Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Jeg skjønner virkelig ikke at det er SÅ ille? Episoden med winter var kanskje litt i overkant spennende for de minste, men så skummelt var det virkelig ikke. Vi så virkelig verre ting da vi var små .. Anonymous poster hash: e5091...26e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Du vet, dagens foreldre skal beskytte barna sine mot alt. Litt av en generasjon som kommer til å vokser opp, kommer jo ikke til å tåle noe.. Anonymous poster hash: 5de36...042
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Min 6-åringsynes ikke det er skummelt. Anonymous poster hash: 0f7da...b59
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Skummel? Både 2 åringen, 4 åringen og jeg har sett det, kommer ikke på at det er skummelt. Så ikke i går forresten. Anonymous poster hash: e316c...b10
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Mine synes ikke det, men de synes den er utrolig spennende, og venter alltid veldig på neste episode. Anonymous poster hash: 91faf...f14
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Blei litt letta nå.. fikk nesten inntrykk av at de fleste barn fikk mareritt av den.. synes forøvrig det er den beste julekalenderen som er sendt! Bra av NRK Anonymous poster hash: e5091...26e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Blei litt letta nå.. fikk nesten inntrykk av at de fleste barn fikk mareritt av den.. synes forøvrig det er den beste julekalenderen som er sendt! Bra av NRK Anonymous poster hash: e5091...26e Helt enig! Den er super. Fin på alle måter🌟 Anonymous poster hash: 91faf...f14
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Det er vel bare barn som aldri fått et nei i hele sitt liv som får mareritt av den. Anonymous poster hash: 1c1f6...798
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Mine på 5 og 8 ble veldig fascinert over de sorte øynene til Winger, men ble ikke redde. De synes Snøfall er det beste de har sett. Eneste mora (jeg) synes var litt morsomt,var at Julius har tatovering på armene 😀 Anonymous poster hash: 4a9f6...607
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 Mine på 5 og 8 ble veldig fascinert over de sorte øynene til Winger, men ble ikke redde. De synes Snøfall er det beste de har sett. Eneste mora (jeg) synes var litt morsomt,var at Julius har tatovering på armene 😀 Anonymous poster hash: 4a9f6...607 Winger =Winter Anonymous poster hash: 4a9f6...607
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #11 Skrevet 7. desember 2016 Mine på 5 og 8 ble veldig fascinert over de sorte øynene til Winger, men ble ikke redde. De synes Snøfall er det beste de har sett. Eneste mora (jeg) synes var litt morsomt,var at Julius har tatovering på armene Anonymous poster hash: 4a9f6...607 Haha, jeg igså har ledd av dem, skikkelig sjømannstattiser på nissen Og ungene på 3 og 5 år er ikke redde en plass, men så er de tydeligvis ikke curling-persilleblad heller. Det var kanskje litt ekstra spennende i går, men winter gikk i en skog. Ikke monstre, troll, blod og gugg, bare en mann som gikk i en mørk skog og tok på en stein Anonymous poster hash: 3796e...396
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #12 Skrevet 7. desember 2016 5åringen elsker den. Og synes det er bra den er litt skummel og spennende. Er så lei Disney ol de sitter apatisk og ser på. Anonymous poster hash: 083b2...6f3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #13 Skrevet 7. desember 2016 3-åringen min er ikke redd Snøfall og vi overbeskyttee han ikke Anonymous poster hash: af8ab...c52
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #14 Skrevet 7. desember 2016 Fraglene er mye skumlere! For ikke å snakke om dukkene til Ivo Caprino. Syns å huske at Mummitrollet også var skummelt, vi kan virkelig ikke skjerme barna fra alt. Ønsker vi en dønn koselig julekalender uten noen skumle eller spennende elementer, får en sette på Skomakergata. Her elsker de på 7 og 9 Snøfall, og vi som foreldre syns det er kjempekos med en felles TV-stund. I tillegg åpner den for mange viktige samtaler. Anonymous poster hash: a3f10...5d6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #15 Skrevet 7. desember 2016 Mine to på 3 og 5 år syns den siste episoden var skummel, men ingen mareritt eller "problemer" etterpå. Begge syns øynene til Vinter var ekle og var bekymret for hva som kommer til å skje med julenissen. Men vi er alle enige om at Snøfall er veldig bra. Og vi gleder oss til ny episode. Det går vel an å syns noe både er skummelt og bra?! Anonymous poster hash: cee26...614
