Gå til innhold

Hvordan hadde dere laget en hønekostyme til deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klikker altså. Jeg er ikke kreativ. Skal jeg lage høne gul? Eller hvit?! Ser jo ikke ut som en høne selv om man har hvit/gul strømpebukse og genser? Eneste jeg har er sånn kam til hode! Hvordan lage vinger? Hale? Har ikke energi til dette 😝

Anonymous poster hash: 37b54...d68

Fortsetter under...

Skrevet

Gul lue med rød kam.

Gul strømpebukse hvor du kan feste på noen pinner til klør oppå foten.

Gul stor vid genser med litt fyll under så det blir en litt stor kropp, også fester du på fjær. Ville bare også festet fjær på ermene, så blir det vinger. Samme med stjærten, fjær bak.

Lag gjerne også et papp nebb med strikk bak hodet.

Anonymous poster hash: 39e35...3a8
Skrevet

Gule oppvaskhandsker på føttene blir supre hønseføtter!

Skrevet

Ville ikke gjort hele kroppen gul. Bare beina.

Anonymous poster hash: 34d23...134

Skrevet

Skal jeg kjøpe en stor genser da og lime masse fjær på? Ok.. dette kan bli interessant.. hvordan det blir til slutt😂 Finnes jo ikke ferdige hønekostymer noe sted.. takk for tips

Skrevet

Gule oppvaskhandsker på føttene blir supre hønseføtter!

Hehe takk for tips. Men hvordan er det å bevege seg i. Vil ikke mini skal tryne på senen heller 😅

Annonse

Skrevet

-Gul eller orange strømpebukse.

-Ei hvit underbukse (ikke bokser). På den syr du halefjær i filt. Klipp ut litt lange, smale trekanter som du bretter til et rør i den brede enden. Sy sammen og klipp til litt skumgummi (kjøkkensvamp) som du stapper inni slik at den blir stiv nederst og resten av filten henger ned. 

- hvit pologenser

- hvit lue som du syr på kam

- nebb kan lages av papir.

Skrevet

Hvorfor gjøre det så vanskelig? Lag en rød rund "smekke" for å ha rundt halsen, ha gule eller hvite klær, lag nebb og hanekam har du jo! Blir fin nok høne det! Og hvis man skal være skikkelig fancy kan du kjøpe to filstykker i samme farge som klærne og klippe dem opp i remser, men ikke klipp helt igjennom, de må henge sammen i langsiden. Sy de på armene og så har han vinger?.

Anonymous poster hash: 1a2ab...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...