Gå til innhold

Jobb som resepsjonist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som jobber som resepsjonist? Jeg er litt nysgjerrig på yrket. Synes det høres kjekt ut. Jeg er utdannet allmennlærer og har jobbet som det i åtte år. Føler jeg er klar for å bytte beite. Ellers har jeg jobbet i bolig for utviklingshemmede, i hjemmesykepleien og som servitør. Servitør var den første jobben min. Jobbet som det da jeg var 17-19 år. Har dessverre ikke referanse fra det. Jeg vil gjerne jobbe inne service og informasjon.

Hva er din erfaring som resepsjonist? Har du fagutdanning? Hvor gammel er du og hvor lenge har du jobbet som resepsjonist? Hvordan er lønnen din?

Hva tror du jeg kan få i lønn? (Jeg er 33 år).

Hva er vanlige arbeidstider?

Anonymous poster hash: 68eec...67d
Skrevet

Liker du service så er det jobben. Men du får mangen rare sur gretne kunder og.

Anonymous poster hash: 963f0...e61
Skrevet

Har jobbet som resepsjonist på hotell.

Andre resepsjonsjobber er sjeldent utlyst og vanskelig å få.

I resepsjon på hotell står du hele dagen rett opp og ned. Gjestene er utålmodige og ofte sure. Lønnen er reva og arbeidstidene er dårlige. Hadde ofte fri når ungene var på skolen og dro på jobb rett etter at de kom hjem. Du får ikke ren dagjobb, de stillingene eksisterer ikke.

Og så er lørdag, søndag og helligdager like som hverdager både når det kommer til arbeidstider og lønn. Får ikke noe tillegg for å jobbe søndag og helligdager da det er vanlige arbeidsdager i hotell-faget.

Der jeg jobbet måtte man jobbe annen hver julaften f.eks. var ikke snakk om juleferie.

Har som du sikkert skjønner sluttet og ikke angret et sekund.

Anonymous poster hash: 74cb9...a7c

Skrevet

Ang. arbeidstider så er det skiftordning.

07-15 og 15-23.

Nattevaktene er egen stilling 23-07

Anonymous poster hash: 74cb9...a7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...