Gå til innhold

Min gamle onkel har hentet seg en tenåring fra Thailand!😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvordan jeg vil stille meg til henne. Er ikke sint på henne, bare min onkel. Men venninner blir vi ikke, jeg er 35 år og blir ikke venninne med en 18åring.

Hi

Anonymous poster hash: 5ee0c...20c

Du kan likevel bli en hyggelig og viktig ressursperson for henne. En 18-åring kan trenge en reservemamma hvis hun skal flytte til verdens ende og bli slave hos en gris.

Anonymous poster hash: 7a18c...db5

Fortsetter under...

Skrevet

Ring udi og tips de om dette,og at du håper de kan se at dette er proforma fra ende til annen. Det skulle vært aldersgrense for import av thaidamer (andre også) skikkelig kvalmt!!

Anonymous poster hash: 161cc...e38

Jeg er ikke hi, men har en tilsvarende gammel gris av en onkel. Han har fått med seg tre slike damer til Norge. 2 asiatiske og ei øst-europeisk. Jeg ble temmelig satt ut da han fikk med seg hun siste hit til Norge. Jeg kan ikke fatte og begripe at UDI innvilger familieinnvandring med den historikken!

Anonymous poster hash: b0555...b57

Skrevet

Her jeg bor er det en del thaidamer, noen yngre som er gift med eldre, noen like gamle o.l. Det som går igjen blandt thai damene er at de er stort sett lykkelige, de har 1 mann å forholde seg til, uavhengig om hvordan han ser ut og alder. Der de kommer fra er de ofte sendt for å selge sex å kunne tjene penger til familien.

Hadde du vært 18, hva hadde du valgt? 1 mann på 60 som behandler deg greit, gir deg mat, penger, klær og er snill. Eller å måtte ha sex med 7-8 stk hver eneste dag hele året, noen slår og mishandler deg og du vet aldri hvilken kunde som har vaska seg eller hvem som vil mishandle deg.

Ikke alle har hatt det sånn, men veldig mange av de.

Anonymous poster hash: 4b543...a2c

Tankegangen om at man som hjelper da skal gifte seg med ofrene for å gi dem et bedre liv er likevel ikke grei da. Én ting er at det kanskje er hakket bedre for henne, men det er ikke bra. Det man gjør når noen andre er i nød er å hjelpe dem, ikke utnytte dem.

Anonymous poster hash: 07b40...0b7

Skrevet

Ring udi og tips de om dette,og at du håper de kan se at dette er proforma fra ende til annen. Det skulle vært aldersgrense for import av thaidamer (andre også) skikkelig kvalmt!!

Anonymous poster hash: 161cc...e38

Vel, jeg er fra et annet land enn Thailand, men kom til Norge som 18-åring og giftet meg med min eksmann som da var 45 år, vi var forelsket. Han holdt seg i form og så ut som 35-åring, og jeg var moden for alderen. Vi var gift i 7 år og fikk to barn, kjøpte hus sammen. Jeg fikk meg høyere utdanning i Norge, jobb og stor omgangskrets. Skilt ble vi overhode ikke fordi det var aldersforskjell, men fordi han var utro gjentatte ganger (det viste seg at han også var utro mot sin samboer nr. 1 som var norsk og like gammel som ham). UDI gjør ingenting så lenge paret som er gift bor som mann og kone, har sex og ellers oppfører seg som mann og kone. Hun blir kun kastet ut av Norge hvis det viser seg at de ikke bor i samme hus, ikke sover i samme seng og ikke lever som ektefeller ellers. BARE aldersforskjell spiller ingen rolle for UDI.

Anonymous poster hash: 078f4...647

Skrevet

ikke normalt. jævla ekkelt. jeg hadde kutta ut alt av kontakt og vist motstand mot det

Anonymous poster hash: 5d1b8...33f
Skrevet

Usikker på hvordan jeg vil stille meg til henne. Er ikke sint på henne, bare min onkel. Men venninner blir vi ikke, jeg er 35 år og blir ikke venninne med en 18åring.

Hi

Anonymous poster hash: 5ee0c...20c

Mens din sekstiårige onkel skal bli hennes nærmeste og sjelevenn... det er jo det som er kjernen her: det er ingen attenåring som trenger folk over tredve som partner, eller heller - det er ingen over tredve som er verd å ta i med tang som vil skaffe seg en attenåring. Det er kvalmt nok om den yngre parten er norsk og har et nettverk og språk, men hentebruder er bare avskyelig.

Anonymous poster hash: 1531a...742

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...