GÃ¥ til innhold

Dyreparken i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster det å komme inn for 2 voksne og 2 barn (på 4 år og 1,5 år). Tenkte i juli. Må begynne å spare opp nå ;) 4000 kr?

Og hvor/hvordan er det best å bo? Hotell? Skal kjøre bil dit.. er det noen campingplasser som leier ut hytter?

Anonymous poster hash: 6d0e2...ead

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144302421-dyreparken-i-kristiansand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn 399

Voksen 439

http://www.dyreparken.no/ny/apningstider/?date=2017-07-12&days=1&area=dyreparken

Helt fantastisk å bo i Abra Havn, ungene elsker det. Frokosten med sjørøverne blir en snakkis i åresvis etterpå. Men det er dyrt.

Vil dere ha billigere alternativ så leier dere f.eks en hytte på en av campingplassene i området, ungene mine synes det er kjempefint å bo på campingplass.

Anonymous poster hash: 8fdb3...55c

Barn 399

Voksen 439

http://www.dyreparken.no/ny/apningstider/?date=2017-07-12&days=1&area=dyreparken

Helt fantastisk å bo i Abra Havn, ungene elsker det. Frokosten med sjørøverne blir en snakkis i åresvis etterpå. Men det er dyrt.

Vil dere ha billigere alternativ så leier dere f.eks en hytte på en av campingplassene i området, ungene mine synes det er kjempefint å bo på campingplass.

Anonymous poster hash: 8fdb3...55c

ok. Hvor mye koster det i abra havn da? Så roligheden har leilighet for 2500 kroner natta. Litt for mye for min smak. 

Hvilke andre hytter er det :) ? 

Vi bodde ei natt i telt på den nærmeste camping (Hamre) og to netter på dyreparken hotell. Det unga snakka mest om at vi MÅ tilbake til var campingen

Anonymous poster hash: b3c46...29b

Med så små barn? 4-åring, ok.. men ikke 1,5-åring. Er så mye bleiestyr og hun trenger seng med høy kant og ja :P Frister ikke, i det hele tatt. Dyreparken hotell.. hvor mye betalte du pr natt der? 

Annonse

ok. Hvor mye koster det i abra havn da? SÃ¥ roligheden har leilighet for 2500 kroner natta. Litt for mye for min smak.

Hvilke andre hytter er det :) ?

Kjære vene....gå på hjemmesiden. Der står priser!!

2500 og du får god komfort!!

Anonymous poster hash: 67ced...955

Kjære vene....gå på hjemmesiden. Der står priser!!

2500 og du får god komfort!!

Jeg betaler ALDRI I VERDEN 2500 kroner natta for å sove et sted. Det er galskap  :legrine:

Hvor mye koster det å komme inn for 2 voksne og 2 barn (på 4 år og 1,5 år). Tenkte i juli. Må begynne å spare opp nå ;) 4000 kr?

Og hvor/hvordan er det best å bo? Hotell? Skal kjøre bil dit.. er det noen campingplasser som leier ut hytter?

Hvis dere ikke må se Sabeltann forestillingen ville jeg prøvd å unngå juli. I fjor var jeg og min datter + pluss 4 andre voksne i dyreparken i midten av juni. Vi lå tre netter i Abra havn med inngang til badeland og dyreparken hver dag inkludert, og betalte til sammen åtte tusen. Da hadde vi stor leilighet og dere kan klare dere med mindre og det bør dere få billigere. Å være i dyreparken i juni var kjempefint, ingen kø, vi fikk kjørt med den sorte dame når vi ville uten kø, vi fikk vært med på morgenvandring for å vekke dyrene mm.

Anonymous poster hash: 3f094...9fb

Jeg betaler ALDRI I VERDEN 2500 kroner natta for å sove et sted. Det er galskap :legrine:

Vel....da blir det hytte eller telt da?

Jeg betaler med glede 2500 for å få en god seng, dusj og inkludert frokost som ligger så nært dyreparken det gjør. Perfekt når vi kommer etter kveldsshowet.

Jeg betaler ALDRI I VERDEN 2500 kroner natta for å sove et sted. Det er galskap  :legrine:

Det er ikke snakk om å overnatte et sted. Det er et eventyr i seg selv å bo i Abra Havn.

Og overnatting inkluderer kombibilletter til badeland og Dyreparken for alle som bor i leiligheten.. Så når man summerer er det faktisk ikke dyrere å bo i Abra Havn enn på hotell.

Jeg anbefaler å reise siste helg i juni. Da er alle sjørøverne på plass i Abra havn, og Kaptein Sabeltann pleier å vekke folk i byen, fordi de driver med prøvene til showet. Det er heller ikke så fullt i parken, fordi mange venter til helgen etter, da kveldsshowet starter. Det er noen tusenlapper som skiller den helgen fra de datoene da forestillingen spilles.

Vi har pleid å betale ca 4.000 for overnatting i to dager inkludert todagers billetter. Det syns jeg ikke er dyrt i det hele tatt.

Slutter meg til de andre som anbefaler frokost med sjørøvere. Da blir man hentet med Sorte dame, og sjørøverne er med på frokosten før det er ut på skattejakt på vei tilbake. Magisk <3

Anonymous poster hash: 61ccb...ab7

Annonse

Om dere vil bo litt utenfor kan jeg anbefale Skottevik feriesenter i Høvåg. Nydelig, sjarmerende campingplass med alt fra telt til hytter og leiligheter. De har svømmebasseng, arrangerer båturer i skjærgården to ganger i uka, har egen flott restaurant, gatekjøkken og kiosk. Strand er det også der. Utrolig koselig plass :) Kristiansand er så mye mer enn Dyreparken, så dere kan oppleve masse men samtidig spare på å droppe hotell. :)

Om dere vil bo litt utenfor kan jeg anbefale Skottevik feriesenter i Høvåg. Nydelig, sjarmerende campingplass med alt fra telt til hytter og leiligheter. De har svømmebasseng, arrangerer båturer i skjærgården to ganger i uka, har egen flott restaurant, gatekjøkken og kiosk. Strand er det også der. Utrolig koselig plass :) Kristiansand er så mye mer enn Dyreparken, så dere kan oppleve masse men samtidig spare på å droppe hotell. :)

Høvåg ligger ikke i Kristiansand :) Men utenom det så er jeg veldig enig med deg :)

Anonymous poster hash: efc74...4c6

Høvåg ligger ikke i Kristiansand :) Men utenom det så er jeg veldig enig med deg :)

Anonymous poster hash: efc74...4c6

Det er jeg selvfølgelig klar over siden jeg bor i Høvåg selv. 10 minutter fra Dyreparken og til huset vårt faktisk :) Høvåg ligger like ved Kristiansand og med bil er det jo null stress. :) Lønner seg å bestille billetter osv til Dyreparken nå, de har kampanje der man kan spare en god del.

Vi bodde ei natt i telt på den nærmeste camping (Hamre) og to netter på dyreparken hotell. Det unga snakka mest om at vi MÅ tilbake til var campingen 😂

Anonymous poster hash: b3c46...29b

Jeg syns den campingen var grusom! Leide hytte og har aldri vært så misfornøyd i hele mitt liv, bortkastede penger 🙄 Dårlig vasket (som i at det var skitt på gulv og i vaskene og benkene og hang masse spindelvev inni køyesengene og i hjørner) Internett fungerte ikke, utelyset på hytten fungerte ikke..

Anonymous poster hash: 37f15...f67

betalte ca 17.000 for 3 voksene og 1 barn i juli i år, da var vi i abra hamn i 2 dager, kaptein sabeltann show, og dyreparken 2 dager :) og hakkebakkeskogen så klart :) + vi spiste buffe 2 ganger som også var i prisen

Endret av Blair Waldorf

Lei leilighet via Finn eller airbnb. Når du er tidlig ute går det fint.

Vi bodde i Vågsbygd. Et stykke unna parken, men med bil er det null stress uansett. Vi var ikke på Sabeltann show, da ville jeg bodd nærmere.

Anonymous poster hash: 5351a...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...