Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Hun skryter av at hun har forlovet seg med en mann som ikke en gang har råd til en forlovelsesring. Patetisk eller romlemantisk? http://www.side2.no/aktuelt/butikkansatt-kalte-ariels-forlovelsesring-for-patetisk/3423290904.html Anonymous poster hash: a9254...96d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Romlemantisk?? Anonymous poster hash: 0541c...3fc
Frøken_fjong Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Patetisk av vedkommende som var ansatt i butikken de kjøpte ringen i!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Romlemantisk?? Anonymous poster hash: 0541c...3fc "Åååååh, nei jeg dååååner, så skjønn ring da Per!" - romlemantisk. Anonymous poster hash: a9254...96d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Patetisk av vedkommende som var ansatt i butikken de kjøpte ringen i! Hun pratet ikke til eller med dem, hun hadde en privat samtale med noen kolleger som de to la seg i. Derfor er det patetisk av de som jobbet i butikken? Anonymous poster hash: a9254...96d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Romantisk😊 En velger ikke mann ut i fra lommeboka😊 Ikke alle har råd eller vil bruke en formue på de dyreste ringene og det største bryllupet. Anonymous poster hash: 39601...50c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Romantisk En velger ikke mann ut i fra lommeboka Ikke alle har råd eller vil bruke en formue på de dyreste ringene og det største bryllupet. Anonymous poster hash: 39601...50c Nei, helt enig i at en ikke velger mann ut fra lommebok. Men han må jo i det minste bevise at han elsker henne. Anonymous poster hash: a9254...96d
Frøken_fjong Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Hun pratet ikke til eller med dem, hun hadde en privat samtale med noen kolleger som de to la seg i. Derfor er det patetisk av de som jobbet i butikken? Anonymous poster hash: a9254...96d Hvor leser du det? I linken du delte sa den ansatte det direkte til de.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Hvor leser du det? I linken du delte sa den ansatte det direkte til de. Åh, det har du rett i. Jeg fikk knapt lest den, måtte bare dele. Trodde hun sa det til noen medarbeidere. Men hun sa det jo fordi hun syntes det var komisk at noen ville kjøpe noe slikt til forlovelsesringer. Hun visste ikke at han faktisk ville gjøre det. Anonymous poster hash: a9254...96d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 Nei, helt enig i at en ikke velger mann ut fra lommebok. Men han må jo i det minste bevise at han elsker henne. Anonymous poster hash: a9254...96d Det bevises ikke best med penger, men med det han gjør i hverdagen. Anonymous poster hash: de613...0e5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #11 Skrevet 9. desember 2016 Nei, helt enig i at en ikke velger mann ut fra lommebok. Men han må jo i det minste bevise at han elsker henne. Anonymous poster hash: a9254...96d Sant det, men det må jo stå i forhold til hva han har råd til. Er 1000 kr mye penger for han, er jo det minst like mye bevis på kjærlighet, som om det er en som har flust med penger og kjøper en ring til 30 000kr Anonymous poster hash: 39601...50c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #12 Skrevet 9. desember 2016 Det bevises ikke best med penger, men med det han gjør i hverdagen. Anonymous poster hash: de613...0e5 Helt enig!👍🏻 Anonymous poster hash: 39601...50c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #13 Skrevet 9. desember 2016 Det bevises ikke best med penger, men med det han gjør i hverdagen. Anonymous poster hash: de613...0e5 Så du mener hun elsker han fordi det han gjør i hverdagen, ikke fordi han beviser sin kjærlighet for henne? Anonymous poster hash: a9254...96d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #14 Skrevet 9. desember 2016 Åh, det har du rett i. Jeg fikk knapt lest den, måtte bare dele. Trodde hun sa det til noen medarbeidere. Men hun sa det jo fordi hun syntes det var komisk at noen ville kjøpe noe slikt til forlovelsesringer. Hun visste ikke at han faktisk ville gjøre det. Anonymous poster hash: a9254...96d Men selger man det i butikken, så burde hun ha vett til å holde kjeft om det uansett hvor komisk hun synes det var. Frekk og ufin ansatt, hadde jeg vært de så hadde jeg aldri handlet der. Anonymous poster hash: 2a085...5dc
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #15 Skrevet 9. desember 2016 Da jeg var forlovet med min kjære valgte jeg å ha samme ring til både forlovelse og vielse. Graverte inn ringen til vielsen (vi gjorde det samme med hans glatte ring). Nydelig ring, akkurat passe med diamanter, praktisk utforming i forhold til jobb og vi plukket den ut sammen. Var 50% avslag på ringen den dagen, og selv om min kjære har meget god råd ville jeg ikke ønsket meg en dyrere ring. Jeg ville fint tatt til takke med den enkleste gullringen der hvis det var den han hadde kommet med. Det er virkelig kjærligheten som teller- ikke ringen! Anonymous poster hash: a99c0...6ce
Nebbdyret Skrevet 10. desember 2016 #16 Skrevet 10. desember 2016 Teknisk sett er det vel ein forlovelsesring uansett pris. Det er ein ring ho fekk når dei blei forlova. Dermed ein forlovelsesring. Så då hadde han råd til å kjøpe ho ein forlovelsesring... Men å meine at ringen må vere i ei viss prisklasse for å vere ein forlovelsesring, det er patetisk.
Hjertefru Skrevet 10. desember 2016 #17 Skrevet 10. desember 2016 Skryter? Det er jo forlovelsen som er det viktige her. Ringen er kun en rekvisitt. Kunne like godt tatt en plastring fra lekeskuffa til ungene... Men tror ikke jeg ville lagt det ut på nett, hadde jeg vært henne. Er ikke min stil å flagge dårlig økonomi. Den butikkansatte tabba seg ut etter min mening, ubetenksomt av henne. Men ikke noe å lage bråk om. Synes generelt folk deler alt for mye... Søren hi, nå fikk du meg til å bruke dyrebare minutter av mitt liv til å lese og attpåtil kommentere en ikke-sak God natt....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #18 Skrevet 10. desember 2016 Nei, helt enig i at en ikke velger mann ut fra lommebok. Men han må jo i det minste bevise at han elsker henne. Anonymous poster hash: a9254...96d Og for å bevise at han elsker henne må han kjøpe en dyr ring? 😨 Du og jeg har iallefall helt forskjellig oppfatning av hvordan man viser at man elsker et annet menneske. Anonymous poster hash: c9fa9...86a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #19 Skrevet 10. desember 2016 Mannen min var en fattig student da han fridde til meg. Skulle jeg sagt nei fordi ringen han fridde med ikke hadde Hollywoodstørrelse på blinget?! Anonymous poster hash: b954d...94f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #20 Skrevet 10. desember 2016 Og for å bevise at han elsker henne må han kjøpe en dyr ring? Du og jeg har iallefall helt forskjellig oppfatning av hvordan man viser at man elsker et annet menneske. Anonymous poster hash: c9fa9...86a Selvfølgelig! Den ringen er et bevis på hvor dyrbar kjærligheten for henne er. Hvis han kjøper en billig ring, noe juggel som ei annen over her fikk, og så kjøper en masse dyre ting til seg selv, så viser jo det bare hvor lite han elsker henne. Hvis han ofrer for å kunne kjøpe en dyr ring til henne så viser det at han elsker henne mer enn seg selv. Jeg hadde i alle fall blitt skuffet hvis en mann satt med en masse penger men bare kjøpte en billig ring til meg og sa at hvis jeg elsket han så godtok jeg den. Anonymous poster hash: a9254...96d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #21 Skrevet 10. desember 2016 Ingen av delene for meg. Dette er høyst privat, ingen har noe med det. Jeg er gift, hadde aldri forlovelsesring og har nå en rimelig ring som ikke er lik min manns en gang. Utrolig rart om det skal bety noe for alle andre 😂 Anonymous poster hash: 7c1b9...1ab
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #23 Skrevet 10. desember 2016 Nå har jeg ikke lest artikkelen. Men antar at saken handler om pris på ringer. Min far fridde til min mor med en ring han hadde laget av en bruskork. Han var 15 år, hadde selvfølgelig ingen penger, men var dypt dypt forelsket. Jeg synes det frieriet er romantisk. De har nå forøvrig vært gift i over 40 år. Anonymous poster hash: 7f4cd...b8d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #24 Skrevet 10. desember 2016 Selvfølgelig! Den ringen er et bevis på hvor dyrbar kjærligheten for henne er. Hvis han kjøper en billig ring, noe juggel som ei annen over her fikk, og så kjøper en masse dyre ting til seg selv, så viser jo det bare hvor lite han elsker henne. Hvis han ofrer for å kunne kjøpe en dyr ring til henne så viser det at han elsker henne mer enn seg selv. Jeg hadde i alle fall blitt skuffet hvis en mann satt med en masse penger men bare kjøpte en billig ring til meg og sa at hvis jeg elsket han så godtok jeg den. Anonymous poster hash: a9254...96d Men her var det jo slik at han ikke hadde god råd, så tviler på at han prioriterer å kjøpe dyre ting til seg selv. Han spinket og sparte for å få råd til å kjøpe denne rimelige ringen, og da har han faktisk prioritert å bruke pengene på ring til henne selv om den ikke var kjempedyr... Anonymous poster hash: 859bd...cb5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2016 #25 Skrevet 10. desember 2016 Hun skryter av at hun har forlovet seg med en mann som ikke en gang har råd til en forlovelsesring. Patetisk eller romlemantisk? http://www.side2.no/aktuelt/butikkansatt-kalte-ariels-forlovelsesring-for-patetisk/3423290904.html Anonymous poster hash: a9254...96d Hun skryter ikke fordi han har dårlig råd, hun skryter fordi de har kjærlighet for hverandre, og at den betyr mer enn penger. Anonymous poster hash: 859bd...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå