Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #51 Skrevet 11. desember 2016 Ja, og alle svensker er dumme, alle pakistanere er voldelige og alle somaliere snyter på Nav. Heia generaliseringen. Anonymous poster hash: 2d24c...3c0 Det er jo nesten sant da Anonymous poster hash: 014b3...6c1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #52 Skrevet 11. desember 2016 Er du passiv aggressiv nå? Det tror jeg. Jeg tror du er en smule passiv aggressiv. Anonymous poster hash: 52893...12f Mulig - bortsett fra at jeg overhodet ikke føler meg aggrssiv. Sitter tvert imot og flirer av et land som ble så undertrykket av sine ledere at de i praksis ble holdt som slaver ut på 1860-tallet snakker så veldig om å kjemoe imot. Anonymous poster hash: 3de95...4e7
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #53 Skrevet 11. desember 2016 Den røde arme var jo kjempemodige under krigen. De voldtok barn, oldinger, gravide og kvinner som nylig hadde født under erobringen av Berlin. Så modige var de. Håper du er kjempestolt. Anonymous poster hash: beaa5...57f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #54 Skrevet 11. desember 2016 Jeg trodde det første nederlaget var da båten til tyskerne som kom seilende opp langs Oslo-fjorden ved en ren tilfeldighet ble torpedert fra Kong Oscars festning. Men der ser man! Deres første nederlag kom før det altså? Av en norsk mann som het Fleischer? Mhm. Anonymous poster hash: 52893...12f Du, derimot, finnes jo ikke passiv aggressiv i det hele tatt🙄😜 Anonymous poster hash: 48c2a...faf
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #55 Skrevet 11. desember 2016 Takk for at du også bekrefter HIs påstand. Tøff bak tastaturet, feig i virkeligheten. Er det ikke det dere nordmenn er kjente for? Anonymous poster hash: 52893...12f Skal du ha to brukere hi, så bør du i det minste sørge for at det ikke er så åpenlyst Anonymous poster hash: 36c80...a9a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #56 Skrevet 11. desember 2016 Du, derimot, finnes jo ikke passiv aggressiv i det hele tatt Anonymous poster hash: 48c2a...faf Jeg er ikke norsk. HIs påstand gjelder nordmenn. Den påstanden, den bekrefter du også jo. Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #57 Skrevet 11. desember 2016 Hi her Mye passiv aggressivitet ute og går her. Er forøvrig ikke russisk.. Anonymous poster hash: e3d2c...b67
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #58 Skrevet 11. desember 2016 я русская Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #59 Skrevet 11. desember 2016 Jeg er ikke norsk. HIs påstand gjelder nordmenn. Den påstanden, den bekrefter du også jo. Anonymous poster hash: 52893...12f Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke finnes aggressiv. Passiv kan jeg nok derimot være noen ganger😊 Anonymous poster hash: 48c2a...faf
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #60 Skrevet 11. desember 2016 Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke finnes aggressiv. Passiv kan jeg nok derimot være noen ganger😊 Anonymous poster hash: 48c2a...faf Jeg kan forøvrig noen ganger kjenne meg igjen i det å ikke være konfronterende, men jeg blir overhodet ikke aggressiv. Heller lei meg og skuffet over at folk ikke kan oppføre seg. Andre ganger tar jeg konflikter på strak hånd, og sier klart i fra på en real måte. Prøver alltid å konfrontere sak og ikke person. Tror jeg er en typisk nordmann. Skulle gjerne hørt hi sin bakgrunn for å mene det hun mener. Anonymous poster hash: 48c2a...faf
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #61 Skrevet 11. desember 2016 Jeg kan forøvrig noen ganger kjenne meg igjen i det å ikke være konfronterende, men jeg blir overhodet ikke aggressiv. Heller lei meg og skuffet over at folk ikke kan oppføre seg. Andre ganger tar jeg konflikter på strak hånd, og sier klart i fra på en real måte. Prøver alltid å konfrontere sak og ikke person. Tror jeg er en typisk nordmann. Skulle gjerne hørt hi sin bakgrunn for å mene det hun mener. Anonymous poster hash: 48c2a...faf Vet du hva passiv aggressiv betyr? En person som er passiv aggressiv fremstår ikke som "aggressiv"..! Anonymous poster hash: e3d2c...b67
