Gå til innhold

Skuespillerne som spiller even og Isak i Skam. Herremin, så utrolig flinke de er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henrik er også ganske Fantastisk, er jo bare Tarjei som tar alt skryten, utrolig dyktige begge 2, håper vi ser mer av de i fremtiden :)

Je, du har helt rett. De er helst fantastisk begge to. Blir fullstendig forelsket i forelskelsen deres. 

Anonymous poster hash: a7271...7b6

Skrevet

Nå syns jeg det er alt for lenge siden oppdatering 😨

Anonymous poster hash: f959b...d88

Skrevet

Nå syns jeg det er alt for lenge siden oppdatering

er så enig, tror kanskje de gjør det for og bygge opp forveningene våre <3 men jeg er enda redd for at dette ender galt,selvom jeg ikke håper det av hele mitt hjerte ,både even og isak fortjener og være lykkelige <3. da even sa i går at dette kommer ikke til og funke, knuste det hjertet mitt,men er så glad for isak viste han ville kjempe for han <3

Skrevet

Oppdatering nå.

Anonymous poster hash: 6ade3...bf5

Skrevet

er så enig, tror kanskje de gjør det for og bygge opp forveningene våre <3 men jeg er enda redd for at dette ender galt,selvom jeg ikke håper det av hele mitt hjerte ,både even og isak fortjener og være lykkelige <3. da even sa i går at dette kommer ikke til og funke, knuste det hjertet mitt,men er så glad for isak viste han ville kjempe for han <3

Måten han ser på Isak på etter at han sier at han vet det ikke kommer til å funke.Han ser litt bedende på han. Som om at han ønsker med hele seg at Isak skal protestere.

Nå vet vi i alle fall at han har spist en halv grandis. Godt å vite at han har fått mat i skrotten. 😂😂😂😂😂

Skrevet

Digger profilbildet ditt.

Håper ikke det gjør noe at jeg gjorde det samme som en støtte til Even & Isak :hjerte: 

Skrevet

Måten han ser på Isak på etter at han sier at han vet det ikke kommer til å funke.Han ser litt bedende på han. Som om at han ønsker med hele seg at Isak skal protestere.

Nå vet vi i alle fall at han har spist en halv grandis. Godt å vite at han har fått mat i skrotten.

ja han gjorde det, han er så forelsket, og så søt selvom han var ganske alvorlig i den scenen,men smilte litt når isak sa de skulle kysse <3. synes de blikkene han sender isak er så herlige, og har vel ikke vert noe tvil fra isak siden at han er helt borte i even :)

Ja mat er viktig :D

Skrevet

Digger profilbildet ditt.

Håper ikke det gjør noe at jeg gjorde det samme som en støtte til Even & Isak :hjerte:

Tusen takk :) digger ditt også :) nei bare kos det :D  :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...