Gå til innhold

Huskeliste til pappa?

Anbefalte innlegg

Nå som jeg er gravid og har fortalt mannen og vi begge gleder oss har jeg litt lyst å skrive en slags 'huskeliste' til mannen om hva som kan være lurt å tenke på nå som jeg er gravid, hva som skjer i løpet av graviditeten og litt sånt, bare for å være litt søt.

Han gleder seg veldig over graviditeten og er utrolig søt angående det. Så kan dere jenter komme med noen tips om hva jeg kan legge ved i 'lista'? Hvilke vondter jeg kan få osv? Hva jeg kan spise trygt/hva jeg bør styre unna osv 😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144302229-huskeliste-til-pappa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten :) regner med det er første? På matportalen står hva du kan/ ikke kan spise.

Kvalme til uke 12 ofte. Tja... Du får sikkert flere tips. Lykke til :)

Tusen takk :) Det er første for oss begge ja :) 

Takk! Har lest litt opp fra listen der til han, så kommer til å skrive på de tingene der :) 

Kvalmen er han fullt klar over, den kom allerede 2-3 dpo :P Takker og bukker :) 

Hei, gratulerer med graviditeten 😃 Noen tips til pappaen: -Husk at den gravide kanskje trenger en liten hvil ila dagen. - Husk at den gravide kan ha noen "utbrudd" som en ikke nødvendigvis skjønner så mye av. Trøst deg med at dette som regel går over like fort som det kom 😂 (Men for all del, den gravide har lov å be om unnskyldning etterpå for urasjonell oppførsel) 😉 - Husk at både tårer og latter om en annen kan bli en mer vanlig del av hverdagen fremover. - Tar du vare på mor tar du vare på babyen i magen. - Og ikke glem deg selv; graviditeten kan gjerne føles veldig altoppslukende for den gravide. Da kan det være lurt for far å ta seg en kveld i blandt med kompiser der man kan lufte hodet sitt om andre ting 😆

Hei, gratulerer med graviditeten Noen tips til pappaen: -Husk at den gravide kanskje trenger en liten hvil ila dagen. - Husk at den gravide kan ha noen "utbrudd" som en ikke nødvendigvis skjønner så mye av. Trøst deg med at dette som regel går over like fort som det kom (Men for all del, den gravide har lov å be om unnskyldning etterpå for urasjonell oppførsel) - Husk at både tårer og latter om en annen kan bli en mer vanlig del av hverdagen fremover. - Tar du vare på mor tar du vare på babyen i magen. - Og ikke glem deg selv; graviditeten kan gjerne føles veldig altoppslukende for den gravide. Da kan det være lurt for far å ta seg en kveld i blandt med kompiser der man kan lufte hodet sitt om andre ting

Tusen takk! :) Vil jo at pappaen skal glede seg like mye som meg så tenkte det var litt søtt å lage en slags liten bok med ting han har å glede seg til (ut fra termindato osv på terminkalkulatoren til babyverden) så jeg sier tusen takk for gode og nyttige tips! :) De blir helt klart med i den lille boka :D

Annonse

Kan han ikke bare laste ned en gravidapp? Da får han jo fulgt med på ordentlig... Det er jo tilogmed en egen fane for far på den jeg bruker hvertfall

Anonymous poster hash: 82381...b02

Åå hva heter den? Sånn vil jeg ha til min mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...