Gå til innhold

20 års aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert med på date av en mann som er 20 år eldre enn meg, men jeg er usikker på hva jeg skal svare. Han er en kjekk mann med gode verdier, vi kjenner veldig godt og vi har god kjemi, men vi har lite felles interesser også er det denne aldersforskjellen.

Noen synspunkter?

Anonymous poster hash: cb290...851

Fortsetter under...

Skrevet

Det er veldig enkelt: Hvis du har lyst til å gå på date med ham, så sier du ja. Hvis du ikke har lyst, så sier du nei. Har ingen ting med aldersforskjell å gjøre. 

Anonymous poster hash: df9e2...f35
Skrevet

Æsj, han kunne vært faren din... Kvalmt!  :spy:

Anonymous poster hash: 1ff72...532
Skrevet

Anbefaler ikke. Dere er på forskjellige planeter og har forskjellige forventninger til livet/fremtiden.

Anonymous poster hash: eda6e...119

Skrevet

Forventninger til livet og fremtiden er ganske like. Jeg er ferdig med barn, han har ingen men har jobbet store deler av livet med barn og er flink med dem. Begge ønsker en livspartner å tilbringe livet med, men det er mye fordommer ute å går. Det beviser kommentaren ovenfor og det gjør meg usikker. Hadde ikke jeg visst hans alder så hadde jeg ikke gjettet at han var 20 år eldre enn meg.

Hi

Skrevet

Æsj, han kunne vært faren din... Kvalmt!  :spy:

Anonymous poster hash: 1ff72...532

Æsj, så umoden du er...

Anonymous poster hash: 14ac2...adc

Annonse

Skrevet

Gå på date om du har lyst :-)

Men tenk på dette: Når du blir pensjonist i en alder av feks 62 år kan han være en pleietrengende 82 åring. Ønsker deg lykke til med det

Anonymous poster hash: bbbc3...84a

Skrevet

Forventninger til livet og fremtiden er ganske like. Jeg er ferdig med barn, han har ingen men har jobbet store deler av livet med barn og er flink med dem. Begge ønsker en livspartner å tilbringe livet med, men det er mye fordommer ute å går. Det beviser kommentaren ovenfor og det gjør meg usikker. Hadde ikke jeg visst hans alder så hadde jeg ikke gjettet at han var 20 år eldre enn meg.

Hi

Om du tror han er en potensiell livspartner, og du er interessert, go for it! Ingen grunn til å velge vekk et potensielt bra forhold over 20 år! Min bekymring med å være sammen med en eldre mann ville nok ligget i at jeg potensielt ble enke som 60åring og måtte leve store deler av alderdommen alene, eller lete etter ny partner da.......men DET er ikke relevant på første daten ;)

Anonymous poster hash: 1302d...12d

Skrevet

Jeg var sammen med en mann som var 15 år eldre da jeg var yngre. Den gangen var det aldri noe problem oss imellom, og alderen var heller ikke årsaken til at vi gikk fra hverandre.

Vi møtte også en del fordommer, men det takler man om følelsene er riktige.

Hadde han og jeg vært riktige for hverandre så ville nok ikke alderen vært noe problem, da ville vi jo hatt mange fine år sammen før han begynte å bli "gammel".

Men jeg ser at nå kunne jeg ikke blitt sammen med en som var så mye eldre enn meg. Fordi aldersforskjellen nå utgjør for mye, de fleste menn som nå er 15-20 år eldre enn meg er ikke de som tiltrekker meg.

Men om dette er en mann du har god kjemi med og som du trives med, gå på den daten og se hvordan det er. Det er ikke verre enn at du senere kan si at det ikke fungerer, om det ikke gjør det. Jeg tror også at hvis det skal fungere så må dere kunne snakke om temaet alder. Jo åpnere dere er med hverandre, jo mindre problemer blir det.

Anonymous poster hash: 14ac2...adc
Skrevet

Hi

Han kommer uansett fort til å se eldre ut.

Var sammen med en som var 15 år eldre.

Det fungerte dårlig,mye pga alderen

Anonymous poster hash: eda6e...119

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...