Gå til innhold

Hvor jobber dere?

Anbefalte innlegg

Og er dere i full jobb? 😅

Jeg er ledende miljøterapaut og jobber turnus 100% i Kommunen.

Nå skal jeg sammen med jordmor søke svangerskapspenger for 20% av stillingen min, helgevaktene. Jeg er ekstremt plaget med kynnere og jordmor vil at jeg skal redusere jobben nå😔💤Er i uke 18+0.

Hva med dere? 🍀

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144302161-hvor-jobber-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber 100% som sykepleier med tredelt turnus på sykehus. Merker at bekkenet har begynt å lage trøbbel samt blodtrykket er stigende. Foreløpig klarer jeg vaktene, men kjenner at det blir verre for hver uke som går. Ikke lett å få tilrettelagt på avdelingen syns jeg. Er i uke 15 nå 😊

Jeg jobber 100% som sykepleier med tredelt turnus på sykehus. Merker at bekkenet har begynt å lage trøbbel samt blodtrykket er stigende. Foreløpig klarer jeg vaktene, men kjenner at det blir verre for hver uke som går. Ikke lett å få tilrettelagt på avdelingen syns jeg. Er i uke 15 nå 😊

Skjønner! Ikke lett med tilrettelegging.

Vær forsiktig og pass på blodtrykket☺️

Annonse

haha, man må bare like folk som deg. For meg er det en jobb å holde logistikk for 4, opp 5.40 hver morgen og siste sovner 21.30, så lange dager uten pause. Men for noen er det jo selvsagt en dans på roser :) glad det er sånn for deg :)

Bøyer meg i støvet for deg👻

Jeg som klager over en 5 åring i hus😨

Mariamani: Ja den fra anonym var helt malplassert her inne. De får holde seg til anonymforum og krangleforum. Jeg skjønner GODT hva du mener med at du jobber flere hundre prosent når du er hjemme med flere barn!  Selv er jeg i 100% jobb ute, og skulle nok ønske jeg var en del mer hjemme. Men å jobbe hjemme fra 05.40 til 21.30 er virkelig beundringsverdig!!! 

Jeg jobber 100 % som arealplanlegger i kommune, i tillegg til å være mamma, kjerring og husmor da selvsagt. Har mye arbeidspress til tider, så gleder meg vilt til tidlig juleferie om ei ukes tid. Godt å få tatt ut noe av overtiden.

Anonymous poster hash: 4a6a7...4a2

Jeg er lærer på ungdomsskole, jobber 100% og har to barn under skolealder, mann, hus, 2 katter og så videre😄 Dette blir nr.3. Synes hverdagen er overkommelig hittil😊 Men regner nok med litt tilrettelegging etterhvert som det blir tyngre. En typisk skoledag har gjerne høyt tempo, man står mye på bena, småløper mellom kopimaskinene og ofte går det dager mellom en hel lunsjpause (inspeksjon). Men fortsatt, jeg er så utroooolig imponert over de som er hjemmeværende med flere barn! Det er virkelig(!) en krevende jobb.. Hadde aldri fønka for meg🤓 Koser meg i helgene med barna, men innrømmer glatt at 5-6 uker på sommeren i rollen som "hjemmeværende" er akkurat smertegrensen😂 (Dette er vell utsagn som nettrollene biter på🙈 Tenk at jeg våger!!🙌🏻)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...