Gå til innhold

Beskriv din forrige sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var lørdag kveld. Jeg var ute på verandaen og tok meg en røyk. Mannen kom også ut for å få et par trekk. Vi begynte å mimre om da vi var nyforelsket og gale, og da spesielt om en episode da vi hadde sex på verandaen. Der var det endel innsyn, men det har vi ikke nå. Så selv om det ikke er like vågalt der vi bor nå, så steg spenningen mellom oss. Mannen strøk over brystene mine og jeg kjente med en gang at kroppen responderte. Jeg løftet opp genseren min og han tok brystvortene i munnen samtidig som han begynte å massere mellom bena mine. Jeg startet å massere han, og hans reaksjon var veldig rask. Han satte seg, jeg åpnet buksene og begynte å suge han. Varm, hard og klar. Selv om vi måtte være musestille, så hørte jeg på pusten hans hvor godt han likte det. Vi byttet plass og han gikk ned på meg. Tok ikke mange minuttene før jeg kom. Måtte jo holde alle lydene inne, så hele kroppen ristet i en deilig orgasme. Noe av det deiligste jeg vet er å bli tatt hardt rett etter en orgasme. Da er alt så mye mer følsomt. Og det gjorde han nå også. Jeg sto over utebordet og han gled inn i meg bakfra. Hardt, raskt og så kom han inni meg etter få minuttter. 

Litt fnisete, røde i ansiktet og veldig fornøyde så gikk vi inn. Fint å oppleve at selv etter 12 år så er sexen fremdeles deilig- og kan være litt spennende fortsatt. 

Anonymous poster hash: b2809...9a5
Skrevet

Takk for at dere deler.

Flere?

Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: d75f1...0f6

Skrevet

Litt rollespill-aktig, og et hint av bondage. Var ikke bind fast, men han holdt meg nede, riset meg hardt, kløp meg i niplene, og han bestemte nøyaktig hva jeg skulle gjøre og hva han skulle gjøre med meg. Tok meg hardt i misjonær og bakfra, var øm på diverse steder på kroppen dagen etterpå etter hard spanking og klyping. 

Beste sexen på lenge, kanskje beste noen sinne. Ah. 

Anonymous poster hash: 38da4...41d
Skrevet

Det var vel for ganske nøyaktig ett år siden. Ikke helt store da jeg var gravid. Men vi prøvde i hvertfall. Han syntes det var litt rart og ha sex mens jeg var gravid og jeg klarer ikke nyte sex noe særlig mens jeg er gravid så det ble med det. Etter at barnet ble født så har tiden flydd og mellom gulping og søvnløse netter har det jaggu ikke blitt mye action. Trist men har sin naturlige grunn... Gleder meg til vi har litt overskudd igjen!

Anonymous poster hash: 19280...bbf

Skrevet

.

Skrevet

10 min siden; Stod å ryddet på kjøkkenet før jeg skulle legge meg og ba mannen komme inn på vaskerommet(vegg i vegg med kjøkkenet) og hjelpe meg med lampa (helt mørkt plutselig). Står å strekker meg opp og han kommer helt inntil, mens han lukker døren bak seg. "Nå ser vi jo inhenting" sa jeg forvirra. Han kysser meg og kniper meg på rumpa. Jeg legger armene rundt han. Han tar av meg trusa (står kun i T-skjorte og truse) og jeg snur meg rundt og lener meg inntil benken. Han var klar og jeg blir veldig fort klar. Han setter seg ned og sleiker meg. Satt seg foran meg mens jeg står der henslengt mot benken. Tunga leker med meg og han presser ansiktet sitt mot fitta. Kjenner jeg blir vill.. drar han litt forsiktig i håret og han reiser seg opp. Stiller seg bak meg, og putter pikken inn, og helt ut.. og så inn og så helt ut.. før han setter i gang skikkelig. Han holder meg godt i hoftene og har raskt tempo. Jeg kjenner det går for meg og sier ifra, og han lar spruten gå inni meg. Deilig!!!!

Anonymous poster hash: 19e55...0d4

Skrevet

.

Skrevet

Det var ca to dager siden. Jeg tok en ridetur ca ti minutter etter at vi hadde sex sist. Han kom raskt, jeg hadde allerede kommet første gangen og var egentlig mest interessert i å bli ferdig med det og sove. Det ble blod overalt, sliter med småblødninger en uke før mens. Skikkelig sexy, ha ha

Anonymous poster hash: 97332...c7e

Skrevet

Det var ca to dager siden. Jeg tok en ridetur ca ti minutter etter at vi hadde sex sist. Han kom raskt, jeg hadde allerede kommet første gangen og var egentlig mest interessert i å bli ferdig med det og sove. Det ble blod overalt, sliter med småblødninger en uke før mens. Skikkelig sexy, ha ha

Skrevet

Skrevet

Oi da, trippelpost faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...