Yellow Brick Road Skrevet 10. desember 2016 #26 Skrevet 10. desember 2016 Dersom mannen min hadde fridd til meg med en ring til flere tusen kroner, ville han ha fått den tilbake med beskjed om at jeg kunne vurdere å gifte meg med ham, men at han senere i forholdet vårt fikk bevise at han kunne bruke penger mer fornuftig. Ringen betyr absolutt ingenting, det er følelsene man har for hverandre som betyr noe. Jeg hadde sagt ja om han så hadde heklet en ring. Men nå hoppet vi heldigvis over hele de greiene der, ble enige om å gifte oss og gikk sammen og kjøpte forlovelsesringer som senere ble brukt som gifteringer. Damen i butikken der i mot var patetisk og burde fått en alvorlig advarsel for oppførselen sin. Hun hadde ingenting med å kommentere hva slags ringer denne mannen kjøpte.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #27 Skrevet 10. desember 2016 Selvfølgelig! Den ringen er et bevis på hvor dyrbar kjærligheten for henne er. Hvis han kjøper en billig ring, noe juggel som ei annen over her fikk, og så kjøper en masse dyre ting til seg selv, så viser jo det bare hvor lite han elsker henne. Hvis han ofrer for å kunne kjøpe en dyr ring til henne så viser det at han elsker henne mer enn seg selv. Jeg hadde i alle fall blitt skuffet hvis en mann satt med en masse penger men bare kjøpte en billig ring til meg og sa at hvis jeg elsket han så godtok jeg den. Anonymous poster hash: a9254...96d Denne mannen har jo nettopp ofret masse for å få råd til denne ringen, som er dyr for ham. Rar tråd. Anonymous poster hash: 67c1a...dbf
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #28 Skrevet 10. desember 2016 Denne mannen har jo nettopp ofret masse for å få råd til denne ringen, som er dyr for ham. Rar tråd. Anonymous poster hash: 67c1a...dbf Baktanken min var å gjøre et poeng av nettopp det, at kjærlighet ikke ligger i penger. Men hadde jeg skrevet det, eller "nåååmiiin, så søtt!", så ville ingen hat tenkt over det. Jeg ville få flere til å reflektere over det. Derfor min litt pedagogiske måte å ta opp dette på. Folk lærer seg mye bedre når de må ta et standpunkt heller enn når de bare sier, "m-mm, enig!". Beklager at jeg har vært litt frekk. Anonymous poster hash: a9254...96d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #29 Skrevet 10. desember 2016 Jeg er så lei av slike selvbekreftende "noen sa/gjorde noe idiotisk, og jeg satte dem på plass. Se hvor flink/reflektert/storsinnet/raus jeg er"-innlegg på face. Anonymous poster hash: b6ab9...48a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #30 Skrevet 10. desember 2016 Det som er patetisk er vel at det i usa har fått feste seg en tanke om at forlovelsesringer skal koste 3*månedsinntekt. Det er vel mye annet et ungt par trenger penger til. Anonymous poster hash: 255bb...b58
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #31 Skrevet 10. desember 2016 Den patetiske her er vel deg som stiller spørsmålstegn ved deres kjærlighet basert på hans økonomi. Tenke det litt bedre om neste gang. Anonymous poster hash: 037aa...4f8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #32 Skrevet 10. desember 2016 Jeg er så lei av slike selvbekreftende "noen sa/gjorde noe idiotisk, og jeg satte dem på plass. Se hvor flink/reflektert/storsinnet/raus jeg er"-innlegg på face. Anonymous poster hash: b6ab9...48a Veldig enig i dette. Anonymous poster hash: 67c1a...dbf
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #33 Skrevet 10. desember 2016 Synes det var en fin ring,jeg Anonymous poster hash: f6ca7...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå