Gå til innhold

Hvor vondt fikk du av gårsdagens SKAM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var vel forventet at det kom til å gå ad undas. Jeg krysser fingrene for at det skal bli Isak og Eskil ❤️❤️

Seriøst. Det eneste de har felles er legningen. Nå må du skjerpe deg.

Anonymous poster hash: 0a452...b53

Fortsetter under...

Skrevet

Å herregud, for et sykt mareritt!

Det går bra igjen.

Aldri i livet om de har bygget opp denne fantastiske kjærlighetshistorien for så å bryte den ned.

Jeg visste at det skulle bli noen knuter på tråden frem mot avslutningen. Men gårsdagen var ekstrem. Det var total mindfuck.

HI

Anonymous poster hash: 6d37f...66d

Andem har forøvrig sagt at Eva og Jonas gjorde det slutt for at Eva skulle bli selvstendig. Men dersom seerne hadde heiet nok på dem, så hadde hun vurdert å la dem forbli sammen

Det er vel ingen par som har hatt så mange som heiet på dem som Isak og Even..

HI

Skrevet (endret)

Seriøst. Det eneste de har felles er legningen. Nå må du skjerpe deg.

Anonymous poster hash: 0a452...b53

Jammen Eskil er så søt ... og jeg tror han innerst inne vil hooke med Isak. Dessuten er han såååå snill 😊 Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hvor har dere sett sms fra mora?

Blair, var det ikke du som spådde at Even var bipolar tidligere? Creds! Synes huske du fikk litt refs for den påstanden.

Anonymous poster hash: 4bdd7...f85

Takk for det,hadde jo håpet jeg tok feil da,men dessverre har jeg folk nær meg som lider av det samme.

Skrevet

Det var vel forventet at det kom til å gå ad undas. Jeg krysser fingrene for at det skal bli Isak og Eskil ❤️❤️

håper ikke det skjer,Liker Eskild,men ikke de 2 som par, da ødelegger de alle fall serien for meg, selvom begge er homofile bør de ikke være sammen, han og even er meant to be  :hjerte:

Skrevet

håper ikke det skjer,Liker Eskild,men ikke de 2 som par, da ødelegger de alle fall serien for meg, selvom begge er homofile bør de ikke være sammen, han og even er meant to be :hjerte:

Enig!

Men tror du Andem klarer å ro det i land på to uker??

HI

Annonse

Skrevet

Enig!

Men tror du Andem klarer å ro det i land på to uker??

HI

i forhold det det hun la ut på instagram så virker det sånn ja :)

Skrevet

Ja, det tenkte jeg også.. bare lurer på hvilken vinkling hun velger. Det er vanskelig å se for seg at Even blir frisk nok på så kort tid til å bekrefte at følelsene er ekte. Det er nok det Isak trenger for å ville satse.

Hvordan er det når en person blir manisk etter å ha sluttet å ta medisin? Hvis personen starter med medisin igjen, hvor lang tid tar det da før han lander? Og vil mannen alltid avløses av depresjon, også med medisinering?

HI

Skrevet

Ja, det tenkte jeg også.. bare lurer på hvilken vinkling hun velger. Det er vanskelig å se for seg at Even blir frisk nok på så kort tid til å bekrefte at følelsene er ekte. Det er nok det Isak trenger for å ville satse.

Hvordan er det når en person blir manisk etter å ha sluttet å ta medisin? Hvis personen starter med medisin igjen, hvor lang tid tar det da før han lander? Og vil mannen alltid avløses av depresjon, også med medisinering?

HI

Manien.. ikke mannen 😊

HI

Skrevet

Hva la hun ut på instagram?

Anonymous poster hash: 2d75a...24e

Skrevet

Hva la hun ut på instagram?

Anonymous poster hash: 2d75a...24e

Bilde av lappen på rommet til Even hvor det står "Alt er love"

HI

Skrevet (endret)

HI

mest sannsynlig så sluttet han nok med medisinen sin når han ble forelsket i isak, og det kan ha trigget det maniske, det er så typisk når mennesker som sliter pyskisk får sikkelig oppturer, alle er veldig forskjellige,så vet ikke hvordan det funker på even,men de jeg har rundt meg,blir bedre etter 5-6 dager,men det kommer jo an på hvor lenge han har gått uten medisinen også,hvis det er tilfelle her

Endret av Blair Waldorf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...