Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 På vei inn i et. Hvem veit om det blir noe mer en Daddy/brat etterhvert men... Noen som vil fortelle litt om hvordan det er? (Har selv vært i kjæresteforhold med bdsm-krydder, men har lengtet etter noe som dette lenge.... 🙈) Anonymous poster hash: 0d683...91f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Dytter 🙈 Anonymous poster hash: 0d683...91f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Har dessverre ingen erfaring, men er nysgjerrig. Kan du si hvordan det fungerer og hva dere gjør? Anonymous poster hash: 34c66...f4d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Har dessverre ingen erfaring, men er nysgjerrig. Kan du si hvordan det fungerer og hva dere gjør? Anonymous poster hash: 34c66...f4d Vi har kjent hverandre i to år, snakket av og på om temaet, men først nå vi har kommet fram til at han er min Daddy, og jeg har identifisert meg som brat i flere år. Vi har ikke gjort noe sammen enda, bare møttes som vanlige, "normale" venner. Så langt er det eneste at jg kaller han Daddy. Han bor i Oslo og jeg en times tid unna. Det jeg veit om hvordan ting vil bli, er at han kommer til å gi meg ris på rumpa som straff hvis jeg er ulydig, eller "bratty". Vi tenner begge på breath controll, han på å gi og jeg på å få (ikke til jeg besvimer) bondage (både tau, lenker osv) at han kaller meg flink pike... 😍 princess by day/slut by night Vi er nysgjerrige på noen felles ting, f.eks. collar og leash, dele meg med andre, osv... Åh, gleder meg til å treffe han neste gang 😄 Anonymous poster hash: 0d683...91f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Har dessverre ingen erfaring, men er nysgjerrig. Kan du si hvordan det fungerer og hva dere gjør? Anonymous poster hash: 34c66...f4d Vi har kjent hverandre i to år, snakket av og på om temaet, men først nå vi har kommet fram til at han er min Daddy, og jeg har identifisert meg som brat i flere år. Vi har ikke gjort noe sammen enda, bare møttes som vanlige, "normale" venner. Så langt er det eneste at jg kaller han Daddy. Han bor i Oslo og jeg en times tid unna. Det jeg veit om hvordan ting vil bli, er at han kommer til å gi meg ris på rumpa som straff hvis jeg er ulydig, eller "bratty". Vi tenner begge på breath controll, han på å gi og jeg på å få (ikke til jeg besvimer) bondage (både tau, lenker osv) at han kaller meg flink pike... 😍 princess by day/slut by night Vi er nysgjerrige på noen felles ting, f.eks. collar og leash, dele meg med andre, osv... Åh, gleder meg til å treffe han neste gang 😄 Anonymous poster hash: 0d683...91f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 I lys av disse sakene i Bergen og generelt de vi hører om. Greit å dominere å bli dominert. Men det å kalle noen "Daddy", " Daddys girl", "flink pike".. synes det er så forkastelig!! Upassende når det gjelder sex. Anonymous poster hash: 31961...17a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 I lys av disse sakene i Bergen og generelt de vi hører om. Greit å dominere å bli dominert. Men det å kalle noen "Daddy", " Daddys girl", "flink pike".. synes det er så forkastelig!! Upassende når det gjelder sex. Anonymous poster hash: 31961...17a Du har lov til å ha din mening. Greia med bdsm'ere er at det er ROLLESPILLET vi tenner på. Kan på ingen måte sammenlignes med pedofili. Anonymous poster hash: 0d683...91f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Høres ut som www.fetlife.com er noe for deg/dere, om du ikke allerede er der:-) Anonymous poster hash: 618b5...77c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Du har lov til å ha din mening. Greia med bdsm'ere er at det er ROLLESPILLET vi tenner på. Kan på ingen måte sammenlignes med pedofili. Anonymous poster hash: 0d683...91f Det forstår jeg jo. Men hvorfor ha rollespill med "daddy"? Hvorfor ikke andre mektige personer? Mange med makt her i verden. Anonymous poster hash: 31961...17a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 Ville heller kalt for Sjef eller Mester e.t.c. enn Daddy(?) æsj. Anonymous poster hash: 6d875...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå