Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det klaffer på første forsøk no da.

Hadde jo vært kjempe om det klaffa så raskt, men mannen har få og dårlige svømmere så vi har brukt litt tid før det har klaffet tidligere. Brukte et år på nr 1,2 og 3. Også gikk det på pp 8 nå sist, men endte i SA i uke 8.

Hadde jo vært kjempe om det klaffa så raskt, men mannen har få og dårlige svømmere så vi har brukt litt tid før det har klaffet tidligere. Brukte et år på nr 1,2 og 3. Også gikk det på pp 8 nå sist, men endte i SA i uke 8.

Må ha trua og håpa med seg. Det er det eg lever på, sjølv om jeg har dårlige %.

Annonse

Har du prøvd lenge siden du bruker "hjelpemidler"? Skal på utredning selv på nyåret. Er sikker på at det er noe galt med meg :/

Med tvillingene prøvde jeg i 6 år først.

Jeg har tynne slimhinner og kort luteralfase. Så fikk hormoner helt fra jeg startet denne perioden. Da det ble funnet ut forje gang. Har prøvd siden mai 2016. Ikke noe galt annet en progesteron og østrogen mangel.

Annonse

Her har jeg tuppet all håp på hyllen denne pp. Har fått 3 familier på overraskelse besøk som blir til 1 Jan. Så vi er 22 stk heile tiden. Blir mykje alkohol denne tiden. Så har 0 tro den mnd.

Det er lov og håpe men alkohylen blir totalt minus.

Her har jeg tuppet all håp på hyllen denne pp. Har fått 3 familier på overraskelse besøk som blir til 1 Jan. Så vi er 22 stk heile tiden. Blir mykje alkohol denne tiden. Så har 0 tro den mnd.

Det er lov og håpe men alkohylen blir totalt minus.

Blir litt alkohyler her også. Tror du det har mye å si?? Har hatt pp uten alkohol, men funka ikke det heller. Det anbefales å leve normalt. Men hva er normalt? 🤔

Blir litt alkohyler her også. Tror du det har mye å si?? Har hatt pp uten alkohol, men funka ikke det heller. Det anbefales å leve normalt. Men hva er normalt? 🤔

Tror det er litt over normalt her, men kva er normalt. Mangen pp uten men funka, nopp.

Er 1 dpo, det er lov og håpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...