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #16 Skrevet 7. desember 2016 Her syns 3,5 åringen at den er deilig skummel 😂 Den er spennende nok til at hun må holde meg i hånden innimellom, men ikke så skummel at hun blir redd. Det er jo en fantastisk serie 😊 Anonymous poster hash: 30f59...37c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #17 Skrevet 7. desember 2016 Minste her er straks 3 år, men synes ikke den er skummel. Jeg for min del turte ikke se på Mummidalen da jeg var lita, med Hufsa og skummel musikk og andre rare skapninger Anonymous poster hash: d54ca...5fd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #18 Skrevet 7. desember 2016 Mine på 2, 4, 5, 7 og 8 synes den er kjempegøy! Det gjør jeg og mannen også Vi snakker jo om serien. Har de spørsmål så svarer vi på de, lager ikke noe drama av den grunn Anonymous poster hash: 72235...9a4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #19 Skrevet 7. desember 2016 Nå er mine 7 og 9 år, så de tåler den selvfølgelig godt. De synes den er kjempespennende, men ikke på en vond måte. De gleder seg til neste episode. De vil se den sammen med oss voksne da, alle synes det er fint med en felles tv-stund og vi snakket jo om det som skjer Jeg synes den er helt fantastisk, veldig bra skuespill også. Er liksom ingen tvil om hva som foregår i hodet til de forskjellige. Lett å se at f.eks Ruth er litt rar og ikke så god til å vise følelser, men at hun egentlig er glad i Selma og blir lei seg når hun har dratt osv. Ungene forstår det så fint. Men jeg kan forstå at det blir hakket for skummelt for enkelte barnehagebarn, og det trenger ikke ha med oppdragelse og curlingforeldre å gjøre. Noen barn er rett og slett sartere enn andre. Anonymous poster hash: db79a...8ba
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #20 Skrevet 7. desember 2016 Nei jeg syns ikke det. Men sønnen min har hatt mareritt flere ganger etter snøfall episoder dessverre. Synd ettersom jeg likte serien så godt. Anonymous poster hash: 39d9d...0ea
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #21 Skrevet 7. desember 2016 Nei den er ikke skummel. Men enkelte foreldre må jo alltid ha noe å klage på. Anonymous poster hash: d5bb2...68e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #22 Skrevet 7. desember 2016 Ikke skummel for mine store barn, men kan godt forstå at den er skummel for enkelte små barn. Synes serien er kjempegod og at NRK virkelig har laget mange gode serier de siste årene. Julekongen var også super! Anonymous poster hash: f6014...0e1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #23 Skrevet 7. desember 2016 Her ser både 3 og 5 åringen på, og ettåringen kikke litt også. Mine synes mye rart er skummelt, men ikke snøfall. De synes den er spennende og fin. Gleder seg til neste episode. Hva er så skummelt? Anonymous poster hash: 66ea5...9f4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #24 Skrevet 7. desember 2016 Treåringen synes ikke episoden var skummel, jeg derimot... tror jeg har sett for mange skrekkfilmer for nå frykter jeg ondingen skal slakte ned hele Snøfall. Altså, vet det er barnetv, men hva er ellers planene til en svartøyet onding som kommer rett fra den andre siden? Anonymous poster hash: 50aa6...6ad
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #25 Skrevet 7. desember 2016 Minste her er straks 3 år, men synes ikke den er skummel. Jeg for min del turte ikke se på Mummidalen da jeg var lita, med Hufsa og skummel musikk og andre rare skapninger Anonymous poster hash: d54ca...5fd Ææææ, Mummidalen og Hufsa, DET var skummelt det! Anonymous poster hash: 3796e...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå