Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir med her jeg. Hadde en sa den 16 desember. Har ikm rundt 15 januar. Jeg bruker clearblue advanced fertilitetsmonitor, den har nå vist høy i 5 dager så jeg håper den viser maks i morgen. Krysser fingrene for at jeg blir gravid igjen nå ❤️

Jeg blir med her jeg. Hadde en sa den 16 desember. Har ikm rundt 15 januar. Jeg bruker clearblue advanced fertilitetsmonitor, den har nå vist høy i 5 dager så jeg håper den viser maks i morgen. Krysser fingrene for at jeg blir gravid igjen nå ❤️

Hvis du har IKM 15. er det uke 2. Kan hende du blir litt alene her mot slutten da, siden alle andre her da enten hopper videre til termingruppe eller dessverre over til ny ikm gruppe.

Men du er hjertelig velkommen til å være her :)

Anonymous poster hash: 0b9d2...41e

Hvis du har IKM 15. er det uke 2. Kan hende du blir litt alene her mot slutten da, siden alle andre her da enten hopper videre til termingruppe eller dessverre over til ny ikm gruppe.

Men du er hjertelig velkommen til å være her :)

Anonymous poster hash: 0b9d2...41e

Haha, ja jeg er så i svime. Jeg tenkte på uke en som hele januar 😂

Annonse

Annonse

Når kan jeg begynne å teste? Ifølge woman app skulle eggløsning vært den 22, men fikk ikke lagt inn aksjer før 25.. IKM 5 januar. Hvis det klaffa den 25, er det for tidlig å teste den 5?

Hvis du hadde el 22 DES så er det veldig liten sannsynlighet at dere har truffet den 25. Da egget ikke overlever så lenge.

Ikke tegn til noe her. Tok ikke med noen tester nordover for ferien og heller ikke følt noe for å teste.

Trodde jeg hadde med tester men det var kun El test. Så fikk ikkje testa på nyttår. Det vart ein god del alkohyl. Tror ikkje det klaffa, har kun såre bryst.

Testa i går men svak positiv men når det kom veit eg ikkje.Såg på testen ca 50 min etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...