Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Æsj altså, går rundt med en skikkelig vond smak i munnen. Mange år siden jeg gikk på antibiotika sist, men kan ikke huske denne opplevelsen.... For det må jo være antibiotikaen som gjør det? Jeg har ikke spist annerledes enn jeg pleier, jeg pusser tenner og skyller munnen med flour som jeg pleier. Men blir ikke kvitt smaken i munnen. Anonymous poster hash: 7e2fd...438
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Sopp? Anonymous poster hash: 8ee2e...cfc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Sopp? Anonymous poster hash: 8ee2e...cfc Da får man vel litt sånn belegg i munnen ogsp, pluss at det er ubehagelig og smertefullt? Jeg tar probiotika/melkesyre og har ikke noe smerter i munnen, bare vond smak... Anonymous poster hash: 7e2fd...438
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Googlet litt jeg, og fant ut at noen antibiotika, bl.a flagyl som jeg går på gir metallisk vond smak i munnen... Så da var den gåten løst ☺️ Ha en fantastisk førjulslørdag alle sammen ☀ HI Anonymous poster hash: 7e2fd...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå