Gå til innhold

Er bladet wendy for barnslig for 13 år gamle jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handler det bare om hester? Hun er hestegal, lurer på om det kan være ok julepresang med et abonnement?

Anonymous poster hash: 092ea...f76

Skrevet

Målgruppen er 7-12 år.

Hva med abonnement på "Hestesport"? 😊

Skrevet

Kjære vene, vi var ute, drakk og hooket på den alderen, wendy eller andre utrolig barnslige hestblader var kun forbeholdt jenter med litt spesielle interesser😂😂😂

Anonymous poster hash: 09d28...11b

Skrevet

Kjære vene, vi var ute, drakk og hooket på den alderen, wendy eller andre utrolig barnslige hestblader var kun forbeholdt jenter med litt spesielle interesser😂😂😂

Ute og drakk? Takk Gud for at min 13 åring ikke er i nærheten av det. Ingen av vennene hennes heller.

Anonymous poster hash: 3e8d6...df9

Skrevet

Drakk og hooket på den alderen? Da må dere hatt dårlige foreldre, håper ikke du overfører dette til egne barn. Barnslig og spesielt med hest? Seriøst, bedre det enn de valgene du tok som 13åring.
Skrevet

Du kan gi gavekort hos f.eks bladkongen også kan hun velge hvilket blad hun vil ha selv. Kanskje blir det Wendy, eller Det Nye, eller Topp ;)

Anonymous poster hash: d98a1...491
Skrevet

Drakk og hooket på den alderen? Da må dere hatt dårlige foreldre, håper ikke du overfører dette til egne barn. Barnslig og spesielt med hest? Seriøst, bedre det enn de valgene du tok som 13åring.

Overhode ikke dårlige foreldre, men slle gjorde det, var ca 4-5 i hver klasse(30 i hver klasse) som ikke var med opp gjennom. Oslo Vest. Gått bra med de aller, aller fleste☺️👌

Skrevet

Herregud, det er jo ikke bra 😳

Hun er veldig interessert i hest, har egen hest, rir mye osv. Jeg aner ikke hvordan innholdet er lagt frem, derfor spør jeg her. Om du ikke vet innholdet (du var tydeligvis opptatt med andre ting enn lesing..😳), er det dessverre lite relevant hva du drev med på den alderen.

Skrevet

Målgruppen er 7-12 år.

Hva med abonnement på "Hestesport"? 😊

Kanskje? Det blir ikke for voksent da?🤔

Skrevet

Kjære vene, vi var ute, drakk og hooket på den alderen, wendy eller andre utrolig barnslige hestblader var kun forbeholdt jenter med litt spesielle interesser

Nå er vel den generasjonen som vokser opp nå den snilleste generasjonen noensinne, ikke drikker de, ikke doper de seg, de gjør det bra på skolen, trener osv. 

Skrevet

Du kan gi gavekort hos f.eks bladkongen også kan hun velge hvilket blad hun vil ha selv. Kanskje blir det Wendy, eller Det Nye, eller Topp ;)

Det var jo ikke dumt :-)

Tar i mot alt av forslag. :)

Skrevet

Overhode ikke dårlige foreldre, men slle gjorde det, var ca 4-5 i hver klasse(30 i hver klasse) som ikke var med opp gjennom. Oslo Vest. Gått bra med de aller, aller fleste☺️👌

Allikevel gjør dette innlegget meg overlykkelig over å ikke bo på Oslo vest.

Anonymous poster hash: 201c6...328

Skrevet

Jeg elsket Wendy blader. Leste dem til jeg var 15 år ;-)

Anonymous poster hash: 0c1be...367

Skrevet

Allikevel gjør dette innlegget meg overlykkelig over å ikke bo på Oslo vest.

Anonymous poster hash: 201c6...328

He he, dette er 20 år siden, mye kan ga skjedd;-)

Skrevet

Kanskje? Det blir ikke for voksent da?🤔

Hvis hun er medlem i en rideklubb får hun hestesport inkludert i prisen.. så det er ikke noe poeng. Det er et dritkjedelig blad uansett.

Ville heller gitt henne Roeckl ridehansker eller noe klær fra Kingsland.

Anonymous poster hash: fbbdd...12c

Skrevet

Kjøp lue eller pannebånd fra kingsland f.eks. eller gavekort på felleskjøpet. 😊

Anonymous poster hash: 7914a...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...