Gå til innhold

Hvilken deodorant til barn/ungdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 åringen bruker enda ikke deo, men dusjer ofte og lukter egentlig ikke noe.

Men det kommer vel granske snart.

Er det noen produkter som er anbefalt for barn? Tenker op innhold og at de ikke inneholder skadelige stoffer

Anonymous poster hash: 189fc...792

Skrevet

9-åringen her bruker La RochePosay fysiologisk deodorant fra apoteket. Den er uten aluminium og uten parfyme, men ganske effektiv likevel, for hun stinker skikkelig hvis hun ikke bruker den. Den er dyr da, men ganske drøy.

Anonymous poster hash: bdf12...170

Skrevet

Kjøp en uten aluminiumklorid

Anonymous poster hash: 255a2...5b5

Skrevet

Har allergibarn og de tåler ulikt. Hun eldste bruker nautral sin. Hun minste er på prøveren for hun sliter med å finne en hun ikke kjenner hun har på seg og som ikke klør når hun begynner å svette. Den rosa til sterilan har vært i bruk en ukes tid nå, og det ser ut som den er ok. Nautral svir hun av, og mange andre klør og hun får utslett. Utsletta kommer oftes når hun trener eller svetter slik at hun merket ikke om den er grei med en gang,

Jeg har funnet ut at jeg ikke kan bruke alt som noen anbefaler, her må ting prøves ut og testes for. Se om de duger. Hva de egentlig innholder bryr jeg meg ikke om såfremt de virker som de skal. For selv om ett produkt er anbefalt av det ene eller det andre, så har det ingen betydning om mine barn kan bruke de. Igrunn yttst få apotekprodukter som er anbefalt for allergi de kan bruke.

Anonymous poster hash: ed067...5a2

Skrevet

Dermica sans sine deoer, en med parfyme og alu, 1 uten parfyme og 1uten parfyme og alu. Best i test 😀

Anonymous poster hash: c3fcf...9f2

Skrevet

Jeg begynte ikke å bruke deo før jeg var 18 år, fikk ikke "voksensvette" før da. Hva er egentlig poenget med å kjøpe deodorant før barnet trenger det? :)

Anonymous poster hash: 5773b...1fb

Skrevet

Nå får vel de fleste svettelukt lenge før de er 18. Det lukter ihvertfall ikke godt i puberteten og der er vel de fleste får de er 18. Her har jentene begynt å få hår under armene i en alder av 12-13 og har gjerne begynt på deo da. Kjøper på apotek.

Anonymous poster hash: b8320...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...