Gå til innhold

Min gamle onkel har hentet seg en tenåring fra Thailand!😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rasende, fortvilet og jeg vet ikke hva! Min onkel har alltid vært snål , litt sosialt tilbakestående. Han har barn i alderen 36-10år. Hans tidligere kone var 40år, 20år yngre enn han selv. Greit at han liker yngre damer men dette her finner jeg dypt frustrerende. Han har chatet med ei jente på Internett på 18år fra Thailand de siste 4mnd og nå er vi invitert i bryllup!!! Denne gamle mannsgrisen på 60 år skal hente ei dame på 18år. Jeg syntes nesten dette er pedofilt selv om hun er myndig. Hans barn syntes det er rart men støtter han på ett vis. Jeg mener det er kvalmt, ekkelt, uetisk osv. Jeg nekter pent å møte opp i noe bryllup og jeg nekter å sitte å se på disse to i jula. Kjærlighet fra hans side kanskje men neppe fra hennes. Kjærlighet eller ikke, dette finnes det ikke ord for. Hva mener dere? Er jeg for streng som ikke godtar dette? Er mine meninger om min onkel for "stygge"? Kvalme, gamle grisen. Får stygge bilder om den hårete gubben på 150kg oppå den tynne 40kg tenåringskroppen! Æsj!

Anonymous poster hash: 5ee0c...20c

Fortsetter under...

Skrevet

Veldig kvalmt ja. Jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort angående bryllup og juleselskaper, men jeg hadde nok også kviet meg for å delta.......

Skrevet

Kjærligheten kjenner ingen grenser. Kjærlighet er vakkert.  :hjerte:  :blomst:  :hjerte:

Anonymous poster hash: f4c1d...289
Skrevet

Kvalmt..

Anonymous poster hash: ca194...b29

Skrevet

Kjærligheten kjenner ingen grenser. Kjærlighet er vakkert. :hjerte::blomst::hjerte:

Nei dette er ikke vakkert. Vanligvis enig men ikke heretter.

Hi

Skrevet

Nei dette er ikke vakkert. Vanligvis enig men ikke heretter.

Hi

Er det fordi hun er av en annen etnisitet at du reagerer så voldsomt?

Kjærligheten kjenner ingen grenser. Kjærlighet er vakkert.  :hjerte:  :blomst:  :hjerte:

Annonse

Skrevet

Her jeg bor er det en del thaidamer, noen yngre som er gift med eldre, noen like gamle o.l. Det som går igjen blandt thai damene er at de er stort sett lykkelige, de har 1 mann å forholde seg til, uavhengig om hvordan han ser ut og alder. Der de kommer fra er de ofte sendt for å selge sex å kunne tjene penger til familien.

Hadde du vært 18, hva hadde du valgt? 1 mann på 60 som behandler deg greit, gir deg mat, penger, klær og er snill. Eller å måtte ha sex med 7-8 stk hver eneste dag hele året, noen slår og mishandler deg og du vet aldri hvilken kunde som har vaska seg eller hvem som vil mishandle deg.

Ikke alle har hatt det sånn, men veldig mange av de.

Anonymous poster hash: 4b543...a2c

Skrevet

Jeg hadde heller ikke klart å godta noe sånt. Dette er ikke et likeverdig kjærlighetsforhold. Hun er mest sannsynlig presset inn i det på grunn av fattigdom. Hadde dette vært min far eller onkel hadde jeg kuttet kontakten. Jeg hadde også sagt klart fra om hva jeg syntes! Disse stakkars kvinnene er ofre😢

Anonymous poster hash: 2686b...b22

Skrevet

Her jeg bor er det en del thaidamer, noen yngre som er gift med eldre, noen like gamle o.l. Det som går igjen blandt thai damene er at de er stort sett lykkelige, de har 1 mann å forholde seg til, uavhengig om hvordan han ser ut og alder. Der de kommer fra er de ofte sendt for å selge sex å kunne tjene penger til familien.

Hadde du vært 18, hva hadde du valgt? 1 mann på 60 som behandler deg greit, gir deg mat, penger, klær og er snill. Eller å måtte ha sex med 7-8 stk hver eneste dag hele året, noen slår og mishandler deg og du vet aldri hvilken kunde som har vaska seg eller hvem som vil mishandle deg.

Og ja de kan nok lære seg å elske mannen som redda de ut av driten. I tillegg gir han de som regel det de ønsker seg mest og det er barn :)

Skrevet

Jeg klarer dessverre ikke å respektere slike menn som importerer taijenter. Sjeldent jeg ser ned på folk, men denne type finner jeg ekkel!

Anonymous poster hash: 4e737...0b4
Skrevet

Jeg klarer dessverre ikke å respektere slike menn som importerer taijenter. Sjeldent jeg ser ned på folk, men denne type finner jeg ekkel!

Anonymous poster hash: 4e737...0b4

Er det fordi du er rasist og ikke vil ha noen fra andre etnisiteter her i landet?

Skrevet

Jeg har jobbet flere år på krisesenter, og jeg har sett mange eksempler på hvordan disse "snille" norske mennene behandler sine unge koner. (Selvfølgelig er det sikkert mange som er snille og oppriktig glade i hverandre også)

Flere av disse jentene blir behandlet som sexslaver, hushjelper,kokker og punching bagger for norske, gamle enstauinger. De kommer til et fremmed land,har problemer med språket og blir totalt hjelpesløse.

Skrevet

Takk for fint perspektiv. Jeg vet at han reddet sin x kone som også var utenlandsk ut av vold og mishandling. Kan være tilfelle her også for alt jeg vet. Sikkert vinn -vinn for både han (han får ung kjæreste) og dama (hun får penger og trenger ikke leve i utrygghet). Likevell er dette så feil. Ikke pga hvor hun er fra men det faktum at hun er ett "barn". Hun er like gammel som hans ene datter. Bare tanken på at han kanskje ser på datterens venninner med de øynene er så ekkelt. Jeg takker likevel for at du minner meg på at hun kanskje får ett bedre liv tross alt.

Hi

Annonse

Skrevet

Jeg skjønner deg

Det er ikke ekte kjærlighet

Anonymous poster hash: e5e09...ecf

Skrevet

Jeg har jobbet flere år på krisesenter, og jeg har sett mange eksempler på hvordan disse "snille" norske mennene behandler sine unge koner. (Selvfølgelig er det sikkert mange som er snille og oppriktig glade i hverandre også)

Flere av disse jentene blir behandlet som sexslaver, hushjelper,kokker og punching bagger for norske, gamle enstauinger. De kommer til et fremmed land,har problemer med språket og blir totalt hjelpesløse.

Mishandlere finnes selvfølgelig og det er på ingen måte greit. Men velger jo å tro at de fleste har det greit. Ikke alle mannfolk er mishandlere og tror ikke de fleste som kommer her opplever det.

Skrevet

Min onkel mishandler ikke fysisk men psykisk syntes jeg han er i grenseland hva jeg bevitner. Han er mye sur, han kan gå i flere dager uten å snakke til deg bare "bjeffe" når du spør om noe. Dette har vi i familien sett og hans to x koner har sagt det. Ved enkelte tilfeller har han ødelagt ting i sinne (en dør, glass og en hylle)men som oftes er han taus. Hans x koner er utenlandske å de mener dette er greit ettersom han ikke slår. Han bidrar aldri hjemme da han mener dette er kvinnens jobb. I prinsippet skulle denne tenåringen være en aupair men slik blir det ikke.

Hi

Skrevet

Mishandlere finnes selvfølgelig og det er på ingen måte greit. Men velger jo å tro at de fleste har det greit. Ikke alle mannfolk er mishandlere og tror ikke de fleste som kommer her opplever det.

De er i hvert fall overrepresentert på voldsstatistikken. Og i de tilfellene der det ikke er direkte vold, er det fortsatt ofte en skjevfordeling i forholdet. Hvilke andre reelle muligheter har disse jentene egentlig?? Det er en moderne form for slaveri i mange tilfeller,og det er etisk betenkelig at en på 60+ henter en ung jente på 18 år fra et fattig land!! Disse mennene er ikke snille!! De utnytter fattige kvinner!!!!

Skrevet

Herregud, tror du at det er de eneste mulighetene? Enten gifte seg med gammel gris, eller bli mishandlet av yngre mann?

Få deg noe ekte kunnskap!

Anonymous poster hash: bd36f...c84

Skrevet

Jeg ser på det som borderline menneskehandel og prostitusjon. Uetisk, umoralsk. Og rett og slett ekkelt.

Anonymous poster hash: f9395...5f5

Skrevet

Jeg synes det er forstyrrende. Han høres ut til å være "av den gamle skolen", hvor mannen er familiens overhode, kvinnen skal lystre og holde hus.

Hele den mentaliteten er håpløs. Og stakkars lille jente som skal leve med denne klovnen.

Skrevet

De er i hvert fall overrepresentert på voldsstatistikken. Og i de tilfellene der det ikke er direkte vold, er det fortsatt ofte en skjevfordeling i forholdet. Hvilke andre reelle muligheter har disse jentene egentlig?? Det er en moderne form for slaveri i mange tilfeller,og det er etisk betenkelig at en på 60+ henter en ung jente på 18 år fra et fattig land!! Disse mennene er ikke snille!! De utnytter fattige kvinner!!!!

Det har jeg ingen problemer med å tro. Ofte (ikke alltid) ser jeg en stor andel menn som har falt litt utenfor det norske samfunnet hvertfall sosialt. Min onkel er hvertfsll der. Han har aldri hatt mye venner og har siden tenårene blitt oppfattet som sur og spesiell. Venner har han aldri hatt noe av egentlig men mye familie. Han har fått en flokk unger med utenlandske damer. Ingen tvil om at de begge utnytter hverandre her men det er min onkel jeg har fordommer mot. Han er voksen, hun er ung og fattig.

Skrevet

Jeg synes det er forstyrrende. Han høres ut til å være "av den gamle skolen", hvor mannen er familiens overhode, kvinnen skal lystre og holde hus.

Hele den mentaliteten er håpløs. Og stakkars lille jente som skal leve med denne klovnen.

Ingen norsk dame hadde funnet seg i dette så trolig derfor han må importere damer. Dessverre. Syntes synd på henne jeg også. Trist å tenke på at de sikkert kommer til å få barn sammen.

Hi

Skrevet

Jeg ser på det som borderline menneskehandel og prostitusjon. Uetisk, umoralsk. Og rett og slett ekkelt.

Anonymous poster hash: f9395...5f5

Dette.

Det du kan gjøre for denne jenta hi, er å vise henne respekt, vise at hun kan komme til det om det er noe og ellers holde deg unna den mannen. Han er vikelig blandt de laveste på rangstigen.

Anonymous poster hash: dcdf1...3a1

Skrevet

Er det fordi hun er av en annen etnisitet at du reagerer så voldsomt?

Kjærligheten kjenner ingen grenser. Kjærlighet er vakkert. :hjerte::blomst::hjerte:

Haha

Anonymous poster hash: c7adb...d56

Skrevet

Du kan ikke endre dette... din mening teller faktisk ikke. Du kan velge å lage dårlig stemning ut av det, men hva godt kommer ut av det? Jeg tror faktiSk jeg hadde fortalt min onkel på tomans hånd hva jeg mente, fått det ut av systemet og deretter møtt opp og vært høfflig. Hadde også gitt ekstra støtte til denne thailandske tenåringen som garantert IKKE elsker din onkel, men gjør dette for å få er bedre liv med mer penger. Hadde snakket med henne og fortalt at dette livet trenger hun ikke leve. Hun er meg verdt enn som så. Hun reiser fra familie i Thailand til Norge og skal bo med, dulle for og ha plikt sex med en gammel mann. Men hva kan du gjøre? Utenom å tilby henne din støtte og trøst?

Anonymous poster hash: c7adb...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...