Gå til innhold

Skal gi ny kjæreste massasje med happy ending i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker "menn flest" som avslutning; å komme i munnen eller ved at jeg sitter på topp. Tenker gjøre begge deler underveis, men lurer som sagt på hva han vil syns er mest spennende/behagelig.

Vil ikke spørre, for vil alt skal være overraskende for han.

Spør gjerne mannen din hva han ville foretrukket 😀

Anonymous poster hash: f9223...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han kommer til å være fornøyd med happy ending uansett hvordan du avslutter

Anonymous poster hash: 3fd15...2c4

Skrevet

Menn er forskjellige. La oss si at 98% av alle menn foretrakk å komme i munnen, da kan det likevel hende at akkurat kjæresten din er blant de 2% som ikke får så mye ut av det, men tenner langt mer på å komme i deg. Gjør det du føler er riktig. Ikke gjør det fremmede på nett sier du skal gjøre.

Dette er noe som er mellom deg og han. Gjør det som føles riktig der og da. Det finner du fort ut av hva som tenner han mest, om han virker som han tenner mer på det ene eller det andre. Hvis ikke, gjør det du tenner mest på. Uansett vil han være glad for å få oppleve det med deg.

Anonymous poster hash: 705d5...0be
Skrevet

Spør gjerne mannen din hva han ville foretrukket

Anonymous poster hash: f9223...f1f

Min mann hadde foretrukket: INGEN SUGING. 

Anonymous poster hash: a6559...c19

Skrevet

Sex blir ofte best når man snakker sammen under akten og forteller hverandre hva man liker best. Dét er min erfaring. :)

Anonymous poster hash: 167b8...552

Skrevet

Ellers stemmer jeg for: surprise butt sex!  :legrine:

Anonymous poster hash: 705d5...0be
Skrevet

Mannen min liker ikke å bli massert, han syns det er klissete med oljer på kroppen.

Han liker at jeg startet med å stryke litt på kroppen hans, så kysse og kline litt, for så å sakte kysse meg nedover mot hans edle deler, suge han og deretter ri han til han kommer.

Anonymous poster hash: 2b92c...36c

Skrevet

Min mann hadde foretrukket: INGEN SUGING.

Anonymous poster hash: a6559...c19

Min også!

Anonymous poster hash: f1b36...a45

Skrevet

Mannen min likte ikke å bli sugd før jeg kom inn i bildet men han liker best at jeg suger han littegrann før han får knulle meg herifra til månen for å så komme inni meg. 

Anonymous poster hash: f7279...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...