Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Her snakker vi hjerte revet ut, tråkket på, satt inn igjen og tråklet sammen med en sløv nål. Anonymous poster hash: 6d37f...66d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Nesj. Dette var ventet. Det er ikke verdens undergang. Han er psyk og bipolar. Det er til å leve med. Isak må komme seg over sjokket, og så kommer han til å være der for Even. Jeg synes tvert imot smsen fra moren hans gir stort håp. Dette blir bra! Anonymous poster hash: 85f1f...9a6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Nesj. Dette var ventet. Det er ikke verdens undergang. Han er psyk og bipolar. Det er til å leve med. Isak må komme seg over sjokket, og så kommer han til å være der for Even. Jeg synes tvert imot smsen fra moren hans gir stort håp. Dette blir bra! Anonymous poster hash: 85f1f...9a6 Jeg tror også det blir bra. Men det var så godt spilt at det var vondt å se. Julie Andem sin Instagram melding til folket for noen timer siden gir håp.. og det at Isak er født 21.21 - samme klokkeslett som navnet på episoden med bassengscenen er enda et tegn på at de hører sammen 😊 HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d
februarprins2013 Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Det gjorde veldig vondt, fikk vondt av både isak og Even,men jeg selv har opplevd dette veldig nært,så følte jeg opplevde det igjen :/ men jeg har troa på dette ender bra, for den sex scenen i går var rett og slett flyt med massevis av kjærlighet ,men Isak trenger nok kanskje litt tid, får han finner ut at han ikke vil miste even, men neste episode tror jeg ikke even er med,men order seg i siste episode
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Det gjorde veldig vondt, fikk vondt av både isak og Even,men jeg selv har opplevd dette veldig nært,så følte jeg opplevde det igjen :/ men jeg har troa på dette ender bra, for den sex scenen i går var rett og slett flyt med massevis av kjærlighet ,men Isak trenger nok kanskje litt tid, får han finner ut at han ikke vil miste even, men neste episode tror jeg ikke even er med,men order seg i siste episode Jeg tror ting speedes opp denne uken. Og har veldig på følelsen at Even skal være med på kirkekonsert fredag 😊 Anonymous poster hash: 6d37f...66d
februarprins2013 Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Jeg tror ting speedes opp denne uken. Og har veldig på følelsen at Even skal være med på kirkekonsert fredag Anonymous poster hash: 6d37f...66d det tror ikke jeg,men håper selvsagt det,men tror nok vi må ventet til de order opp i episode 10
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 Hvor har dere sett sms fra mora? Blair, var det ikke du som spådde at Even var bipolar tidligere? Creds! Synes huske du fikk litt refs for den påstanden. Anonymous poster hash: 4bdd7...f85
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 Kan noen fortelle hva som skjedde? Anonymous poster hash: 4664c...8a0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #9 Skrevet 3. desember 2016 Hvor har dere sett sms fra mora? Blair, var det ikke du som spådde at Even var bipolar tidligere? Creds! Synes huske du fikk litt refs for den påstanden. Anonymous poster hash: 4bdd7...f85 I klippet som ble vist i går Anonymous poster hash: 2d75a...24e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #10 Skrevet 3. desember 2016 Kan noen fortelle hva som skjedde? Anonymous poster hash: 4664c...8a0 Det er vel bedre å se det selv Anonymous poster hash: 2d75a...24e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #11 Skrevet 3. desember 2016 I klippet som ble vist i går Anonymous poster hash: 2d75a...24e I episoden? Må ha gått meg hus forbi. Så han sendte sms til både mora og faren, men at han bare fikk svar fra far? Hva sto i smsen? Anonymous poster hash: 4bdd7...f85