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #62 Skrevet 11. desember 2016 Er det 2. verdenskrig du har problemer med, HI? Eller generelt at vi nordmenn er passiv aggressive? Går ikke ut fra du opplevde 2. verdenskrig selv, så hva er det vi feige nordmenn har gjort mot deg som plager deg så veldig? Anonymous poster hash: 7e4ff...41e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #63 Skrevet 11. desember 2016 Er det 2. verdenskrig du har problemer med, HI? Eller generelt at vi nordmenn er passiv aggressive? Går ikke ut fra du opplevde 2. verdenskrig selv, så hva er det vi feige nordmenn har gjort mot deg som plager deg så veldig? Anonymous poster hash: 7e4ff...41e Hi her Det er ikke jeg som startet den diskusjonen Anonymous poster hash: e3d2c...b67
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #64 Skrevet 11. desember 2016 Я русский Anonymous poster hash: 52893...12f Ja jøss. Heller passiv-aggressiv enn imperialistisk aggressiv, da. Anonymous poster hash: bc8d8...94f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #65 Skrevet 11. desember 2016 Er det 2. verdenskrig du har problemer med, HI? Eller generelt at vi nordmenn er passiv aggressive? Går ikke ut fra du opplevde 2. verdenskrig selv, så hva er det vi feige nordmenn har gjort mot deg som plager deg så veldig? Anonymous poster hash: 7e4ff...41e hehe en trenger ikke å ha opplevd andre verdenskrig for å skjønne at nordmenn er feige og derfor tyr til passiv aggressivitet. Det var jeg som brukte andre verdenskrig som eksempel på at nordmenn er feige og derfor heller tyr til passiv aggressivitet enn å ta opp ting direkte. Feige som nordmenn er. I Russland sier vi ting rett ut. Er du sur for at noen venninner har gått sammen om å betale for maten du har laget, men de gir deg for lite penger så sier du i fra. Her, her legger folk seg på sofaen og sier at noe kom i veien i stedt. Nordmenn er nemlig feige for å si i fra for da kan non bli sint! Anonymous poster hash: 52893...12f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #66 Skrevet 11. desember 2016 hehe en trenger ikke å ha opplevd andre verdenskrig for å skjønne at nordmenn er feige og derfor tyr til passiv aggressivitet. Det var jeg som brukte andre verdenskrig som eksempel på at nordmenn er feige og derfor heller tyr til passiv aggressivitet enn å ta opp ting direkte. Feige som nordmenn er. I Russland sier vi ting rett ut. Er du sur for at noen venninner har gått sammen om å betale for maten du har laget, men de gir deg for lite penger så sier du i fra. Her, her legger folk seg på sofaen og sier at noe kom i veien i stedt. Nordmenn er nemlig feige for å si i fra for da kan non bli sint! Anonymous poster hash: 52893...12f Russere er plumpe og vulgære. Anonymous poster hash: 55334...e3e
Øyne som ser!! Skrevet 11. desember 2016 #67 Skrevet 11. desember 2016 Я русский Anonymous poster hash: 52893...12f Så flytt tilbake til Russland da. Bedre å være feige enn å bombe barn og fengsle homofile. Hvorfor bor du her viss vi mener vi er så feige? Vi behandler hvertfall folk bra.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #68 Skrevet 11. desember 2016 hehe en trenger ikke å ha opplevd andre verdenskrig for å skjønne at nordmenn er feige og derfor tyr til passiv aggressivitet. Det var jeg som brukte andre verdenskrig som eksempel på at nordmenn er feige og derfor heller tyr til passiv aggressivitet enn å ta opp ting direkte. Feige som nordmenn er. I Russland sier vi ting rett ut. Er du sur for at noen venninner har gått sammen om å betale for maten du har laget, men de gir deg for lite penger så sier du i fra. Her, her legger folk seg på sofaen og sier at noe kom i veien i stedt. Nordmenn er nemlig feige for å si i fra for da kan non bli sint! Anonymous poster hash: 52893...12f Da hadde dere vel betalt noen for å ta dem, evt hacket PCen deres, invadert eiendommene deres og tatt de som deres tenker jeg. Eller drukket vodka og pratet dritt om dem til dere selv hadde hatt mot til å gjøre noe selv. Russere er vel ikke akkurat et ærlig folkeslag 😂😂😂😂😂 Var det dette du ønsket å oppnå? Anonymous poster hash: f3602...d50
