Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 dpo og ingen tester. Tester med EL tester i morgon men har 0 troa. For mykje alkohyl 

Noe dritt at det skulle bli negative. Jeg kommer etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir med her jeg. Hadde en sa den 16 desember. Har ikm rundt 15 januar. Jeg bruker clearblue advanced fertilitetsmonitor, den har nå vist høy i 5 dager så jeg håper den viser maks i morgen. Krysser fingrene for at jeg blir gravid igjen nå ❤️

Skrevet

Er 6 dpo og ingen tester. Tester med EL tester i morgon men har 0 troa. For mykje alkohyl

Noe dritt at det skulle bli negative. Jeg kommer etter.

Håper du er den heldige blant oss ❤ lykke til, og godt nyttår!

Skrevet

Jeg blir med her jeg. Hadde en sa den 16 desember. Har ikm rundt 15 januar. Jeg bruker clearblue advanced fertilitetsmonitor, den har nå vist høy i 5 dager så jeg håper den viser maks i morgen. Krysser fingrene for at jeg blir gravid igjen nå ❤️

Hvis du har IKM 15. er det uke 2. Kan hende du blir litt alene her mot slutten da, siden alle andre her da enten hopper videre til termingruppe eller dessverre over til ny ikm gruppe.

Men du er hjertelig velkommen til å være her :)

Anonymous poster hash: 0b9d2...41e

Skrevet

Hvis du har IKM 15. er det uke 2. Kan hende du blir litt alene her mot slutten da, siden alle andre her da enten hopper videre til termingruppe eller dessverre over til ny ikm gruppe.

Men du er hjertelig velkommen til å være her :)

Anonymous poster hash: 0b9d2...41e

Haha, ja jeg er så i svime. Jeg tenkte på uke en som hele januar 😂

Skrevet

Hvor tidlig kan en el-test slå ut på graviditet?

Skrevet

Hvor tidlig kan en el-test slå ut på graviditet?

Det er ingen fasit på det. Men tror når G test viser svak positiv vil el testen gradvis bli sterkere som G testen blir sterkere.

Anonymous poster hash: 75212...4dd

Skrevet

Her vart det litt formykje alkohyl. Var 23 stk og det var morro. Kom i seng kl 04:45.

Detta blir ingen baby bom uke 1 på meg.

Skrevet

Er veldig øm nedentil, sprenger nesten, som om man er hoven.

Håper det er et positivt tegn...

Skrevet

Når kan jeg begynne å teste? Ifølge woman app skulle eggløsning vært den 22, men fikk ikke lagt inn aksjer før 25.. IKM 5 januar. Hvis det klaffa den 25, er det for tidlig å teste den 5?

Skrevet

Når kan jeg begynne å teste? Ifølge woman app skulle eggløsning vært den 22, men fikk ikke lagt inn aksjer før 25.. IKM 5 januar. Hvis det klaffa den 25, er det for tidlig å teste den 5?

Hvis du hadde el 22 DES så er det veldig liten sannsynlighet at dere har truffet den 25. Da egget ikke overlever så lenge.

Skrevet

Hvis du hadde el 22 DES så er det veldig liten sannsynlighet at dere har truffet den 25. Da egget ikke overlever så lenge.

Og ein skal ikkje tru på appen for kroppen som bestemmer ikkje appen.

Anonymous poster hash: 75212...4dd

Skrevet

Ikke tegn til noe her. Tok ikke med noen tester nordover for ferien og heller ikke følt noe for å teste.

Skrevet

Ikke tegn til noe her. Tok ikke med noen tester nordover for ferien og heller ikke følt noe for å teste.

Trodde jeg hadde med tester men det var kun El test. Så fikk ikkje testa på nyttår. Det vart ein god del alkohyl. Tror ikkje det klaffa, har kun såre bryst.

Testa i går men svak positiv men når det kom veit eg ikkje.Såg på testen ca 50 min etterpå.

Skrevet

IKM i dag. Håååper den ikkje kjem. Men enda ikkje nåken positiv test etter den falsk positive:/ Er det nåken som har fått positiv?

Skrevet

Den ser jo veldig positiv ut da. Er den veldig sensetiv?

Ja den er sensitiv og den stoler jeg ikkje på. Vil ikkje bruke dei som eg stoler på enda. Er 9 dpo.

Skrevet

Fikk mensen 01.01. Ikke hell denne gangen heller. Men greit å slippe å pines over IKM.

Skrevet

Usikker på om jeg orker teste i det hele tatt denne perioden... siste runde var jo antageligvis flere dager før EL...

Skrevet

Brant en test i dag, blendahvit.. Men ingen mens så gir ikke opp helt enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...