Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo håp da :)

Jeg har blitt kvalm i dag, å kan bare glemme å bruke bh.

Håper du har rett, jeg føler det motsatte. 

Fekk stikning på venstre side i stad og kjenner litt såre bryst. Men kjære meg er jo barre 3 dpo. Det er jo alt for tidlig for noen symptomer.

Håper du har rett, jeg føler det motsatte.

Fekk stikning på venstre side i stad og kjenner litt såre bryst. Men kjære meg er jo barre 3 dpo. Det er jo alt for tidlig for noen symptomer.

Det er ca 3 DPO progesteronen i kroppen stiger, dette kan gi ømme bryster.

Annonse

Annonse

Hei jenter:)

Jeg er nå ca 7 dpo (kanskje ikke helt stabil syklus, sluttet på pillene i oktober, så gikk det 28 dager etter bortfallsblødning før neste mens, og deretter 30 dager før neste igjen) hadde sannsynligvis eggløsning for ca ei uke siden (litt el slim osv). Hatt litt vondt i magen og underlivet- og ned i låret. Puppene er ikke egentlig ømme. Er så vanvittig utålmodig, så i dag tok jeg en sånn strimmeltest fra one step, og litt spontant stappa jeg en el test nedi koppen også. Har ikke brukt av de el testene enda, for siden mannen bare er delvis med på notene orker jeg ikke stresset. Også trenger jeg litt hjelp med å tolke: har jeg el nå? Eller ser de alltid litt positive ut? G testen er selvsagt negativ uansett, var jo i overkant ivrig og tidlig på å ta den. Hjelp: noen råd til en nybegynner? :)

9ispe9.jpg

Hei jenter:)

Jeg er nå ca 7 dpo (kanskje ikke helt stabil syklus, sluttet på pillene i oktober, så gikk det 28 dager etter bortfallsblødning før neste mens, og deretter 30 dager før neste igjen) hadde sannsynligvis eggløsning for ca ei uke siden (litt el slim osv). Hatt litt vondt i magen og underlivet- og ned i låret. Puppene er ikke egentlig ømme. Er så vanvittig utålmodig, så i dag tok jeg en sånn strimmeltest fra one step, og litt spontant stappa jeg en el test nedi koppen også. Har ikke brukt av de el testene enda, for siden mannen bare er delvis med på notene orker jeg ikke stresset. Også trenger jeg litt hjelp med å tolke: har jeg el nå? Eller ser de alltid litt positive ut? G testen er selvsagt negativ uansett, var jo i overkant ivrig og tidlig på å ta den. Hjelp: noen råd til en nybegynner? :)

9ispe9.jpg

Nei, denne el testen er negativ :) den er bare positiv når test streken er like sterk og/eller sterkere enn kontroll streken :)

Negativ test i dag :( veldig kjedelig. Januar blir den 8 mnd med prøving :( mine venninner som har prøvd samtidig er alle blitt gravide. Ungene raser avgårde å gjør aldersforskjellen større og større.

AKKURAT samme her!! Negativt som bare det :/ Op 8, og andre som slutta på prevensjon etter meg har fått det til :/ Vanskelig å glede seg på andre sine vegne.. Føler meg litt slem som tenker sånn. Dette er slitsomt. Lykke til neste gang til deg. Sender deg klem ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...