Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå maser eg litt. Beklager det. Eg trur forresten at testen ikkje fekk kryss før etter fristen. Pleier clearblue å vise falskt positiv etter ei stund? Veit eg ikkje bør stole på den, og bør forberede meg på nederlag... Men det er vanskelig å ikkje håpe

Annonse

Her falt tempen med 0,38. Så detta ser ikkje bra ut. Kan godt at egget ikkje slapp for jeg har kun 2 dager med høy temp. Må ha 3 dager på rad med høy temp for å ha eggløsning. Så da er det ikkje håp i det heile tatt. Ser ikkje gubben før 29 des.

Vart barre så lei meg.

Her falt tempen med 0,38. Så detta ser ikkje bra ut. Kan godt at egget ikkje slapp for jeg har kun 2 dager med høy temp. Må ha 3 dager på rad med høy temp for å ha eggløsning. Så da er det ikkje håp i det heile tatt. Ser ikkje gubben før 29 des.

Vart barre så lei meg.

Håper du tar feil :)

Vart barre så lei meg.

Føler med deg. Håper det ikkje stemmer :/

Har samme følelse som deg, at det ikke klaffer. Skal ta test imorgen, 8 DPO. Litt tidlig, I know :P

Nå maser eg litt. Beklager det. Eg trur forresten at testen ikkje fekk kryss før etter fristen. Pleier clearblue å vise falskt positiv etter ei stund? Veit eg ikkje bør stole på den, og bør forberede meg på nederlag... Men det er vanskelig å ikkje håpe

Hvordan går det? Tatt flere tester? :)

Tok ein i går, og den var dessverre negativ. Men eg krysser fingrane for at det er fordi eg har testa aaalt for tidlig. Kanskje det er ein liten mulighet likevel.

Åh så synd 🤔 jeg testa negativt idag, men er bare 8 DPO så vet at det er liten sjans å få positivt. Får vite på nyttårsaften ca om jeg skal på fest eller ei ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...