har familie, venner, jobb nå. Hvorfor tror nordmenn alltid at de er verdens beste, hvorfor er ikke nordmenn mer ydmyke? Anonymous poster hash: 52893...12f For å svare deg seriøst så finnes det veldig mange gode måter å organisere samfunn på. Ut fra historie og kultur har mennesker utviklet ulike verdsett. Det kan derfor godt hende vi i Norge har andre verdier og prioriteringer enn folk fra ditt hjemland. Det kan gi ganske store utslag på hvordan vi lever. Det er ingen selvfølge, biologisk sett at det ene er bedre enn det andre, men ut fra de verdiene vi har i Norge fungerer samfunnet svært godt. Når man flytter til et annet land, eller til og med bare til en annen landsdel, vil man oppleve at ting ikke er helt som man er vant med og at menneskene ikke oppfører seg eller tenker helt likt som man er vant til. Anonymous poster hash: 1926f...04b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #90 Skrevet 12. desember 2016 Jeg forakter da ikke noen her. Jeg bor her fordi det er her jeg har familie, venner, jobb nå. Hvorfor tror nordmenn alltid at de er verdens beste, hvorfor er ikke nordmenn mer ydmyke? Anonymous poster hash: 52893...12f Russere, amerikanere, franskmenn, briter, pakistanere osv DE er veldig ydmyke. De mener ikke at de er verdens beste. De er stråååålende eksempler på ydmykhet. Jammen sa jeg smør. Anonymous poster hash: 72cba...e36
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #91 Skrevet 12. desember 2016 Russere, amerikanere, franskmenn, briter, pakistanere osv DE er veldig ydmyke. De mener ikke at de er verdens beste. De er stråååålende eksempler på ydmykhet. Jammen sa jeg smør. Anonymous poster hash: 72cba...e36 Den setning som ALLE som kommer fra utlandet og bosetter seg her i Norge får høre, alle, ALLE, uten unntak, alle, får høre er, "du/dere har det bra her i Norge, ikke sant?". Spør noen som kommer fra utlandet selv om vedkommende er blitt spurt om det. Du vil ikke finne en eneste person fra utlandet som er bosatt her i Norge, som ikke er blitt spurt om det. Det sier noe om hvilket syn nordmenn har på seg selv og på verden. I Russland tenker vi at alle som er vennlige og gode er velkomne. Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #92 Skrevet 12. desember 2016 Den setning som ALLE som kommer fra utlandet og bosetter seg her i Norge får høre, alle, ALLE, uten unntak, alle, får høre er, "du/dere har det bra her i Norge, ikke sant?". Spør noen som kommer fra utlandet selv om vedkommende er blitt spurt om det. Du vil ikke finne en eneste person fra utlandet som er bosatt her i Norge, som ikke er blitt spurt om det. Det sier noe om hvilket syn nordmenn har på seg selv og på verden. I Russland tenker vi at alle som er vennlige og gode er velkomne. Anonymous poster hash: 52893...12f Tuller du? Hvordan tas flyktninger imot i Russland? Anonymous poster hash: 48c2a...faf
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #93 Skrevet 12. desember 2016 Tuller du? Hvordan tas flyktninger imot i Russland? Anonymous poster hash: 48c2a...faf In late August, the head of Russia’s Federal Migration Service told reporters that over 1 million people arrived to the country from southeast Ukraine since the beginning of the armed conflict and about 600,000 of them decided never to return home. Of this number 114,000 took part in the government program of resettlement and received material aid and a short track in getting Russian citizenship. https://www.rt.com/politics/314809-russia-ready-to-accept-syrian/ More than 800,000 refugees RETURNING to Syria as Putin OBLITERATES Islamic State MORE than 800,000 refugees are set to return to Syria thanks to Vladimir Putin's efforts to smash the Islamic State. http://www.express.co.uk/news/world/615466/Vladimir-Putin-refugee-crisis-Islamic-State-ISIS-Syria-Bashar-Assad Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #94 Skrevet 12. desember 2016 Den setning som ALLE som kommer fra utlandet og bosetter seg her i Norge får høre, alle, ALLE, uten unntak, alle, får høre er, "du/dere har det bra her i Norge, ikke sant?". Spør noen som kommer fra utlandet selv om vedkommende er blitt spurt om det. Du vil ikke finne en eneste person fra utlandet som er bosatt her i Norge, som ikke er blitt spurt om det. Det sier noe om hvilket syn nordmenn har på seg selv og på verden. I Russland tenker vi at alle som er vennlige og gode er velkomne. Anonymous poster hash: 52893...12f Hehehe, du kan spøke, du. Var det derfor de strømmet i tusentall over grensa på Storskog? Fordi de følte seg så velkommen i landet ditt? Anonymous poster hash: 55334...e3e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #95 Skrevet 12. desember 2016 Hehehe, du kan spøke, du. Var det derfor de strømmet i tusentall over grensa på Storskog? Fordi de følte seg så velkommen i landet ditt? Anonymous poster hash: 55334...e3e Takk for at du så godt demonstrerer HIs poeng. Anonymous poster hash: 52893...12f
*Miss Marple* Skrevet 12. desember 2016 #96 Skrevet 12. desember 2016 Takk for at du så godt demonstrerer HIs poeng. Anonymous poster hash: 52893...12f Jeg tror jammen ikke at du vet hva passiv aggressiv betyr.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #97 Skrevet 12. desember 2016 In late August, the head of Russia’s Federal Migration Service told reporters that over 1 million people arrived to the country from southeast Ukraine since the beginning of the armed conflict and about 600,000 of them decided never to return home. Of this number 114,000 took part in the government program of resettlement and received material aid and a short track in getting Russian citizenship. https://www.rt.com/politics/314809-russia-ready-to-accept-syrian/ More than 800,000 refugees RETURNING to Syria as Putin OBLITERATES Islamic State MORE than 800,000 refugees are set to return to Syria thanks to Vladimir Putin's efforts to smash the Islamic State. http://www.express.co.uk/news/world/615466/Vladimir-Putin-refugee-crisis-Islamic-State-ISIS-Syria-Bashar-Assad Anonymous poster hash: 52893...12f “Russia is extensively involved in the Syrian conflict but has done virtually nothing to help the 11 million people who have lost their homes and livelihoods as a result,” said Bill Frelick, refugee rights program director at Human Rights Watch. “Russia has the resources to do much more, but it has yet to show any inclination to pull its weight.” The charity Oxfam International has issued a “fair share analysis” for the past several years on Syria-related assistance. Its calculations, based on gross national income, among other factors, have assigned Russia approximately $717 million of the humanitarian funding burden. Oxfam calculated Russia’s actual contributions to be 1 percent of its fair share, the lowest percentage of any of the 32 donor countries surveyed. ... For Syrians who have managed to flee their country and make their way to Russian territory, significant flaws in the Russian asylum system have prevented the vast majority from receiving meaningful protection. Due to these deficiencies, in February, Human Rights Watch urged Norway to give full consideration to asylum seekers’ claims if they had travelled through Russia to reach Norway. According to Russia’s Federal Migration Service (FMS), about 12,000 Syrians are in Russia, including those with valid student or work visas and those who were living in Russia before the conflict began. But as of April, only two Syrians had been granted refugee status since 2011, and about 1,300 had been granted temporary asylum – a lesser form of protection. About 2,000 reportedly have some other form of lawful residence, but thousands more are living in limbo. https://www.hrw.org/news/2016/09/14/russia-failing-do-fair-share-help-syrian-refugees Anonymous poster hash: 48c2a...faf
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #98 Skrevet 12. desember 2016 En organisasjon som ble opprettet for å sverte Russland driver med å sverte Russland? Nææ, hvem hadde vel trodd det? Human Rights Watch was founded as a private American NGO in 1978, under the name Helsinki Watch, to monitor the former Soviet Union's compliance with the Helsinki Accords. https://en.wikipedia.org/wiki/Human_Rights_Watch Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #99 Skrevet 12. desember 2016 Takk for at du så godt demonstrerer HIs poeng. Anonymous poster hash: 52893...12f Så du mener alle som ironiserer over dine og HIs meninger er passiv aggressive? Russland er forøvrig et samfunn der homofile, fargede, opposisjonspolitikere og journalister (for å nevne noen få grupper) lever svært farlig. I tillegg er det få (les nærmest ingen) som innvilges asyl eller flyktningstatus. I tillegg har vel Russland vist åpen aggresjon mot Ukraina med direkte militære angrep mot en annen suveren stat. Russland er gedigent og der er sikkert bøttevis med hyggelige folk der, men å hevde at livet for mange og da i sær minoriteter er bedre i Norge er ikke å være passiv aggressiv. Vær stolt av Russland du, men du får nå ha litt selvkritiske øyne på ditt moderland. Anonymous poster hash: 72cba...e36
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #100 Skrevet 12. desember 2016 En organisasjon som ble opprettet for å sverte Russland driver med å sverte Russland? Nææ, hvem hadde vel trodd det? Human Rights Watch was founded as a private American NGO in 1978, under the name Helsinki Watch, to monitor the former Soviet Union's compliance with the Helsinki Accords. https://en.wikipedia.org/wiki/Human_Rights_Watch Anonymous poster hash: 52893...12f Hvorfor tror du organisasjonen ble opprettet? Du stoler ikke på Oxfam heller? Ikke så rart. Mange russere er hjernevasket til hodeløst å stole på myndighetene sine. Har ellers friskt i minne det russiske fotballaget som ble utvist fra Norwaycup i sommer, og som ble mottatt som helter(!) da de kom hjem. Anonymous poster hash: 48c2a...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå