Gå til innhold

Dere som har dobbeldyne, slåss dere med dynetrekket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg blir helt sprø! Føler at fra det sekundet jeg legger meg så har jeg halve dynetrekket uten dyne oppunder haka😳 Er det dynetrekket det er noe galt med eller er dette normalt ved bruk av dobbeldyne?

Rister og ordner dyna om morgenen, ig også om kvelden om jeg føler det er nødvendig.

Skrevet

Lol, jeg leste "dere som har dobbeltdyne, slåss dere om dynen?" 😂

Anonymous poster hash: 2bfe7...0bc

Skrevet

Lol, jeg leste "dere som har dobbeltdyne, slåss dere om dynen?"

Anonymous poster hash: 2bfe7...0bc

Ha-ha... det leste jeg også - måtte lese HI på nytt etter å ha sett din kommentar ;)

Hi, jeg bor alene så jeg sloss ikke med noen, heller ikke dyna ;)

Men jeg har lagt merke til at noen dynetrekk jeg har har en tendens til å oppføre seg anderledes enn de fleste andre. Resultatet er omtrent som du beskriver, dynen sklir ned i trekket slik at man har mest dynetrekk øverst. Jeg sover i det ene som er slik akkurat nå, ellers hadde jeg nok ikke kommet på det.

Vil tro det er ulike materialer i trekkene som gjør det, for jeg tror ikke det er at jeg ligger mer eller mindre urolig alt etter hvilket dynetrekk jeg har på senga ;)

Anonymous poster hash: caf56...93a

Skrevet

Nei, men har vært bevist på hvordan dynetrekk vi har på dyna. Ett av de to første trekkene jeg kjøpte skjedde dette med hele tiden, ett litt glatt bomullssengetøy. Det føles ikke så glatt ut egentlig, men det er tydeligvis for glatt for dyna. Det virker som dynetrekket har påtrykt farge og ikke var gjennomfarget.

Jeg syns flanell sitter best på dyna, eller litt mykt bomull sengetøy.

Anonymous poster hash: f1e80...072

Skrevet

Bendelbånd! Ett i hjørnet på dyna og ett i hjørnet på dynetrekket. Så kyter du i alle fire hjørnene.

Anonymous poster hash: f20f6...844

Skrevet

Nei, det problemet har jeg ikke merket noe til

Anonymous poster hash: 123dc...f4a

Skrevet

Du kan sette på hårstrikker i hvert hjørne?

Skrevet

Jeg har et sengesett fra KID med Hardangermønster og det er helt håpløst. Det er også litt glatt som du sier, og dyna forsvinner. Virker for stort.

Foretrekker også sengetøy i myk bomull eller lin. De sitter godt på dyna.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Vi har ett dynetrekk som vi sliter med. Det er ganske glatt i stoffet. De to andre, som ikke er like glatte, oppfører seg fint.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg kjøote bomullsengesett fea Høie, fordi jeg ikke er så glad i sateng og andre glayte stoffer, liker litt grovere stoff. Har alltid vært veldig gidt fornøyd med Høie. Men ikke denne gangen. Trekkwt er tynt, og oppfører seg Som et billigsett. Tror jeg kommer til å klage, for dette kommer jeg ikke til å bruke mer.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...