Gå til innhold

Nå er jeg frustrert...

Anbefalte innlegg

Svak positiv test (billigtest) 12 dpo og 14 dpo, begge veldig svake, men godt synlig. Så tenker jeg at cb+ må testes på 15 dpo, og den er negativ. Egentlig burde jo testene nå være veldig positive.

Tr som skulle kommet på torsdag er nå tre dager forsinket. Hadde hun enda bare kommet så vi hadde kunnet gått inn i ei ny prøveperiode😟

Noen som har erfaringer med cb+?

Endret av Fjellblom
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144302169-n%C3%A5-er-jeg-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svak positiv test (billigtest) 12 dpo og 14 dpo, begge veldig svake, men godt synlig. Så tenker jeg at cb+ må testes på 15 dpo, og den er negativ. Egentlig burde jo testene nå være veldig positive.

Tr som skulle kommet på torsdag er nå tre dager forsinket. Hadde hun enda bare kommet så vi hadde kunnet gått inn i ei ny prøveperiode😟

Det er noko som heiter kjemisk gravid.

Anonymous poster hash: 3a767...502

Uff så kjedelig for deg :/

Får du fortsatt positiv på strimmeltest? såg den du la ut bilde av, og den var veldig klart positiv.

Anonymous poster hash: cab73...6c9

Uff så kjedelig for deg :/

Får du fortsatt positiv på strimmeltest? såg den du la ut bilde av, og den var veldig klart positiv.

Fikk klar, men svak, positiv på strimle i går også, men nå spotter jeg, så vi går nok over i ny prøveperiode.

Fikk klar, men svak, positiv på strimle i går også, men nå spotter jeg, så vi går nok over i ny prøveperiode.

Herlighet så dumt! Jeg fikk to veldig svake strimmeltester en pp, og hadde alle symptomene. Men mensen kom :/ riktig nok en dag og to forsinka...var nok en kjemisk.

Men det sies jo at man kan spotte når mensen skulle vært, når man er gravid, så du må ikke gi opp helt enda ❤

Annonse

Ja, men da får du positivt før tr, og tr kommer nesten i tide. Det kan selvsagt være det, men da bør tr komme snart.

Det er ikke helt riktig. Kan miste helt til 5+0 og det kategoriseres som en kjemisk.

Anonymous poster hash: 2c02b...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...