Gå til innhold

Snøfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor lager NRK nå bare adventsserier som er så skumle at barna som de lages for er redde og får mareritt? 

Vinter var jo i går kjempeskummel med øyne som ble helt svarte og han så ut som om han kom rett ut av en amerikansk grøsser. Totalt unødvendig. Virker ikke som om de som lager filmene forstår aldersgruppen.

Er der en aldersanbefaling på serien?

Anonymous poster hash: 24869...09e
Skrevet

Tenkte det samme i går jeg også, men her sov de godt (6-10 år)

Anonymous poster hash: f46c3...5ab

Skrevet

Fordi den skal passe til de eldste barna også.

Anonymous poster hash: e72e6...004

Skrevet

Er litt redd den kan bli i det skumldste laget for min lille 6 åring.

Men gikk bra i går og i natt. For se hvordan det fortsetter

Anonymous poster hash: 1d266...b18

Skrevet

Skrev nettopp i den andre tråden om mine på 3 og 6 år som begge fikk mareritt i natt. Pappaen her i huset får nok belage seg på sofaen framover. :-S

Anonymous poster hash: 7b1d4...1f8

Skrevet

Det går helt fint med min 6åring. Vi prater mye om det etterpå da, det hjelper nok på.

Anonymous poster hash: b6202...9f2

Skrevet

Seksåringen min har vært våken halve natta, og ville ikke gå ut i mørket for å gå til skolen...

Skrevet

Så langt er Snøfall en av de beste julekalenderene, for vår del. Og NRK skaper jo debatt rundt viktige tema. Knall bra!

Anonymous poster hash: 8d20e...1a5

Skrevet

Det er jo allerede laget utallige julekalendere for de minste barna, jul i svingen, Amalie, jul, blåfjell, barnas superjul osv. Alle disse er fremdeles tilgjengelig

Fantastisk at de lager en julekalender som virkelig fenger barn som er i skolealder også.

Anonymous poster hash: ccd0c...2bc

Skrevet

Snøfall er veldig bra så langt. Det er ikke så lett å lage noe som fenger fra 3 til 12 år. Denne er kanskje ikke for de aller minste, det var nok heller ikke Julekongen i fjor. Men det er jo supert at skolebarna har en god julekalenderserie. Den var ikke veldig skummel selv i går.

Anonymous poster hash: 3af30...15c

Skrevet

Mine på 7 og 9 klarer nesten ikke å vente til neste episode. I følge 7 åringen (som normalt sett er vettaskremt) er dette den beste og mest spennende julekalenderen ever!

Anonymous poster hash: 1b211...bf0
Skrevet

4 åringen her er veldig var og følsom. Men ho ELSKER snøfall 😃ho syns det var skummelt da Vinter fikk svarte øyne , men ho sov hele natten

Anonymous poster hash: 29f4c...b40

Skrevet

Ungene digger snøfall,de er 5 og 8. Hva med Hufsa i Mummitrollet da? Heksa i Hans & Grethe,ulven i rødbete osv osv ? Skjerp dere!

Anonymous poster hash: fb42a...fe4

Skrevet

Ungene digger snøfall,de er 5 og 8. Hva med Hufsa i Mummitrollet da? Heksa i Hans & Grethe,ulven i rødbete osv osv ? Skjerp dere!Anonymous poster hash: fb42a...fe4

Ulven i Rødbete! 😂

Dét eventyret skulle jeg gjerne ha lest! Så fint at ulven har blitt vegetarianer. 😂

Anonymous poster hash: d2fa2...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...