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #69 Skrevet 11. desember 2016 hehe en trenger ikke å ha opplevd andre verdenskrig for å skjønne at nordmenn er feige og derfor tyr til passiv aggressivitet. Det var jeg som brukte andre verdenskrig som eksempel på at nordmenn er feige og derfor heller tyr til passiv aggressivitet enn å ta opp ting direkte. Feige som nordmenn er. I Russland sier vi ting rett ut. Er du sur for at noen venninner har gått sammen om å betale for maten du har laget, men de gir deg for lite penger så sier du i fra. Her, her legger folk seg på sofaen og sier at noe kom i veien i stedt. Nordmenn er nemlig feige for å si i fra for da kan non bli sint! Anonymous poster hash: 52893...12f Jeg tror jeg foretrekker den norske måten fremfor den russiske måten. Takke meg til å være passiv aggressiv fremfor bare aggressiv som i Russland. Det er mulig vi surmule litt noen ganger, men heller det enn å ty til vold som er mer normalen i Russland. Anonymous poster hash: 1926f...04b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #70 Skrevet 12. desember 2016 Hi her Jeg liker ikke at tråden nå handler om russere. Den må handle om passiv aggressive nordmenn. Anonymous poster hash: e3d2c...b67
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #71 Skrevet 12. desember 2016 Hi her Jeg liker ikke at tråden nå handler om russere. Den må handle om passiv aggressive nordmenn. Anonymous poster hash: e3d2c...b67 Men det er ikke opp til deg å bestemme, kjære du. Lager du en dum tråd må du godta at dumme mennesker hiver seg på. Og at en russer prøver å fremstå som bedre enn nordmenn...vel, det er det vel ikke så mye å si til. Anonymous poster hash: 17a3d...0ec
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #72 Skrevet 12. desember 2016 Vet du hva passiv aggressiv betyr? En person som er passiv aggressiv fremstår ikke som "aggressiv"..! Anonymous poster hash: e3d2c...b67 Jo. Det ligger absolutt en form for aggressivitet i atferden, bare (dårlig) forsøkt skjult. Anonymous poster hash: 48c2a...faf
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #73 Skrevet 12. desember 2016 En av grunnene til at jeg er UTROLIG stolt over å være norsk, er den rolige, rettferdigtenkende, ikke-voldelige folkesjela vi har! I en verden av gale folkeslag bestående av religiøse ekstremister trengs virkelig nordmenn og deres elskelige vesen <3 Anonymous poster hash: 87491...20c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #74 Skrevet 12. desember 2016 Fordi nordmenn er feige. Nordmenn turte ikke en gang å kjempe mot tyskerne når de kom, selv om de bare var en 5.000 mot en 3,5 million nordmenn. Nordmenn er feige og tør ikke ta konflikter. Anonymous poster hash: 52893...12f Er du dum, eller later du som? Anonymous poster hash: d1bdf...94c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #75 Skrevet 12. desember 2016 En av grunnene til at jeg er UTROLIG stolt over å være norsk, er den rolige, rettferdigtenkende, ikke-voldelige folkesjela vi har! I en verden av gale folkeslag bestående av religiøse ekstremister trengs virkelig nordmenn og deres elskelige vesen <3 Anonymous poster hash: 87491...20c Ikke glem ateistiske ekstremister og! Huff.. noen må stå opp mot slikt ja Anonymous poster hash: d1bdf...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå