Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag er det 14 DPO og jeg har testet positivt!!! 

1: Tror ikke helt på det før jeg får bekrefta av blodprøven jeg skal ta på fredag

2: Hver morgen tenker jeg det var bare en feil, og MÅ teste på ny... Har testa pos siden søndag...

3: Har så sykt problemer med fordøyelsen nå, det har jeg aldri... 

Dette har jeg lyst til å hyle ut til alle, men og holde det hemmelig til jeg vet at alt er i orden. 

Fortsetter under...

Dpo 9 negativt. Får bare vente å se på TR kommer etterhvert. I fht syklusen min tror jeg TR vil være par dager forsinka i fht til va appen min sier. Skal ha TR i morgen eller fredag i følge appene

Endret av stinerr

Hva tror dere om denne? :)

For å lage litt spenning for dere i julestria: 

Da er jeg 13 dpo og enn så lenge ingen spotting i dag, tok denne i dag tidlig, og mener jeg ser en ganske bra skygge i virkeligheten. (Syns jo aldri likt på bilde :mumle: )

20j1ll4.jpg

Annonse

Hva tror dere om denne? :)

For å lage litt spenning for dere i julestria:

Da er jeg 13 dpo og enn så lenge ingen spotting i dag, tok denne i dag tidlig, og mener jeg ser en ganske bra skygge i virkeligheten. (Syns jo aldri likt på bilde :mumle: )

20j1ll4.jpg

Ser strek 😄

Anonymous poster hash: 57c26...6cb

Så gøy!!! 

Nei det er ikke så lett å tro på. Jeg har testet minst en gang hver dag i en uke og syns det er vanskelig å tro...Håper at svaret på blodprøver gir meg den bekreftelsen jeg trenger. Eller jeg forstår jo at jeg er gravid, men er redd det plutselig ikke skal gå lenger. 

Så gøy!!! 

Nei det er ikke så lett å tro på. Jeg har testet minst en gang hver dag i en uke og syns det er vanskelig å tro...Håper at svaret på blodprøver gir meg den bekreftelsen jeg trenger. Eller jeg forstår jo at jeg er gravid, men er redd det plutselig ikke skal gå lenger. 

Ikke sant. Samme tanken sitter æ med nå.

Og nå reiser jeg hjem for julen, om noen dager. Når kan man gå å ta blodprøve? Er det noen grense på når man kan/og når det er lurt?

Ser en svak strek 😀 HCG kan påvises i serum allerede 6-8 dager etter befruktningen. Serumkonsentrasjonen dobles annenhver dag frem til et maksimum 9-10 uker etter menstruasjon. Lykke til, håper dette kommer til å gå bra 😀

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...