Gå til innhold

Hvor mange kjøkken, bad, stuer, soverom etc har dere i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklaga digresjon, men kva brukar dykk som har fleire kjøkken dei ulike kjøkkena til? Eg hadde elska fleire kjøkken, men må innrømme det falt meg ikkje inn når vi bygde hus at det var eit alternativ å ha fleire kjøkken.

For å svare på Hi så har vi :

5 soverom

Kjøkken

Stue+ TVstue

3 bad

Vaskerom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklaga digresjon, men kva brukar dykk som har fleire kjøkken dei ulike kjøkkena til? Eg hadde elska fleire kjøkken, men må innrømme det falt meg ikkje inn når vi bygde hus at det var eit alternativ å ha fleire kjøkken.

For å svare på Hi så har vi :

5 soverom

Kjøkken

Stue+ TVstue

3 bad

Vaskerom

Det lurer jeg også på. Enten så regner de med kjøkken i utleiedel, eller så er de strengt praktiserende jøder som ikke skal blande meierivarer og kjøtt. Må innrømme at det høres slitsomt ut å ha flere kjøkken, har vasket ned mitt eget lille i dag og det holder i massevis for meg. Men kan jo hende det følger en hushjelp med det ekstra kjøkkenet, og da er det kanskje ikke så ille

Vi har ;

4 soverom

Kjøkken

2 stuer

2 bad

Vaskerom

Hall, yttergang og bod

Pluss et kott og garasje....

Anonymous poster hash: 11be4...17a

Skrevet

2 soverom, 1 stue, 1 bad, 1 kjøkken. Forstår ikke vitsen med en haug med kjøkken og stuer, dersom det ikke er utleiedel. Da hadde jeg heller kjøpt hytte eller båt.

Anonymous poster hash: b1063...eb4

Skrevet

Haha 😅 Ironi?

Anonymous poster hash: a424c...55c

😜

Som vanlig er det de i den ekstreme enden av skalaen som svarer. Tenkte bare jeg skulle slenge meg på...

Anonymous poster hash: 2175d...8f6

Skrevet

2 soverom, 1 stue, 1 bad, 1 kjøkken. Forstår ikke vitsen med en haug med kjøkken og stuer, dersom det ikke er utleiedel. Da hadde jeg heller kjøpt hytte eller båt.

Anonymous poster hash: b1063...eb4

Flere kjøkken skjønner ikke jeg heller, men flere stuer skjønner jeg godt

Vi har to stuer og en kjellerstue, kunne ikke tenke meg å ha noe mindre. Det er fordi vi har fire barn hvor to av dem er tenåringer. I går kveld f.eks var det åtte unger her i huset. Tre på 15 år, en på 13 år, to på 10 år og to på 7 år. Daa er det deilig å ha flere stuer 😉

Anonymous poster hash: 02cf4...095

Skrevet

2 bad, 2 stuer, 5 soverom (1 brukes til kontor) og 1 kjøkken. Dette ligger over normalen her jeg bor. Men, huset hadde utleiedel tidligere som ble revet og integrert i huset mitt...

Anonymous poster hash: ca3ba...c98

Skrevet

2 bad, 2 stuer, 5 soverom (1 brukes til kontor) og 1 kjøkken. Dette ligger over normalen her jeg bor. Men, huset hadde utleiedel tidligere som ble revet og integrert i huset mitt...

Anonymous poster hash: ca3ba...c98

Skrevet

1 kjøkken, 3 bad + gjestetoalett, 3 stuer og 7 soverom.

Skrevet

Vi har fem soverom, to kjøkken, to stuer og tre bad, loft og kjeller. Vi leier riktignok ut en kjellerleilighet. På sikt skal vi overta huset selv og da integreres kjellerleiligheten i resten av huset og kjøkkenet skal bygges om til et soverom.

Anonymous poster hash: 565fc...4c2

Skrevet

1kjøkken

1 stor stue

1 hovedgang (pluss en gang til andre inngangsdøra)

1 walk-in garderobe til gang

1 rom som var stue, er nå klesrom for hele familien

1toalett

1lekerom/hobbyrom

1kontor

2bad

7soverom (6store og 1lite)

Loft til oppbevaring

Kjeller med kjølerom, vaskerom og tre store boder. (På sikt skal kjeller innredes, blir bad, kjellerstue, bod og treningsrom)

Anonymous poster hash: 0e1b7...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...