cecilies mamma Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Forslag til hva jeg kan fylle den med inni, annet enn smørkrem? De høres så kjedelig ut på smak..
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Sjokoladekrem, vanlig vispet krem og syltetøy, romkrem, vaniljekrem, sitronkrem, osv... Det meste går an... Og dynk!!!! (Ellers blir det veldig tørt...)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Friske bær sammen med rett farge? F.eks. bringebær når det er rødt/rosa lag, blåbær ved det blå laget osv, vaniljekrem ved det gule. Dette er ikke ille ment, men enkelt tips Regnbuekake i ett ord. Regelen er lett. Når du uttaler et substantiv eller adjektiv som ett ord, skal det også skrives som ett ord Anonymous poster hash: f79f8...4c3
cecilies mamma Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2016 Takk for hjelp :-) Læreren min mobbet meg gjennom skolen, og sliter litt. Blant annet har jeg en del dumme skrivefeil..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Jeg lagde regnbuekake på denne måten sist vi hadde bursdag her i huset Men istedenfor smørkrem lagde jeg vanlig bløtkake, så jeg hadde vaniljekrem og syltetøy inni og vanlig krem utenpå. Ble veldig vellykket Anonymous poster hash: 2f215...068
cecilies mamma Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2016 Den var stilig :-) Lurer på å lage sjokoladekrem, og vaniljekrem ha inni.. Noen som sitter på oppskriften til den beste sjokoladekremen? Hva dynker dere kaken med?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 Takk for hjelp :-) Læreren min mobbet meg gjennom skolen, og sliter litt. Blant annet har jeg en del dumme skrivefeil.. Hei 😊leit at du ble mobbet ❤ og skrivefeil overlever vi! Bra jobba som skal lage denne kaka! Det tør ikke jeg! 👏👏👏❤ Anonymous poster hash: 65c7c...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå