Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Murringer !!!

Håper tanta holder seg unna.

Endret av Flutili
Skrevet (endret)

Ny pp på meg og. Men det rekna eg egentlig med. Er vel få som er så heldige å bli gravide på første forsøk! Mensen kom tre dagar forsinka. Dårlig gjort nesten

Endret av leahr
Skrevet

Murringer !!!

Håper tanta holder seg unna.

Håper det er du som får positiv test, noen må jo få det.

Skrevet

Jeg er begynt å spotte så alt håp er ute.

Skrevet

Hvor kjøper man de testene som er veldig ømfintlige?

Skrevet

Håper det er du som får positiv test, noen må jo få det.

Pleier jo alltid å være en eller fler som får positiv test på ei gruppe. Ikke opplevd at alle går videre til neste pp. Ingen som har testa positivt til nå? Tar en test i morgen tidlig 😳

Skrevet

Hmmmm fikk en strek, en svaaaaak strek, vet ikke om det er farge på den eller ikke, tar en ny i morgen .

Skrevet

Hmmmm fikk en strek, en svaaaaak strek, vet ikke om det er farge på den eller ikke, tar en ny i morgen .

Bilde

Skrevet

Mens her nå. Så nå er det bare å lese seg opp på info om pergotime. Litt noia for å bruke siden jeg egentlig ikke tror fastlegen som ga meg det har helt peiling 🙈

Skrevet

Håper den evt blir sterkere ved de neste testene så jeg kanskje kan senke skuldrene. Jubler ikke ennå. 😜Plutselig er det kjemisk.

Skrevet

Jeg ser den og

Har tanta kommet hos deg eller har den holdt seg borte?

Skrevet

Har tanta kommet hos deg eller har den holdt seg borte?

Kom i dag med pomp og prakt.

Men tok test i dag og streken var  enda svakere i dag. Kjemisk er min standar. I 2017 oktober er min siste prøve periode. Da er nok egga min ikkje vert meir. Gubben og jeg er blitt enige om stopp da.

Skrevet

Kom i dag med pomp og prakt.

Men tok test i dag og streken var enda svakere i dag. Kjemisk er min standar. I 2017 oktober er min siste prøve periode. Da er nok egga min ikkje vert meir. Gubben og jeg er blitt enige om stopp da.

Håper det klaffer før den tid.

Skrevet

Skreiv på spåsiden og der fikk jeg til svar at jeg ikke kom til å bli gravid denne pp. Tar denne spåinga med ei klype salt. Håper ho tar feil.

Skrevet

Jeg ser streken, jeg fikk også en del slike streker på den testen der :(

Håper din blir sterkere :)

Skrevet

Ingen mens, fortsatt bare nesten usynlige streker på g- testene. Men el testene er blitt litt sterkere...

Kanskje jeg burde kjøpe meg en digital i morgen og teste med den...

Skrevet

http://i65.tinypic.com/2dhsili.jpg

De tre øverste er el tester

Den rosa G testen er sikkert samme som jeg har. Meiner den er 10 mlu og den fikk jeg svak positiv i dag og. Jeg tviler sterk på den testen.

El testen følger med, gode tegn. og skimter svak positiv på g testene.

Krysser og håper det blir sterkere. Burde bli sterkere i morgon.

Skrevet

Jeg mista helt troa. Siden ikke testene er blitt noe sterkere, har jo testa noen dager nå. Tanta kommer sikkert i natt.

I forhold til min vanlige syklus så er jeg + 2 dager.

Skrevet

Ingen tante ennå.... æsj.... hater sånn venting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...