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #12 Skrevet 3. desember 2016 Det er vel bedre å se det selv Anonymous poster hash: 2d75a...24e Har ikke mulighet nå. Vær så snill? Anonymous poster hash: 4664c...8a0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #13 Skrevet 3. desember 2016 I episoden? Må ha gått meg hus forbi. Så han sendte sms til både mora og faren, men at han bare fikk svar fra far? Hva sto i smsen? Anonymous poster hash: 4bdd7...f85 I den i går, så sendte han sms bare til moren og fikk svar av henne. Skjer nesten helt i starten av klippet. Han sendte ikke til faren i går http://skam.p3.no/sesong/3/ Anonymous poster hash: 2d75a...24e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #14 Skrevet 3. desember 2016 I den i går, så sendte han sms bare til moren og fikk svar av henne. Skjer nesten helt i starten av klippet. Han sendte ikke til faren i går http://skam.p3.no/sesong/3/ Anonymous poster hash: 2d75a...24e Moren svarer han i klippet som ble lagt ut på nettsiden i dag Det er kanskje en spoiler for dem som kun ser episodene.. burde kanskje merket innlegget, men kjenner selv ingen som kun ser episoder så tenkte ikke over det ☺ HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #15 Skrevet 3. desember 2016 Moren svarer han i klippet som ble lagt ut på nettsiden i dag Det er kanskje en spoiler for dem som kun ser episodene.. burde kanskje merket innlegget, men kjenner selv ingen som kun ser episoder så tenkte ikke over det ☺ HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d Ja, sorry, stemmer det. Jeg som blandet litt. Mente ikke å lage spoiler her Anonymous poster hash: 2d75a...24e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #16 Skrevet 3. desember 2016 Ja, sorry, stemmer det. Jeg som blandet litt. Mente ikke å lage spoiler her Anonymous poster hash: 2d75a...24e Det var jeg som gjorde det i hovedinnlegget. Glemte at det ikke hadde vært med i episoden. Skal ikke blande inn flere ting fra klipp. Men det er jo overalt på nettet.. så.. 😊 HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #17 Skrevet 3. desember 2016 Moren svarer han i klippet som ble lagt ut på nettsiden i dag Det er kanskje en spoiler for dem som kun ser episodene.. burde kanskje merket innlegget, men kjenner selv ingen som kun ser episoder så tenkte ikke over det ☺ HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d Oooh! Jeg skjønner. Jeg ser bare episoder 🙈 Leser postene som blir lagt ut på siden da, men ser ikke klipp. Anonymous poster hash: 4bdd7...f85
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #18 Skrevet 3. desember 2016 Jeg tar en pause fra nettsiden nå. Det er på ingen måte sunt.. HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #19 Skrevet 3. desember 2016 At han var bipolar mistenkte jeg fra før av, men jeg ble likevel helt satt ut av klippet. Føltes som å få en knyttneve i magen. Jeg lever tett på en med psykisk sykdom, så var kanskje derfor jeg reagerte såpass sterkt. For en fantastisk serie med utrolige skuespillere! Anonymous poster hash: ea958...460
Tired mama Skrevet 3. desember 2016 #20 Skrevet 3. desember 2016 Åh herregud! ❤️ og 💔 om hverandre. Shit'as!!!!!! Håper det ordner seg for de to.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #21 Skrevet 3. desember 2016 Ååå, jeg venter så på et nytt klipp. Håper ikke det går flere dager med ingenting igjen Anonymous poster hash: 2d75a...24e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #22 Skrevet 3. desember 2016 Ååå, jeg venter så på et nytt klipp. Håper ikke det går flere dager med ingenting igjen Anonymous poster hash: 2d75a...24e Lurer så veldig på hvordan det går med Even. HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #23 Skrevet 3. desember 2016 Lurer så veldig på hvordan det går med Even. HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d Jeg og. Herregud, jeg blir helt opphengt Anonymous poster hash: 2d75a...24e
MammantilNurket Skrevet 3. desember 2016 #24 Skrevet 3. desember 2016 Det var vel forventet at det kom til å gå ad undas. Jeg krysser fingrene for at det skal bli Isak og Eskil ❤️❤️
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #25 Skrevet 3. desember 2016 Det var vel forventet at det kom til å gå ad undas. Jeg krysser fingrene for at det skal bli Isak og Eskil ❤️❤️ Å herregud, for et sykt mareritt! Det går bra igjen. Aldri i livet om de har bygget opp denne fantastiske kjærlighetshistorien for så å bryte den ned. Jeg visste at det skulle bli noen knuter på tråden frem mot avslutningen. Men gårsdagen var ekstrem. Det var total mindfuck. HI Anonymous poster hash: 6d37f...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå