Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har flere anonser på finn, barnesko, dvs filmer, barnebøker, og loftet fult av stæsj som jeg ønsker å kvitte meg med, som snåbarnsleker, puslespill, div pynteting osv..... Men får null respons..... Føler jeg priser superlavt også. Har vert på bruktbokbutikken, men de vil ikke engang ta imot bøker.....de har for mye....det selgerbikke..... Jeg har en følelse av at det er lettere å få solgt ting på de lokale kjøpe/bytte/selge sidene på face. Det er bare det at det går så fort der.....og jeg ser en anonse, og plutselig er den borte forde det er kommet så mange nye. Skjønner ikke at noen greier å følge med de. Men der driver de med budrunder osv, og noe de kaller 5 minutts regelen gjelder.....jeg aner ikkebhva det er. Men hva med den nye appen let go.....noen som har peiling på den??? Skullle vel egentlig hatt ett loppemarked, men det føles uvant og rart å arrangere loppemarked for seg selv. Pinlig på en en måte, så rart det enn høres ut....som om jeg er i økonomiske problemer.....men det er bare at mørkeloftet og garasjen begynner bli full...... (Ja da, jeg vet jeg er rar) Anonymous poster hash: ef0d0...27c
Miss Chocolate Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Det enkleste er å selge på face. Skriv selges hbo (høystbydende over) et beløp du er fortrolig med å selge for. Når noen byr kan du bestemme et klokkeslett budrunden skal gå til, feks til kl 19. Kommer det bud 18:59 forlenges budrunden med 5 min, sånn at flere rekker å by.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Letgo er en flopp! Anonymous poster hash: 9f489...acf
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Bare hørt negative ting om letgo Finn er desverre litt ut... trist.. Jeg hater på selge ting på face, da vet alle på vennelisten hva jeg skal selge og hvordan det går Anonymous poster hash: 96081...105
Hjertefru Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Kan forklare litt om 5-min regel. Hvis du bruker den når du selger kan du spare deg for littt trøbbel. Det er regler i hver gruppe, om du som selgere nytter denne er det en viss tid før budslutt du må opplyse om at den gjelder. Det er for at alle skal få by ferdig. Greia er at hvis noen byr nærmere budslutt enn 5 min, forlenges budrunden med 5 min regnet fra dette budet. Hvis det kommer da et nytt bud innen 5 min etter dette budet er det nye 5 min. Helt til et bud har stått i minst 5 minutter. Husk å sette budfrist etter det første budet.
Hjertefru Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Salgsgrupper på face er gøy og ikke minst miljøvennlig. Ikke tenk at noen tror du selger ting fordi du er fattig ol.. Har brukt sånne grupper en god del både som kjøper og selger, og har nesten bare gode erfaringer. Folk er stort sett høflige og seriøse. Hvis du prøver deg på noe tull blir det veldig synlig... Viktig å være etterrettelig, ærlig og å beskrive det du selger ordentlig. Lurt å legge ut gode og gjerne flere bilder.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Bare hørt negative ting om letgo Finn er desverre litt ut... trist.. Jeg hater på selge ting på face, da vet alle på vennelisten hva jeg skal selge og hvordan det går Anonymous poster hash: 96081...105 Nettopp...... Anonymous poster hash: 9c1ed...1d6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Takk for forklaring. Da blir det vel face..... Anonymous poster hash: 9c1ed...1d6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #9 Skrevet 8. desember 2016 Man må ikke ha budrunde på face, skriv fastpris, svarer noen med din pris så er det bare å si ok, kom å hent verre er det ikke. Anonymous poster hash: d611e...622
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 Jeg bruker bare Finn, der har jeg autosøk på ting jeg er ute etter. Stort sett barneklær og leker som selges i den byen jeg bor i. Å bla gjennom alle innleggene på facebook gruppene tar altfor lang tid, det er jo nye innlegg der nesten hvert sekund. Skjønner ikke at noen klarer å ha oversikt der. Anonymous poster hash: 96f4d...fb4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 Vi gir bort på finn. Og det forsvinner på minuttet Anonymous poster hash: e01a1...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå